דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחסות בצילה 

מאת    [ 20/09/2015 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2399 פעמים ]

אחד הפתרונות המושלמים להצללה וקירוי אזורים פתוחים כמו חצר או מרפסת, הנו הצבת פרגולה. הפרגולה עוזרת בהגנה מפני מפגעים של מזגי אוויר, וכן יכולה להוות יתרון עיצובי באם היא בנויה מהחומרים הנכונים בצורה מקצועית.

פרגולה מעץ? זה 2008!

בשונה מההנחה הרווחת, ישנם סוגים רבים של פרגולות, והן אינן חייבות להיות מעץ כפי שהיה נהוג בעבר. כיום, הפרגולות השמישות ביותר, הנן פרגולות מאלומיניום. יתרונותיהן מתרכזים בעובדת היותן נוחות וקלות להתקנה, ניתן לתפעל אותן בקלות וכן לעצב אותן, כך שיתאימו למקום בדיוק. פרגולה מאלומיניום לא תחליד בגשם ולא תדהה בשמש, לא יחדור דרכה מים ולא יעטרו אותה סימני עובש, גם כעבור זמן מה. ניכרת עליה עמידותה, יופייה ועובדת היותה מבודדת מפני חום או קור.

חוץ מהפרגולות מאלומיניום, קיימות פרגולות אחרות מחומרים אחרים כמו עץ מלא או פלסטיק. ישנן אפילו פרגולות חשמליות, שמיוחסת להן קלות רבה בשימוש לצרכן. כדאי להכיר את גם את הסוגים הללו ולבחון האם אתם רוצים או מעוניינים להשתמש בהם. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, שוודאי יוכל לכוון אתכם על פי ניסיונו. מחירי הפרגולות מאלומיניום אינם בהכרח יקרים יותר מאחרות. במחיר לקוח בחשבון, מלבד החומר, גם הצורה, הגודל וזמן ההתקנה הנדרש.

מהיכן מתחילים לבחור?

בבואכם לבחור את החברה שתתקין עבורכם את הפרגולה, בדקו היטב כי מדובר בחברה מוכרת ומנוסה, בעלת שם טוב. חשוב לברר את איכות החומרים ואת הכשרתם של העובדים. בררו אם החברה מתחייבת ללוות אתכם מראשית התהליך ועד לסופו, כך שתוכלו לקבל ממנה את הייעוץ, ההתקנה וגם מענה לסוגיות ושאלות בעתיד. אל תשכחו לבחון את סוגי הפרגולות השונים, שלרוב נמצאים באולם התצוגה של החברה, אך לא רק. לרבים מחבריכם תמצא פרגולה במרפסת, שאלו אותם כיצד הם מסתדרים ומה הם ממליצים. מעל כל המלצות חשובות אלה, אפוא, עומדת ההמלצה המהותית ביותר: השוו מחירים. היו בטוחים שאתם משלמים על איכות ושירות מצוין, מאחר ומדובר במוצר שתחסו בצילו לא מעט.

אופציות מעניינות שכדאי לכם לבדוק

פרגולת מניפה תלויה על עמודי אורן סדוק, היא פרגולה קמורה מדהימה ביופייה, המתאימה לקירוי בריכת דגים, חנייה או צמחיה בחצר. אמנם היא תהיה פחות עמידה מזו שמאלומיניום, אך למי מכם שמעוניין יותר בעיצוב – מדובר באלטרנטיבה מיוחדת במינה.

פרגולת אלומיניום תלויה בקירוי סרגלי הצללה, תתאים הן לקרות את הכניסה לחצר או לחנות. פשוטה בעיצובה ומעניקה קו דק ונקי של יופי. מותקנת ישירות על הקיר, ולכן נחסכים ממנה עמודי התמיכה.

לסיכומו של עניין, קיימות פרגולות רבות מכל טוב. בדקו שהאיש שמרכיב עבורכם אותה הוא מקצוען, ושיש מאחוריו חברה נאמנה שתתן לכם שירות עד הסוף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב