דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מקלחון זכוכית ואלומיניום 

מאת    [ 15/08/2015 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1765 פעמים ]

לפני שבוחרים מקלחון זכוכית חשוב להתחשב בפרמטרים כגון עיצובו של המקלחון, סוג המקלחון ואיכות הזכוכית ממנה הוא עשוי ועוד. כמו כן, חשוב לשים לב למידותיו של המקלחון וכן ואיטום המקלחון.

עיצוב

כאשר מדובר בבחירת מקלחון זכוכית אחד הפרמטרים הראשונים שכולנו שמים לב אליו הוא עיצוב המקלחון. אכן, חשוב מאוד לבחור מקלחון זכוכית שיתאים לעיצוב חדר האמבט שלנו שכן מקלחון הוא לא פריט שמחליפים לעיתים קרובות. התקדמות טכנולוגית בתחום עיבוד הזכוכית מאפשרת יצירת מקלחוני זכוכית בצבעים שונים, עם דוגמאות שונות ורמות שקיפות שונות. ניתן לרכוש מקלחון פינתי, מקלחון עגול או מעוגל, מקלחונים חזיתיים ועוד. תוכלו לבחור במקלחון שקוף לחלוטין, אטום לחלוטין או משחק של השניים. הצבעים הנפוצים במקלחונים הם גווני הכחול והירוק וכמובן מקלחונים שקופים אך ניתן לרכוש גם מקלחונים בצבעים שונים ומגוונים.

סוג ואיכות הזכוכית

חשוב מאוד לבחור מקלחון זכוכית העשוי זכוכית מחוסמת שאינה נשברת בקלות ועטופים במסגרת אלומיניום. זכוכית מחוסמת אינה חסינה לחלוטין לפגיעות אך גם אם קרה והזכוכית נשברת היא נחשבת לבטיחותית ולא תגרום לנזקים כבדים לגוף או לרכוש. יש לשים לב שמסגרת האלומיניום תואמת את סוג הזכוכית המבוקש. הדרך הפשוטה והעילה ביותר לוודא שאכן אתם רוכשים מקלחון זכוכית איכותי הוא לרכוש אך ורק מקלחונים בעלי תו תקן, גם לזכוכית וגם למסגרת האלומיניום. אם אתם רוכשים מקלחון בהזמנה מיוחדת יש לוודא שהיצרן או המתקין מספקים זכוכית בעלת תו תקן.

מידות המקלחון

חשוב מאוד למדוד היטב את המקלחון ועדיף להזמין את המתקין למדידה לפני הרכישה. כמו כן כאשר אתם מחשפים מקלחון זכוכית חשוב לוודא שהפתיחה שלו לא תתפוס מקום רב מידי בחדר הרחצה במיוחד אם מדובר בחדר קטן. ישנן דלתות שונות למקלחונים כולל דלתות הזזה שחוסכות מקום. קיימות מידות שונות למקלחונים. המידה הסטנדרטית היא 80*80 ס"מ, אך ישנם מקלחונים גדולים יותר בתוספת קטנה בגוגל של 90*90. כמובן שניתן להזמין מקלחונים גדולים יותר במחירים גבוהים יותר מהסטנדרט.

איטום

אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא האיטום של המקלחון . מקלחונים אשר אטומים בצורה יעילה יאפשר סגירה כמעט הרמטית עם סיליקון סביב מסגרת באמצעות עבודות אלומיניום ובמקומות של החריצים שלה. כמו כן איטום של הדלתות יגרום לשמירת החום והמים בתוך המקלחון. מקלחון זכוכית אשר אינו אטום היטב עשוי לגרום לבריחת החום וכן יצירת רטיבות בחדר האמבט. מקלחונים שלא נושאים תו תקן לא מומלצים מסיבה זו. כמוכן, אם מדובר במקלחון בהזמנה אישית יש לוודא כי אתם מקבלים אחריות על האיטום של המקלחון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב