דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצעים למיטה יהודית 

מאת    [ 03/09/2015 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3302 פעמים ]

מצעים למיטה יהודית. יש דבר כזה. אז בוודאי שאם אתם נמנים על הציבור שרוכש מצעים למיטה יהודית, הרי אין צורך להסביר במה המדובר. אבל אם בכל זאת הגעתם לקטגוריה הזאת במקרה (או מתוך סקרנות גרידא) ההסבר הבא יאיר את עיניכם בנוגע לאותה מיטה שרק יהודים ישנים בה ועיני כל אומות העולם נושאות אליה עיניים סקרניות.

מיטה יהודית

מיטה יהודית נקראת כך על שום ההלכה שבמשך תקופה מסוימת בחודש על בני הזוג להתרחק זה מזו גם (ובעיקר) בזמן השינה. לא מצאנו סימוכין לנגר הראשון שהעז פנים לבנות מיטה זוגית משותפת לאיש ולאשה, אך לעניות דעתנו, גם אם תחפשו היטב בערימת נסורת לא תמצאו מתחת לה שם של נגר יהודי. אז כעת יש לנו מיטה אחת, שני יהודים יראים ובעיה הלכתית רצינית. מה עושים? מחלקים לשניים. למיטה היהודית יש בסיס אחד שהוא המשענת של הראש, ושני בסיסים הניתנים להפרדה לפי בחירה ועל פי הצורך. על כן, בהגדרה של מיטה יהודית לעולם לא ייחשבו שני מזרני יחיד המונחים על מיטה זוגית אחת. לעומת זאת, שתי מיטות יחיד הן הלכה מהודרת של המיטה היהודית המקורית.

מצעים למיטה יהודית למגזר הדתי

אז מיטה אחת שמתחלקת לשניים יש? יש! ומה לגבי המצעים? טוב, זה כבר לא סיפור כזה גדול. בסה"כ מדובר בסט יחיד-כפול המכיל את כל מה שצריכה מיטת יחיד – רק פעמיים. כמובן שאפשר לרכוש סט יחיד פעמיים – וגם זאת דרך לפתרון, אך המחיר של סט מצעים למיטה יהודית משתלם יותר מבחינת המחיר. במגזר החרדי למשל ישנן חברות ותיקות המשווקות סטים למיטה יהודית במחירים מופקעים וכל אחד יבחר לעצמו. אך מאחר שבזרמים מתקדמים יותר כגון בציבור הדתי לאומי, הבינו כבר מזמן שאין שום חיוב לרכוש סט של חברה איקס רק מפני שבימי קום המדינה הוטל וטו על החברה החרדית לרכוש רק את התוצרת של מר קליין (לדוגמא) הלא שהיום ניתן לרכוש סט מצעים למיטה יהודית מכל תוצרת איכותית ובמחירים סבירים בהחלט וזאת במצפון נקי, רגשית והלכתית.

מצעים למיטה יהודית מחוברת

גם מיטה יהודית מחוברת זאת מיטה יהודית. אז מה ההבדל בעצם? שום הבדל. למעשה, הבחירה של בני הזוג אם לרכוש בנוסף למצעים למיטה יהודית גם סט זוגי רגיל, סתם בשביל ההרגשה הטובה או הרומנטיקה, היא בחירה אישית ותו לא. אך מאחר שעל פי רוב, סט מצעים למיטה יהודית מגיע עם שני כיסויים לשמיכת פוך יחיד, קיימת סיבה לחשוב כי בני הזוג מתכסים – איש בשמיכתו ואשה בשמיכתה. על כן, למרות שאחד זה תמיד הכי ביחד, גם שנינו ביחד וכל אחד לחוד – זו דרך להראות שבדרכו של עולם, הקשר האמיתי הוא זה שמרגיש הכי קרוב, גם כשאוקיינוס חוצה באמצע.

 

מצעים פלוס - כלי מיטה וטכסטיל לבית


http://www.matzaim.plus/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב