דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתלבש לעבודה? 

מאת    [ 21/07/2015 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3449 פעמים ]

שלום, שמי לינוי ואני יועצת אופנה וסטיילינג אישי

לעבודה במשרד מומלץ להתלבש בצורה סולידית. המראה המחויט משדר רצינות, סמכותיות ומכובדות, ואם זה מה שאת רוצה לשדר במקום העבודה שלך, כדאי לך לבחור בסגנון זה.

רצוי לוותר על מחשופי חזה ובטן וכמו כן על מכנס בעל גזרה נמוכה מידי. רצוי לבחור בגדים נוחים ומחמיאים. שימי לב כי ג'ינס מתאים בעיקר לשעות הפנאי ולכן הוא בעייתי בהקשר של עבודה. אם את מתעקשת ללכת עם ג'ינס - שיהיה כהה ובגזרה ישרה.

נעלי אצבע מיועדות לים ולבריכה ונעלי ספורט מיועדות לספורט, וממש לא למשרד. ואם יש לך סידורים והתרוצצויות נוספות אחרי שעות העבודה, חשבי על דרך לבוש שונה ויצירתית שתשרת אותך כיאות.

הלוק האלגנטי

כשיש כנס או ישיבה חשובה או סתם כשאת במצב רוח הנכון לכי על מראה אלגנטי. תוכלי לבחור בחליפת מכנסיים אשר עשתה קאמבק מעניין במיוחד בעונה הזו. חליפות המכנסיים של העונה הנוכחית הן נשיות, רכות, בצבעוניות חזקה וקלילה, בגזרות הנצמדות לגוף ומדגישות את הקימורים הנשיים.

הלוק הקלאסי

חצאית עפרון עם חולצת שיפון נופלת. מומלץ להכניס את החולצה לתוך החצאית וכך להדגיש את המותן וליצור אשליה של רגליים ארוכות יותר. אם את חוששת שהמראה הזה ייראה מתאמץ מידי, תמיד תוכלי לשלב עם החצאית חולצת טי-שירט יפה אך פשוטה עם הדפס מעניין. להשלמת הלוק נוסיף תיק שחור או חום קלאסי, נעליים שחורות או חומות עם עקב בינוני ואביזר נוסף קטן כמו שרשרת או צמידים עדינים. יש לזכור כי האופי שלנו בא לידי ביטוי בעיקר באביזרים- שרשרת, צמידים, מטפחת או צעיף. האביזרים שלנו משדרים משהו שהוא יותר אישי ולכן רצוי וכדאי להשקיע בהם מחשבה.

הלוק הנשי הרך

לכי על שמלה קטנה, אבל לא "השמלה השחורה הקטנה", אלא על שמלה בצבע דומיננטי וחורפי ? כמו כחול עז. בשעות הבוקר שלבי את השמלה עם צעיף קטן ומחמם. אל תזלזלי בכוחו של הצעיף לשדרג כל לוק לאמירה אופנתית. בנוסף קחי תיק קלאסי, נעלי בובה נמוכות ונוחות וצמידים. אם חשקה נפשך להמשיך אחרי שעות העבודה לבילוי לילי, תמיד תוכלי להחליף את הצעיף בשרשרת דומיננטית ואת הנעליים הנמוכות החליפי במגף גבוה.

הלוק הספורטיבי

מכנסיים שחורים או ג'ינס שחורים, הם האופציה המושלמת למשרד כי הם הכי נוחים, תמיד נראים טוב ואפשר ליצור איתם המון שילובים מעניינים שיראו מתאימים לכל מקום עבודה. אני ממליצה לשלב אותם עם איזושהי חולצה או סוודר גדול בהדפס שחור-לבן, נעלי בובה שחורות ותיק בצבע דומיננטי. אם קריר בבוקר כשאת יוצאת מהבית, שלבי עם הלוק קרדיגן או ז'קט ארוך ובגזרה חופשית רחוקה מהגוף.

זיכרי שלא רק הבגדים הם החשובים, אלא יש להתייחס לטוטאל-לוק. חשוב שהשיער שלך יהיה מסודר, הציפורניים תהיינה יפות ומטופחות וגם איפור קל לא יזיק. כל אלו חשובים ליצירת הופעה מוצלחת.

לינוי סולומון סטייליסטית אישית - 0523668250


 


ייעוץ סטיילינג אישי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב