דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד למשוך מנויים חדשים ביוטיוב? 

מאת    [ 22/07/2015 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2518 פעמים ]

כל אחד יכול להרוויח כסף ביוטיוב, השאלה היא איך עושים זאת? אם כבר החלטתם שאתם רוצים לעשות כסף באינטרנט ובפרט דרך יוטיוב יש לנו כמה טיפים נהדרים להציע לכם בכדי למשוך לערוץ שלכם עוד מנויים. העבודה אינה קשה במיוחד אך דורשת התמדה ורצינות. ככל שתתמידו יותר ותעלו יותר סרטונים כך יותר ויותר אנשים יחזרו וירצו לראות את הסרטונים שלכם ולעקוב אחריכם.

כאשר אתם מרוויחים כסף מיוטיוב אתם למעשה מרוויחים אותו בצורה הנוחה ביותר- אתם יושבים בבית, מצלמים את עצמכם מדברים על נושא מסוים, רוקדים, שרים, משתפים אנשים בחיים שלכם ועל כל זה- עוד מקבלים כסף! הכל נשמע טוב ויפה אך בכדי להגיע לשלב שבוא אתם מרוויחים כסף מיוטיוב אתם צריכים להשיג מנויים לערוץ שלכם. המנויים שלכם הם למעשה אותם האנשים שרוצים לבל התראה על כל פעם שאתם מעלים סרטון ליוטיוב- הם מתעיינים בתוכן שלכם ורוצים להתעדכן בו כל הזמן. המנויים האלה הם הנכס הגדול ביותר שלכם, ובכדי להשיג קהל מנויים טוב אתם צריכים לפעול בחוכמה. אספנו למענכם כמה טיפים שיעזרו לכם בדרך:

  1. תוכן שאתם מתחברים אליו- אל תעלו סרטונים לערוץ שלכם שלא הייתם רוצים לצפות בהם בעצמכם. אם אתם מעלים תוכן מסוים רק בגלל שאתם חושבים שהוא ימשוך לכם קהל מנויים גדול יותר, עם הזמן אתם תתעייפו מכך, תהפכו להיות מתוסכלים ותעלו תוכן שלא יעניין מנויים פוטנציאליים חדשים.

  2. תוכן יצירתי- אנשים נמשכים לתוכן יצירתי, מרגש ומעניין. זכרו שישנם המון אנשים שעבודתם כל יום היא לייצר סרטונים חדשים ומעניינים למנויים שלהם- אין להם עבודה חוץ מזה והם מקבלים משכורת מלאה מכך כל חודש. אינכם חייבים לעקוף אותם, רוב הסיכויים שגם לא תצליחו, אך נסו לצפות בסרטונים שלהם ולקבל מכך השראה לסרטונים שלכם שיבטאו את הצד היצירתי שלכם.

  3. אל תתבטלו- השקיעו בערוץ היוטיוב שלכם, אחרת לא תצליחו להרוויח ממנו הרבה כסף- כמו כל דבר בחיים עליכם להשקיע ולפתח אותו, לנות זמן ביום שלכם ולחשוב על תוכן נהדר חדש.

ניהול חשבון יוטיוב יכול לקחת חלק נכבד מהיום שלכם- עליכם לחשבו על תוכן מעניין חדש שימשיך לרתק את המנויים שלכם ובנוסף, לחשוב על דרכים יצירתיות למשוך עוד אנשים להירשם לערות שלכם. למרות זאת, הרווח שלכם יכול להיות עצום אם רק תשקיעו את הזמן שלכם בחוכמה ותיצרו ערוץ מצליח.

 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב