דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האחת שלך - עצות טובות לעיצוב שמלת כלה 

מאת    [ 21/08/2015 ]

מילים במאמר: 1027   [ נצפה 2666 פעמים ]

כלה, בשעה טובה קיבלת הצעת נישואין,שעון החול מתחיל לפעול והספירה לאחור מתחילה  הכל מתחיל להתרוצץ בראש מה צריך לעשות ,למה צריך לדאוג, יש הרבה ריצות לבחור אולם, להרשם ברבנות, צלם, D.J ועוד.. אשמח לתת לך  עצות טובות,מעשיות למציאת הכיוון שלך והתחלת התהליך לעיצוב שמלת כלה מחמיאה ומיוחדת.  הכלה ושמלת הכלה מהוות את עיקר תשומת הלב בחתונה, את האחת והיחידה המיוחדת שלך מוקדשת רוב תשומת הלב. אחד ההישגים החשובים בחתונה בחירה נכונה ומהירה של מעצבת שמלות כלה מצוינת, מקצועית שמיד את חשה כימיה בינכן, קשובה לרצונותייך, זמינה בשבילך תמיד, עובדת עם חומרי גלם איכותיים, מוכנה לזרום עם רעיון שהבאת איתך ואף לפתח אותו מעבר לציפיות שלך. כלה יקרה זהו אתגר לא פשוט שעומד בפנייך אךאל דאגה עם הכוונה נכונה ויחס אישי את תמצאי את "האחת שלך".

טרם יציאתך למסע בחירת שמלת כלה עבורך ההמלצה היא לקחת זמן איכות עם עצמך לבד תחילה ללא חברות להביט במגזינים, קטלוגים, באינטרנט ותבחני לאיזה סגנון שמלת כלה אני נמשכת?

שמלת כלה וינטאג'-  זוהי שמלת כלה נוסטלגית עם מבט וגעגועים לעבר אך עם תחרות וינטאג' מיוחדות עכשוויות עם שכבות של טול שמלת כלה נוחה עם טעםשל פעם עם זאת אפשר לשלב מעט מודרני עם קו סטרפלס מחמיא.קולר מעניין.

שמלת כלה גרנדיוזית - זוהי שמלת כלה גדולה, נפוחה, מיוחדת מארץ הנסיכות הרבה כלות מבקשות אותה כי זה חלום הילדות שלה כמובן שעיצוב השמלה יהיה עם פאנצי'ם מיוחדים מודרניים ושימוש בתחרות מרשימות .

שמלת כלה פעמון - שמלת כלה צמודה לאורך כל הגוף ובקצה נפתחת לפעמון עם שובל קצר כחלק מהשמלה

שמלת כלה עיפרון - שמלת כלה צמודה ברוחב שווה לכל אורכה בדרך כלל כולל שסע גדול וסקסי אחרת לא ניתן ללכת. 

שמלת כלה אבסטרקט אתני - שמלה צמודה אשר כולה תחרה אבסטרט עם עיטורים אתניים ערבסקות חדש! 2016 

האם את מעוניינת גם וגם? זאת אומרת שמלת כלה מיוחדת ושמרנית לכניסה ולחופה ואחר כך שמלה צמודה וסקסית?

 

בחירת מעצבת שמלות כלה מצויינת ,מקצועית וראויה

ההמלצה היא תמיד לבחור באישיות פרסונלית שנעימה לך קודם כל ברמת השיחה

שיש זרימת אנרגיה חיובית בינכן

מעצבת שמלות כלה עם ראש פתוח וזורמת- לא בריא לבחור מעצבת מקובעת שלא זזה מהעיצוב המקורי.

 בעלת יכולת לעצב ולתפור מגוון סגנונות של שמלות כלה החל מעיצוב רגיל ופשוט עד עיצוב מורכב ומסובך

שתוכל להתאים את עצמה  לדרישות של  הכלה .

מעצבת שתדע לכוון ולומר לך האם הגזרה שחשבת עליה אכן מתאימה ומחמיאה לך, האם אנחנו מבליטים את היפה שבך, האם הגזרה מתאימה למבנה גופך

חובה לראות בעיניים שמלות מוכנות במגוון סגנונות גם אם את לא ממש מתחברת , זה חשוב ביותר מעיד על יכולת ביצוע גבוהה גם בשמלות מורכבות.

מעצבת אחת ובמיוחד בשבילך שתתין לך את מלוא תשומת הלב ותמורה נאותה עבור התשלום ששילמת.החשיבה בעיניי צריכה להיות יחס אישי ולא כמותי בו זמנית החל מהפגישה הראשונה וכן עד החופה.

 

חשוב לתכנן את הזמן הנכון כדי לעצב ולתפור שמלת כלה מרשימה ללא לחץ ופשרות על איכות.

מתי מומלץ להתחיל במסע?

בשעה טובה נקבע תאריך לחתונה, זהו הזמן המתאים ביותר להתחיל במסע למציאת מעצבת טובה אשר תוכל לעצב ברוגע ובשלווה את השמלה שלך הזמן המינימלי ביותר נע סביב החודשיים.  זמן קצר מזה יגרום ללחץ מטורף לא בריא, גם כך הכל מתחיל להיות לחוץ .

מתלבטת עם מי להגיע ? אימא, חברות במי תבחרי?

ההמלצה שלי להגיע עם אדם קרוב שחושב כמוך וקרוב אלייך מכל הלב שזו יכולה להיות אימא וחברה אחת טובה. לא מומלץ להגיע עם הרבה אנשים זה יהיה מעמיס ומבלבל כאחד ולא תוכלי לקחת החלטה.

 

גוון השמלה , המלצה להגיע עם ראש פתוח 

 

שמלות כלה מורכבות ממספר סוגי בדים שונים כאשר הבד המרכזי הוא סטאן פודנס' בישראל 90% משמלות הכלה הן בגוונלבן, לבן אוף וויט, לבן חלבי ויתר השמלות  כ- 10% הן בגווני שמנת.

גווני הלבן וכן גווני השמנת גם בתוכם יש מספר גווני לבן ומספר גווני שמנת החשוב ביותר לראות האם גוון השמלה משתלב ומחמיא לעור או שהוא מחוויר את העור. בנוסף נעשים שימושים בבדי שקיפות "אילוזי'ן" גם הם מגיעים במספר גוונים שכל אחד נראה אחרת על העור. ההתאמה חייבת להיות אישית עלייך ולא לקחת דוגמה משמלה של חברה או אחותך ששם נעשתה התאמה לכלהשלבשה את השמלה וכעת צריך לעשות התאמה עבורך. ההלצה היא להתנסות המספר גוונים.

מניסיוני כלות רבות אומרות לעצמן אני רק צבע.... אבחר. איך שהן נכנסות לסטודיו מסתכלות על שמלה בגוון שמנת, אומרת:  "חייבת למדוד" והרי זה פלא, היא בחיים לא חשבה שהיא תלבש שמלת כלה בגוון שמנת אך השמלה מאוד החמיאה לגוון עורה.

 

עיצוב שמלת כלה -הרבה זה לא בהכרח יפה! שילוב מוגזם של בדי תחרה שונים בשמלה אחת יהיה צורם ולא זורם.

שמלת כלה עשירה בבדי תחרה מיוחדים יכולה להיות קלאסית, יפה ומרשימה גם ללא הגזמה באפליקציות, בתחרות, בחרוזים או כל אלמנט אחר מוגזם. השמלה חייבת להיות מאוזנת מראה ממוקד ועשיר באזור החזה והגב ואצילית ורומנטית בהמשך. החשוב מכל ששמלת הכלה שלך תהיה בעלת מראה צעיר!

 

חזה גדול

אם התברכת בחזה גדול ,ההמלצה לרכוש חזייה איכותית ותומכת היטב את החזה והמעצבת תדלשלב את החזייה בתוך השמלה. הרגשת נוחות מהווה פרמטר משמעותי וחשוב ביותר בשמלת כלה. אופציה נוספת והיא מחוך ישנם דגמים בהם נשלב מחוך לא כולן אוהבות, הרבה מעוניינות להרגיש נינוחה וחופשייה. בדגמים בהם נשלב מחוך עם תמיכות(עצמות) ורפידות (קאפים) מיוחדים אשר יתנו מענה לתמיכה והרמה של החזה ובגב נעשה שימוש בבד אלסטי איכותי הנותן יציבות ותמיכה חזקה לגוף . סגירת החזייה מאחור , אם עומק השמלה בגב הוא בינוני ניתן להשתמש בחזייה עם הארכה צדדית אשר לא מבחינים בחזייה ומעליה יהיו התחרות הנבחרות. אם קו השמלה בגב עמוק אזי נעשה שימוש בבד אלסטי כבסיס לתת תמיכה מלאה להחזקת החזה והגב.

 

בטן בולטת/הריון 

 

כלה אשר תופרת שמלת כלה או שיש לה בטן בולטת מאוד חשוב לשלב מחטב אלסטי בדרגות שונות.מחטב איכותי עם פתח מלא עם רוכסן או קרסים , המחטב יהיה בדיוק כל תחתון מבחינת הגזרה שקל יהיה להוריד אותו בזמן שצריך.

יש מחטבים שהדגש הוא על הבטן, יש שהדגש על הירכיים, כל זאת יש להחליט בשלב התכנון המוקדם של השמלה.

אם את בהריון המעצבת תבחר עבורך בד אלסטי בדרגה בינונית שלא יהווה מוקד לחץ על הבטן המעוברת ולמנוע חוסר נוחות, לחץ וסבל כל החתונה.

 

מה הם הסגנונות המומלצים בשנת 2015-2016 שמלות כלה 

שימוש בתחרות מלאות בסגנון ארבסקות. שרוולים מתנתקים מאותה התחרה או  שרוולים מעט נפוחים מתנתקים משיפון בשילוב תחרה רק בפרק כף היד. מראה יותר אחיד נקי וקלאסי.

גזרת קולר על בד שקיפות אילוזי'ן נותנת מראה מיוחד שובב ומפתיע. 

 

סוזי נחמן מעצבת שמלות כלה וערב איכותיות מעבר לכל דימיון 


054-4969106


suzy-dress.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב