דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרפקטו מובייל הישראלית מכריזה על פתרון התומך בסביבות הקוד הפתוח Appium לבדיקות בתחום המובייל 

מאת    [ 09/08/2015 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2253 פעמים ]

חברת ההייטק הישראלית פרפקטו מובייל ((Perfecto Mobile, המתמחה בפיתוח פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית משתמש לאפליקציות מובייל, הכריזה על פתרון בדיקות התומך בסביבות הקוד הפתוח Appium .

 

Appium היא סביבת קוד פתוח לבדיקות אוטומטיות לאפליקציות eNativ , היברידיות ו-Web על מערכות ההפעלה iOS ו-אנדרואיד.

 

הרחבת פתרונות פרפקטו מובייל לתמיכה בסביבת Appium תספק למשתמשי Appium בסביבה הארגונית תנאי בדיקה אמיתיים של מכשירי מובייל ואוטומציה יציבה וניתנת להרחבה במטרה להבטיח איכות גבוהה יותר ביישומי המובייל. כל זאת בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות של פרפקטו מובייל ומערך תמיכה מלא מצד החברה שיאפשר הרחבת יכולות הבדיקה, שימוש בתבניות בדיקה קיימות, ניהול תהליך הבדיקה באופן יעיל וידידותי יותר ואבטחה מתקדמת יותר.

 

מעבדת הבדיקות בענן של פרפקטו מובייל מאפשרת למשתמשי הארגונים את החופש לבחור את כלי הבדיקות בהתאם לשפת הפיתוח המעודפת עליהם והתמיכה ב-Appium תאפשר להם להשתמש בפתרונות מבלי לשנות את הקוד הקיים.

 

לדברי רועי כרמל, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ומוצרים בפרפקטו מובייל, "אימוץ כלי קוד פתוח הופך להיות יותר ויותר פופולארי בקרב ארגונים לרבות בתחומי הפיתוח לסביבת המובייל.  בהתאם לכך אנו משקיעים משאבים רבים בפרפקטו מובייל על מנת שפתרונותינו יותאמו לצרכים של הארגונים בסביבות אלו , לרבות על ידי תמיכה בסביבת Appium".

 

כרמל מוסיף כי "תמיכה זה היא חלק מהמחוייבות שלנו לתמוך במגוון הרחב ביותר של סביבות לרבות סביבות קוד פתוח מובילות.  בכך אנו לא רק הופכים את נושא הבדיקות לעניין חשוב לכל צוות הפיתוח אלא מרחיבים גם את יכולות הבדיקה של הצוות ושל הארגון על בסיס הידע והכלים הקיימים".

 

תמיכה זו של פרפקטו מובייל ב-Appium מצטרפת לתמיכות קיימות בקוד פתוח בסביבות כגון: Selenium’s Remote WebDriver, , Calabash  Jenkins CI ועוד.

 

 

 

 

אודות פרפקטו מובייל

חברת פרפקטו מובייל (Perfecto Mobile)  הישראלית היא החברה המובילה בעולם בתחום מעבדת איכות לאפליקציות מובייל, עבור הארגונים הגדולים בעולם. פרפקטו מובייל מספקת על גבי הענן  Cloud))  מעבדת אוטומציה Continuous Quality Labומדידת UX (חווית משתמש) לבדיקת אפליקציות מובייל המתאפיינת ברף גבוה לאיכות חווית משתמש ותפקוד בעומסים גבוהים.    

 

מעבדת בדיקות האיכות של פרפקטו מובייל בענן מאפשרת ללקוחותיה לבצע ולנהל בצורה קלה ויעילה את כל מערך בדיקות האפליקציות שלהן על כל סוגי מכשירי המובייל, בתנאים המדמים בדיוק משתמש קצה באפליקציה, ללא צורך בהקמה וניהול של מעבדת בדיקות פרטית, הדורשת משאבים רבים. המעבדה בענן  מספקת מענה מקיף ומקצועי לכל שלבי מחזור החיים של האפליקציה: משלבי התכנון הראשונים, דרך שלבי הפיתוח ועד השקת האפליקציה, וניהולה לאחר ההשקה. המעבדה בנויה כך שתתמוך בתהליכי פיתוח מתקדמים (Agile, CI/CD). התמיכה והתחזוקה השוטפת, מאפשרת לחברות להשיג  Time to Market מהיר יותר וברמת איכות גבוהה יותר ובכך להשיג customer engagement גבוהה יותר ולמקסם תוצאות עסקיות מערוץ המובייל.

 

מטה החברה ומרכז הפיתוח ממוקמים בפארק ההי-טק בראש העין. החברה מחזיקה משרדי מכירות בצפון אמריקה  ובמערב אירופה. החברה מספקת את הפתרון שלה בענן באמצעות 13 דאטה סנטרס (עננים) בצפון ודרום אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק.

 

למידע נוסף:  www.perfectomobile.comאו עקבו אחרינו בטוויטר - @PerfectoMobile

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב