דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ביתנים לתערוכות - האלף בית של הגימל דלת 

מאת    [ 12/07/2015 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 13577 פעמים ]

אוקיי - כבר הבנתם שלהשתתפות בתערוכות אין תחליף ושזוהי דרך  נפלאה לקדם את העסק שלכם ולהציגו בפני מספר רב של לקוחות פוטנציאלים בטווח זמן מאוד קצר. עיצוב ביתנים לתערוכה בצורה אפקטיבית, מזמינה ומייחדת הינה אחת מהמשימות המאתגרות, במיוחד אם החברה שלכם חדשה בעולם התערוכות.

כל מי שביקר בתערוכה בוודאי שם לב לכך שיש מגוון רחב של דרכים לעיצוב ביתני תערוכה - כל ביתן עבר מלאכת מחשבת מדוקדקת. אם תכנסו לתהליך עיצוב ביתן מבלי לתכנן מראש את כל הפרטים הקטנים - אתם עלולים להכנס להוצאות לא מתוכננות ולפעמים גם לפספס את המטרה. לכן, לפני שאתם מתחילים להתכונן ולעצב ביתן לתערוכה אתם צריכים לשאול את עצמכם מספר שאלות.

1) מה אתם רוצים להשיג מאותה תערוכה? האם זה לידים חדשים, האם אתם רוצים להעביר מידע חדש ללקוחות שלכם או האם ברצונכם להציג מוצר? שאלות אלו באות בחפיפה מלאה עם עולם עיצוב הביתנים, אשר יכול לתת לכם תשובה שונה לכל אחד מהתסריטים הללו.

2) מה המטרה שאתם רוצים להשיג מהביתן שלכם ומה אתם צריכים בביתן שלכם בהיבט הפונקציונלי:
האם אתם צריכים מקומות ישיבה ושולחנות בהם תרצו לשבת עם לקוחות פוטנציאליים, האם אתם זקוקים לאזור בביתן שלכם בו תציגו את המוצר החדש, מה גודל איזור הישיבה?  גדול או מספיק לכם איזור קטן? לכמה אנשים? סגור או פתוח לקהל? האם צריך במה בשביל תצוגה או בשביל נאום בפני קבוצת לקוחות גדולה, האם אתם רוצים מסכים או מקרנים שיושזרו בעיצוב הביתן שלכם? איפה המיקום בו תניחו את המוצרים שלכם ואת  הברושורים שלכם ללקוחות פוטנציאליים?

3)  מהם הצרכים הלוגיסטיים על פיהם אתם מתכננים את הביתן שלכם, כלומר - האם אתם זקוקים לחשמל על מנת לחבר את מסכי הטלוויזיה או את המקרנים שלכם במטרה להציג את המוצר החדש שלכם, האם אתם צריכים מים זורמים בביתן שלכם כי אתם מספקים עמדת כיבוד קל וקפה, האם אתם זקוקים לאבטחה ברחבת הדוכן, תלייה של באנר וכו'.
את כל אלו אתם צריכים לדרוש מחברת עיצוב הביתנים ששכרתם, היות ודברים אלו ועוד, משפיעים על עיצוב של הביתן בבסיסו, ולפעמים תלויים באולם ובמארגנים שמארחים את התערוכה.

4) מיקום - נקודה חשובה נוספת בעיצוב ביתנים בתערוכות הוא לקחת בחשבון מספר משתנים כמו כיוון התנועה בתערוכה, וודאו כי הביתן שלכם מעוצב בצורה מזמינה בכיוון שבו הולכים האנשים בתערוכה, וכי לא צריכים להסתובב על מנת לראות את הביתן שלכם. מיקום הביתן משפיע מהותית על החלטת המעצב. כמו כן,  הצגת הברושורים והמוצרים של החברה ומיקומם משפיעים על חווית המבקר בביתן.

את כל הפרמטרים הללו יש לקחת בחשבון, ולהציג אותם בפני חברה לעיצוב ביתנים שאותה בחרתם לעיצוב הביתן שלכם בתערוכה על מנת שזו תוכל להיערך בהתאם ולהציע לכם עיצובים רלוונטיים.

זיכרו - תערוכה מוצלחת יכולה למנף את העסק שלכם ולעזור לכם להביא לקוחות חדשים במהירות. צרו עבור הלקוחות שלכם חוויה קצת יוצאת דופן בעיצוב הביתן - רוב הסיכויים שהם יכנסו לביתן ויזכרו אתכם לטובה.

בהצלחה!!

  Verity Gilony Associate, Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500  www.2Design-pro.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב