דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ נרחב עם מפקח בניה 

מאת    [ 14/10/2015 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1284 פעמים ]

כאשר אתם מבצעים שיפוצים משמעותיים בנכס, אפשר לומר שאתם בעצם מבצעים בניה חדשה לגמרי. אנחנו לא מדברים על שיפוץ של קיר מסוים או הוספת קירות גבס, אלא, אנו מדברים על שינויי מתאר בבית או תוספות חדרים, מה שלרוב יצריך לשפץ את הנכס מהבסיס של התשתיות.

במקרים כאלו של שיפוצים נרחבים מומלץ להיעזר בשירותיו של מפקח בניה שילווה אתכם בכל התהליך, החל מהשלב הרעיוני ביותר ועד לשלב הבדיקה האחרון. מפקח בניה יכול לתרום לכם רבות במהלך תהליך השיפוצים.

ראשית, מפקח בניה יכול לעזור לכם בקביעת המטרות לשיפוץ עצמו. מאוד קל לאבד את עצמכם שאתם מבצעים שיפוצים נרחבים. חלק מבעלי הנכסים מתקשים באמת לאמוד את המטרות האמתיות שלהם. למשל, האם מספיק לחדש את חדר האמבטיה או האם גם המטבח נדרש לחידוש? האם תחזוקה כללית של המבנה תספיק או שכדאי גם לנצל את השיפוצים ולבצע תוספת בניה של מרפסת למשל? כל אלו הן מטרות אפשרויות שכדאי תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע כמו מפקח בניה לשיפוץ.

שנית, מפקח בניה יכול לסייע לכם בתכנון השיפוצים. כאשר מבצעים שיפוצים נרחבים יש לבצע מפרט של תכניות אדריכליות, כי השיפוצים כוללים שינויי מבנה וזה צריך לעבור אישור אדריכל. כאשר יש לכם מפקח בניה שמלווה אתכם בתהליך, אתם יכולים להיות רגועים שהאדריכל ביצע את עבודתו כשורה, כי יש לכם סמכות מקצועית שמייצגת אתכם ובוחנת גם את התכניות האדריכליות. אף פעם אין דבר רע בעדו חוות דעת מקצועית. יכול גם מאוד להיות שמפקח הבניה יכול להעניק לכם כמה עצות לפני האישור הסופי של התכניות האדריכליות שיאפשרו לכם לשנות את התכניות יותר לשביעות רצונכם.

שלישית, מפקח הבניה יכול לסייע לכם לקבוע תקציב שיפוצים ריאלי. חשוב תמיד לקבוע תקציב שיפוצים לפני התחלת השיפוצים בכדי לא להוציא יותר מדי כספים על השיפוצים. ניהול שיפוצים בלי קביעת תקציב רק יוביל להוצאות מיותרות. שאתם עובדים עם תקציב ריאלי, רוב הסיכויים שלא תחרגו. דוגמה מצוינת ליתרון בליווי של מפקח בניה, שהוא יכול גם להעריך לכם בצורה מדויקת כמה יעלו החומרים שהקבלן יזדקק להם וגם יידע איפה אפשר להוזיל עלויות.

רביעית, מפקח בניה בא לעזרה בעת בחירת קבלן השיפוצים. כאשר מפקח הבניה עוזר לכם לבחור את קבלן השיפוצים, אתם יכולים להיות רגועים שעשיתם את הבחירה הנכונה. כי מפקח בניה מנוסה יודע להעריך את איכות הקבלן והתאמתו לפרויקט.

ולסיום, מפקח בניה יכול לבצע בשבילכם בדיקת בדק בית. זוהי בדיקה חשובה מאוד שתציין בשבילכם האם ישנם ליקויי בניה שנובעים מהשיפוצים. אם כן, אתם יכולים מיד לפנות לקבלן המבצע ולקבל שירות תיקון של הליקויים תחת האחריות שלכם. אם לא תבצעו בדיקת בדק בית, יכול מאוד להיות שבעתיד יתגלו ליקויים שיעלו אלפי שקלים לתקן.

אלכס גולדנברג - מפקח בניה מקצועי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב