דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפת הגוף מבפנים החוצה - איך נהפכים לאהודים ונערצים? 

מאת    [ 26/08/2015 ]

מילים במאמר: 3244   [ נצפה 2494 פעמים ]

בעזרת כמה עקרונות אנושיים פשוטים נצליח למשוך אלינו אהדה והערצה. כל שנדרש זו תשומת לב והקשבה.

מה גורם לאדם אחד להיות מרותק לאדם אחר ולאדם שלישי לא?

מה הופך אותנו להיות נישאים על גלי אהדה והערצה כמו אנשים מפורסמים?

במפגשים בין אנשי עסקים  או נטוורקינג יש כמה רבדים ליצירת משיכה וניתן לעשות זאת ממש בקלות. כל שעלינו לדעת או להפנים הם מספר כללים.

שני העקרונות הראשונים נכללים במאמר זה. יתר העיקרים ליצירת תהודה ופרסום – בשלשת המאמרים הבאים:

1. מי אתם?

הדבר הראשון שעליו עליכם לחשוב הוא על עצמכם. מי אתם? זוהי הטכניקה הכי טובה לשדר את מה שאתם יודעים על עצמכם בצורה אוטנטית, אמיתית. פשוט להיות – אני. אם אתם מסכימים לנוסחה הפשוטה הזו - כשאתם מתחילים לשוחח ולהפיץ את מה שמעניין אתכם, מהם החלומות שלכם ואיך אתם הופכים אותם  למציאות, ברגע שאתם נעשים נלהבים ופעלתנים בהפצת תוצאות החלומות שלכם וביצירת המציאות, כל מה שתרצו - תשיגו.

2. מה אתם משדרים?

מקדישים מחשבה לנוכחות שלכם.

כמובן, שזה דבר שאחרים לא מודעים לו. אין צורך להיות מצטיינים ביופי חיצוני כי הכול

גלום בהרגשה הפנימית המשודרת החוצה דרך שפת הגוף. אם נוח לכם בתוך עצמכם ואתם משקפים את זה החוצה – ביחד עם המילים הנאמרות נוצר האפקט האמיתי והכריזמטי המבוקש, ונוצרת האווירה הנוחה סביבכם.

שפת הגוף – מבפנים החוצה היא הכלי הכי אוטנטי, אנושי ואישי שיש לנו על מנת לפזר את "המתנות" הפנימיות שיש בנו ולמשוך אלינו מעריצים שיהפכו ללקוחות. לכל אחד מאיתנו יש שפת גוף שונה ולכן יהיו אנשים שיימשכו אלינו ואחרים ... שלא.

על מה להתמקד?

הנינוחות שלנו בתוך הגוף שלנו משדרת נוכחות בוטחת ועוצמה. החלומות עליהם נדבר משדרים מחשבה יצירתית לטווח ארוך שגורמת לסמוך עלינו. כשמתלווים לכך התלהבות ופעלתנות – מובטחת לנו הצלחה.

אז – איך עושים את זה?

איך מסירים את הביישנות הטבעית איתה גידלו אותנו?

איך מייצרים שיחה חופשית עם אנשים על נושאים שהם רוצים לשוחח איתנו?

נתחיל מהשאלה האחרונה.

איך מייצרים שיחה חופשית עם אנשים מבלי שנדע על מה אנחנו מדברים?

על ידי האזנה.

להאזין לאדם אחר פירושו לקשור איתו קשר עיין, להקשיב למילים שלו ולהתייחס אליהן כדבר המרתק ביותר שיש כעת. להצטרף לחוויה שעליה הוא מספר. להגיב בקצרה.

לעיתים התגובה היחידה, כמו – שמעתי אותך אומר ש.... ולחזור על דבריו, היא התגובה הכי טובה שיש!! היא מלמדת את הדובר שאתה ממש מאזין לו. כדאי לשאול שאלת הבהרה על משהו שנעלם בתוך המלל. כלים אלו יספיקו כדי שאדם זה ירצה להיות בחברתכם, לעקוב אחריכם וגם – לעולם לזכור את שמכם.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

במפגשים אליהם אתם מגיעים -  יותר משאתם מספרים על עצמכם אתם מקשיבים לאחר – זה מה שיעניק לכם דרגה של הערכה רבה. (אם לא הייתי חווה את זה על בשרי – לא הייתי יודעת לומר לכם את זה היום).

בפעם הבאה שתיפגשו את האנשים איתם שוחחתם - הם בעצמם יספרו עליכם, לפני שדברתם שוב, והם ידגישו כמה אתם אנשים מיוחדים, ושכדאי לשוחח איתכם.

הביישנות הטבעית שלנו היא כלי הישרדותי ששומר על ביטחוננו.

אנחנו לא באמת רוצים "להכניס את הראש שלנו לפיו של האריה" אם מתוך חוסר עניין ואם מתוך פחד. לכן אנחנו נמנעים מלהתעניין, נמנעים מקשר עיין ומסיימים שיחות "בטלות" במהירות.

היום, בעידן שבו החברה מאד גדלה יש מעט מדי תשומת לב אל הפרט. ככל שיש יותר אנשים – אנחנו נמצאים פחות זמן עם פרטים אחרים. כלומר: אנחנו מתחברים ליותר אנשים התחברות שטחית ולא התחברות מעמיקה.                כאן, עבור זה שמדבר אלינו - ההתחברות היא על סף של התחברות מעמיקה בתנאים לא צפויים.

 

נסו לתרגל את הדבר הבא:

בפעם הבאה שמזדמן לכם להיות בחברת אנשי עסקים אחרים, במיוחד אלו שאינכם מכירים, כמו בכנסים או באירועי נטוורקינג הפכו "לעיתונאים שבאים לראיין אדם מפורסם".  ביוזמתכם, קחו מיקרופון דמיוני והצמידו אותו לפיו של האדם האחר ופשוט התחילו לראיין אותו. תוך כדי "הראיון" הביטו אל עיניו של הדובר. מי שנשאלים שאלות הנוגעות להם ומרגישים עיניים שנצמדות אליהם, ממשיכים לדבר על עצמם ללא הרף. (הרי זה מתבקש, כי כל כך מעט אנשים באמת מתעניינים אחד בשני). לאחר סיום ה"ראיון" תוכלו לספר לאותו האדם (ממש בקצרה ובתימצות, במילים סופר פשוטות לקליטה וזכירה) על איך אתם ממשים את חלומכם למציאות ולבקש ממנו לספר עליכם לאחרים. (אמרנו – מסירים את הביישנות הטבעית, נכון?)

 


    • 3.    אז איך עושים את זה?

לוקח זמן. אין ספק. היתרון של זה הוא שבמהלך הזמן רוכשים מיומנות ביצירת קשרים, לומדים על המון תחומים חדשים שלא הכרתם קודם, לומדים מהי השפה שאיתה אנשים משתמשים ומה מעניין אותם, לומדים דפוסי התנהגות וסגנונות תקשורת.... זוהי למידה לכל דבר ועניין והיא מאד מאד מרתקת.

 

נסו לתרגל את הדבר הבא:

לשמור על קשר עיין רצוף במהלך השיחות שיש לכם עם אנשים. ככל שאדם מרגיש שמסתכלים עליו, מתעניינים בו ומקשיבים לו הוא חש חשוב יותר. ככל שהוא חש חשוב יותר הוא מעריך את זה שעומד מולו. בסיום השיחה אף אחד לא ישכח אתכם. ההפך מזה: ככל שהצגתכם האישית תהיה תמציתית, פשוטה וקצרה – יזכרו ממנה כל מילה.

 

 

 

 

 

 

שפת הגוף שלנו היא הכלי  ב"ה" הידיעה שבעזרתו אתם יכולים לקדם את עצמכם באירועים, כנסים, מפגשי נטוורקינג או אחרים. כשתרגישו בתוך עצמכם נינוחים יותר, כשההקשבה שלכם יותר מתעניינת וכשהמסר המילולי והנוכחות שלכם ישדרו מסר אחיד – הנוכחות שלכם תהיה יותר זכורה ודומיננטית. ככל שתבשרו מהם החלומות שאתם יודעים להפוך למציאות, במילים מועטות -  כך יגדל מעגל ההשפעה שלכם וירבו האנשים המעוניינים להיות במחיצתכם.

 

במאמר הבא נדון באופן שבו אתם מעשירים את עולמם של האנשים שאתם רוצים שיהפכו ללקוחותיכם.

 

23.8.15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך מעשירים את העולם של האנשים שאתם רוצים להפוך ללקוחות

 (מילות מפתח: אנשי עסקים, נטוורקינג, רשימת תפוצה, תמר וייל)

 

כאנשי עסקים אתם נמצאים בחברתם של אנשים כמוכם. אנשי עסקים. לכל אחד מכם יש מקצוע, יש תחומי עניין ויש עיסוק שממלא את יומו, יומכם, עד תום.

 

מעטות ההזדמנויות במפגשים או בתהליך נטוורקינג, שבהם יש לכם את היכולת להעמיק בדברים שאתם עוסקים באזני אנשים איתם אתם נפגשים, או להגיע למה שבאמת מעניין אתכם, בתוך תחום העיסוק שלכם.

הרבה פעמים אתם מבקשים מאדם שמולכם את כרטיס הביקור שלו, ומעטות הפעמים שבהם אתם מוציאים את הכרטיס לצורך יצירת קשר מעמיק וארוך טווח עם בעליו. לרוב בקשת כרטיס הביקור היא על מנת לקבוע מפגש נוסף,  ליצירת תקשורת מיידית, או למימוש עסקה. אמת?

 

אם המפגש מתקיים לצורך יצירת קשרים או עסקה בנושא ספציפי – הרי שכל הנושאים האחרים שבהם עיסוקכם – נעלמים מהעין. לא קיימים באותו מפגש או כנס.

העסק שלכם מתקיים ממכירות לכל רוחבו. לקוחות קיימים בכל מקום. לקוחות שכבר רכשו מכם הם הלקוחות שאתה יכול להחזיר אליך כי הם כבר מכירים אותך וסומכים עליך. עבורם משתלם ליצור חומרים מעניינים על  מוצרים תואמים, משודרגים יותר ואחרים, העשויים להיות לתועלתם.

 

כך שעכשיו מובן יותר מדוע לקשר ארוך טווח יש יתרונות, במיוחד עם בתחום העיסוק שלך יש מספר מגוון של מוצרים או שירותים.

את הקשר ארוך הטווח אפשר להזין בכמה אופנים:


    • יצירת אינטראקציות חזותיות חוזרות
    • הזמנה לכנסים נוספים באותו התחום
    • שליחת מידע, באמצעות המייל, ממך שנוגעת לתחומים אחרים בחיים, ולאו דווקא לתחומי העיסוק והעבודה.

 

ברצוני להתייחס דווקא לנושא שליחת המידע:

המייל שלנו מוצף פרסומות ומיילים המגיעים אל התיבה שלנו בצורה אלקטרונית ממוחשבת. אנחנו מקבלים אותם כי נרשמנו לרשימת התפוצה של אותם הגורמים.

ברוב המקרים, אלו אינם אנשים שאנחנו מכירים באופן אישי, חלקם אנשים שאיתם אנחנו עושים עסקים ומרביתם אנשים שאנחנו רוצים ללמוד מהם או שהם בתחום העיסוק שלנו ואנחנו רוצים לדעת איך לשפר את השירות שלנו.

 

יצירת מאגר לקוחות שרכשו מאיתנו מוצר, או רשימת אנשי עסקים איתם כבר נוצר קשר -  זו מאגר הלקוחות שעשויים לרכוש את מוצריכם או שרותיכם. כאן נוצר בסיס ליצירת קשר ארוך טווח, הנחוץ כחמצן ליצירת עסק משגשג.

 

משלוח חומרים בעלי ערך זה לתת לאנשים תזכורת על תחומי העניין שלהם וגם על קיומכם, לשפר להם את רמת ההבנה של השירות שלכם, ליצור אמון גובר במוצרים שיש לכם, למתג את עצמכם כבני אדם וכבעלי מקצוע מהימנים, ולעורר בלקוחות עניין במיוחד אם נכנס ליין חדש של מוצרים או שירותים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נסו לתרגל את הדבר הבא:

יצירת רשימת תפוצה:

במאמר הקודם דברנו על איך ליצור קשר שזוכרים בו אותנו.  ולכן, במפגש הבא עם אנשי העסקים (במיוחד בנטוורקינג) כדאי להחזיק כרטיסי ביקור בהישג יד.  כשאתם שומעים מהדובר בקשה או אם אתם חושבים על יכולתכם לתרום לו – הציעו את כרטיס הביקור שלכם ואמרו שיש לכם רעיון איך לסייע לו. לא במעמד שאתם נמצאים בו, לא עכשיו. בקשו את כרטיס הביקור שלו והרי לכם שם להכנסה לרשימת התפוצה שלכם. מה תעשו עם מה שאמרתם והעזרה שהצעתם? תשלחו לאותו האדם מענה שהצעתם במייל הפותח את הדיוור האוטמטי שאתם מתחילים.

 

מה עניין המאמרים ומה ערכם?

מאמר, בשונה מבלוג הוא על נושאים הקשורים לעבודתכם בצורה קונקרטית. למשל אם יש לכם מוצר חדש או שירות חדש אפשר לספר על התוצאות שהוא מקנה. אם יש לכם ראש יצירתי אתם יכולים לכתוב מאמר על הקשר ביניכם לבין העסק שלכם מנקודת ראות הומוריסטית. ועוד.

 

ערכם של המאמרים הוא שאפשר לשלוח אותם לרשימת התפוצה. אולי הסיכוי שיפתחו ויקראו את המאמר קטן אך אם הכותרת מופיעה על המסך מזכירה לקורא מי אתה ועשויה למשוך צפייה נכונה עבורך.  בהרבה מקרים הכותרת הגיעה לאדם שבדיוק עכשיו מחפש את המוצר / שירות עליו אתם כותבים.

 

נסו לתרגל את הדבר הבא:

כתבו מאמר קצר (עד 250 מילים) על הערך שמוצר הדגל שלכם מביא לו כלקוח. צרפו לזה רשימת מאמרים מדעיים או חוות דעת שקבלתם מלקוח מרוצה והרי לכם מאמר פשוט להפקה ולפרסום.

אפשר לפרסם את המאמר באתר של מאמרים מקצועיים בתחומכם או בדף העסק שלכם ברשתות החברתיות, כל זה בנוסף לפרסום המאמר באתר שלכם.

באופן כללי המאמרים אמורים לתת מענה מקצועי. יחד עם זאת – אם יש לכם נושא שקשור לתחום העיסוק יהיה לאנשים מעניין מאד לקרוא מהי השקפתך בנושא.

 

מה היתרון של פרסום מאמר באתר מאמרים מקצועיים?

אנשים נכנסים לשם כשהם מחפשים תשובות בתחום העיסוק הזה, שהוא גם תחום העיסוק שלהם. השימוש שם היא בשפה מקצועית ואין צורך לפשט דברים. פשוט להתמקד בנושא שמעניין את הלקוח, ביתרונות של המוצר ובתוצאות שהלקוח מקבל.

 

נסו לתרגל את הדבר הבא:

חפשו ברשת מהן מילות המפתח של המוצרים או השירותים שלכם, ומהרשימה הזו התחילו לחפש אתרי מאמרים התואמים למקצועכם. בהנחייה מתוך האתר תפתחו שם על שימכם ומכאן הדרך ליצירת תכנים עשירים וכתובת אליה אתה יכול להפנות לקוחות  קצרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המאמר הבא ידון בנושא של

 

יצירת אינטראקציה חופשית עם כל אחד,

(מילות מפתח: אנשי עסקים, נטוורקינג, שפת הגוף, תמר וייל)

 

מספר כלים שהם גם חלק מתכונות האופי שלנו יכולים ליצור עבורנו, ללא מאמץ שפת גוף חופשית מבפנים החוצה.

 

וצחקת לרעך כמוך:

מהו הכלי שלדעתך יעבוד על כולם – גברים ונשים?

צדקת – הומור.

יש אנשים שיש להם הומור מהטבע. הם בדרך כלל יימצאו במרכז מעגל כשסביבם המון אנשים וצוחקים.

ובעצם מי מאיתנו היה רוצה להישאר תמיד רציני? נראה לי שכולנו רוצים להיות שמחים. הומור עושה לנו את זה.

 

למה אני מציינת את זה?

כי, לרוב, צחוק הוא תכונה הנובעת מספונטניות. רבים יודעים להשתמש בהומור  והם עושים את זה בצורה ספונטנית. אך אם אתה לא אחד מאלה – אני מברכת אותך למועדון שבו נמצאים הרבה האנשים כמוך.

 

האם אנחנו מסכימים שהומור היוצר צחוק גם יוצר שמחה? אם אתם רוצים להתנהל בכובד ראש – בבקשה. לדעתי, רוב האנשים רוצים ומחפשים שמחה בחייהם. כן, אפשר לנהל עסקים ונטוורקינג גם כשהשמחה נמצאת בקרב הציבור המשתתף!!

 

נסה לתרגל את הדבר הבא:

Fake it till you make it:

זהו משפט שאני משתמשת בו המון. גם כאן, אם קשה לכם להיות מקוריים והומוריסטיים, במעגל שבו יש צחוק רצוי להיות.

פשוט התקרבו אליו ובהדרגה לראות מהי הסיבה לצחוקים ולהומור. להצטרף, פירושו אולי להיכנס למעגל אנשים שאינכם מכירים, וזה בסדר גם. למה? אחרי שצוחקים, אפילו אם לא יודעים למה, אפילו אם גורמים לצחוק לבוא באופן מלאכותי – הוא משתלט עלינו ובסופו של דבר הצחוק כובש רגעים נכבדים מהזמן שלנו.

 

להיות שמח. כי כשאתם שמחים כל שפת הגוף שלכם משדרת חופשיות, זרימה, נינוחות, שיתוף, הומור וקלילות. זהו מראה משובב נפש ורצוי לעמל אותו לתוך הגוף, להתאמן איתו עד שהוא חלק גם מהשגרה היומיומית שלכם.

 

לנהוג בספונטניות

רוב האנשים מונעים על ידי סקרנות. זה יכול להיות משולב גם עם הפתעה. נחמד למשל, להפתיע חברה או חבר עם מתנה שרכשת באופן ספונטני כי ראיתם בחלון הראוה משהו ממש הולם. מוכר?

ספונטניות מחזירה את התשוקה לחיים. היא יוצרת תאווה ליצירה נלהבת, לקיום ההבטחות שנתנו לעצמנו, לשמחה ולצחוק להיכנס ליומיום.

 

למה אני מציינת את זה?

עכשיו בואו נחזור לחדר הישיבות או לפגישת הנטוורקינג. קורה לכם שמישהו מספר משהו שממש נוגע לך? תגובה ספונטנית תשחרר ביניכם מחסומים ותאפשר שפת גוף מזמינה וממנה גם תקשורת טובה ביניכם. למעשה, אתם תהיו בתהליך אופטימאלי של יצירת תקשורת בין אישית הכי אוטנטית כי אתם במצבכם האמיתי ביותר שיש. זהו המצב הכובש ביותר שיוצר הכי הרבה אמון.

 

 

 

 

 

 

 

נסה לתרגל את הדבר הבא:

בפעם הבאה שיש לך מפגש עם המון אנשים עמוד רגע בצד והבט בהם. ראה איזה מהאנשים הכי מוצא חן בעיניך. שים לב ליציבה ולהחזקת הראש שלו, ואם התנוחות האלו מדברות אליך דע לך כי עליך לגשת אליו.

זוהי הספונטניות. זה לתת לגוף שלך להוביל אותך. זה לתת לשפת הגוף של אדם אחר לדבר אליך.

 

חכמה כמו המלך שלמה

מדוע סופר על שלמה כאדם כובש נשים? כי כתוב עליו שנהג בחכמה, שיעץ ושפט בין אנשים ואף מצורף הסיפור הבלתי אפשרי של שתי אימהות הרוצות את הילד כי הוא ילדן. הוא היה איש חכם וידע את נפש האדם ולכן פסק מה שפסק וכך ידע מיהי האם האמתית.

אנשים חכמים רוצים להיות בחברת אנשים חכמים ויודעים להעריך חכמה.

 

למה אני מציינת את זה?

בגלל שלאנשים חכמים תמיד יש רצון להשתפר ולרכוש מיומנויות ועזרים עבור העסק שלכם. אנשים חכמים מציבים לעצמם מטרות שאפתניות ומכוונים לחתירה תמידית למצוינות. הם מבינים שאין טעם לצבור זבל מהעבר, שרצוי לשחרר מטענים ישנים וחורגים. שכדאי תמיד להיות מכווני מטרה. כל התכונות והמעשים האלו ימשכו אל חייכם לקוחות וקהלים הדוגלים בנוסחה זו.

 

 נסה לתרגל את הדבר הבא:

הרבה אנשים חכמים חושבים שהם חריגים ולכן הם חושבים שלא יהיו מקובלים חברתית ומשום כך אינם משקיעים בלבושם ובהופעתם החיצונית.

אני ממליצה מכל הלב: שפת הגוף יכולה בהצלחה רבה לשדר את החכמה שיש בכם – התלבשו כאחד האדם. נסו להישאר שלווים ורגועים. ממילא רואים עליכם שאתם חכמים. מי שחכם כמותכם – ייגש אליכם או שאתם תזהו את החכמים האחרים בחבורה שבה אתם נמצאים.

 

 

המאמר הבא ידבר על נושא המנהיגות והרגישות הכרוכים זה בזה ואיך שפת הגוף יכולה לסייע לכם לשדר את התכונות האלו בקלות יתרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על מנהיגות ורגישות לא אופייניים

 

שמרתי את שתי התכונות האלו אחרונות כי הן דו משמעיות. כל אחד היה רוצה שיהיו לו דפוסים של מנהיג. וכל אחד מאיתנו היה רוצה להיות רגיש. רגישות ותכונת המנהיגות מאד מבוקשים בשדותנו.

 

אלא ששתי התכונות האלו משמשות כחרב פיפיות:

 

מנהיגות

כריזמה. זהו הסוד.

בטבע האריה מייצג את התכונה הזו. ובתוך כל להקת אריות יש את זה שהוא הכי חזק מבניהם והוא ראש הלהקה עד שבא צעיר ממנו והוא מפנה את מקומו או נהרג.

לעיתים קרובות זוהי תכונה מולדת. היא מאפיינת אנשים היודעים לקבל ולדבוק בהחלטות נכונות, ברגעים הנכונים ולשכנע את כל מי שסביבם שלהחליט ולעשות כמותם.

זה אינו סוד שאנשים ברמות שונות של אינטליגנציה ותודעה נמשכים אחרי מי שיש לו כריזמה, ושקשה להתנגד לאנשים כריזמטיים.

 

למה אני מציינת את זה?

מרבית האנשים הכריזמטיים יודעים שהם כאלה. הם חשים את האנרגיה שהם מייצרים. הם מרגישים מה קורה סביבם לאנשים והם משתמשים בתכונתם זו בכל הזדמנות שנקראת במיוחד כאשר הדברים לא מסתדרים לפי ראות עיניהם.

קל לאנשים להתרגל לקבל כל מה שהם רוצים.

איך יודעים שאדם הוא כריזמטי ובאותה המידה גם מוצף גאווה? רואים את זה בשפת גופם.

יש בה מצד אחד משהו מאד סמכותי, במיוחד בהחזקת החלק העליון של הגוף וביחד עם זאת לבושם, תווי פניהם, עיניהם או עמידתם יבהירו את גאוותם.

 

אם אתם אחד מהאנשים האלה:

 

נסה לתרגל את הדבר הבא:

גלה הבנה כלפי אנשים העומדים סביבך, וכפי שציינתי במאמרי הראשון – הקשב לזולתך, האזן מכל הלב, שמור על קשר עיין עם הדובר והנח לו לסיים את משפטיו. ספר לו בקצרה על עצמך. נסה להבין את זולתך, נסה להיכנס לראש שלו ולהבין את מניעיו, שפתו וסגנון התקשורת שלו.

 

באירועים מסוג זה אינך צריך להיות המפקד או לחלק פקודות. גאוותך לא תשיג יותר לקוחות. היא תחבל בניסיונותיך אלו. כדאי לך לפתח אינטליגנציה רגשית שתעזור לך להבין במה אתה יכול להתעשר כתוצאה ממפגשיך עם אנשים שאינם כמוך, ובמה אתה יכול להעשיר אותם על ידי שימוש בתכונותיך האחרות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רגישות

זו התכונה שכדאי לך לפתח בתוכך אם טרם עשית זאת.

מרבית הגברים אינם מוכנים להראות את פתיחותם הרגשית, שכן זה עשוי להתפרש כפחיתות כבוד. אלא שכולנו זקוקים לנחמה, לחמלה, להתלהבות, לשמחה, לאחווה, לגילוי התעניינות. וכל אלו הם רגשות המסייעים לנו בעסקים ובהצלחתנו.

 

למה אני מציינת את זה?

אנשים סביבנו כל הזמן מחפשים חיזוקים. חיזוקים שהם צודקים, שהם במקום הנכון, שהם אומרים את הדבר הנכון ובעיקר שמקשיבים להם!!

חשוב להבין שלפעמים מאד כדאי, במודע, להשאיר את האגו מאחור. לצאת מהקליפה (קשה למדי). לא לפחד מהעצמה הדדית בינך לבין הקולגות או הלקוחות שלך. ככל שתראה רגישות ופתיחות גבוהים יותר – תרכוש את ליבו ואמונו, ובמיוחד את כספו של הלקוח שלך.

ככל ששפת הגוף שלך תהיה פתוחה, תנועות ידיך מגלות קרבה פיזית או רגשית – האמון בך יגבר!!

 

נסה לתרגל את הדבר הבא:

בפעם הבאה שאתה בתהליך מכירה חשוב על הלקוח שלך כעל מלך היער, או מלך האריות. הנח לרגליו את תשומת לבך, כשאתה מניח את האגו שלך בצד. הקשב ללקוח וצטט אותו, כך שדבריו יהדהדו באזניו ויגרמו לו להרגיש טוב עם עצמו ולהיות מרוכז בדבריו. ככל שהוא יהיה מרוכז יותר – זמן המכירה יתקצר. כדאי לא לתקוף את הלקוח, לא להתרגז כשמתעוררות התנגדויות, הרשה לעצמך להרגיש את התיסכול הפנימי אבל שים אותו בצד. אתה תוכל להציע לו את מה שיש לו – בשפה שלו, ולהרוויח בגדול.

 

 

ארבעת המאמרים האחרונים סיכמו תכונות אישיות התורמות לאנשי עסקים ובתהליכי נטוורקינג והתבטאותן בשפת הגוף, מבפנים החוצה.

 

אשמח לענות על שאלות

שפת הגוף- מבפנים החוצה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב