דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשפר את הביצועים של הרכב שלך 

מאת    [ 27/06/2015 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2723 פעמים ]

איך לשפר את הביצועים של הרכב שלך

ככלל מטרתם של רוב יצרני המכוניות היא לייצר מכוניות חסכוניות בדלק ולשמור על הוצאות אחזקה קטנות מאשר לייצר רכב עם ביצועים מקסימליים. אבל אם אתה רוצה להביא את הרכב שלך לביצועים מקסימליים ישנם מספר שיטות לעשות זאת ולהגדיל את כוחות הסוס של הרכב ולשפר על הדרך גם את הביצועים וגם את המהירות.

1. צמצם את המשקל של הרכב - אחת מהשיטות הכי קלות להגדיל את כמות כוחות הסוס שהרכב מייצר הוא לעשות אותו כמה שיותר קל או לקחת אותו למוסך פחחות וצבע לרכב.

ככה שהמנוע פחות צריך להתאמץ ויכול לתרום למהירות. הסר את כל הזבל שאתה יכול מהרכב והפוך אותו לקל על מנת לקבל ביצועים אופטימליים.

2. שדרג את מערכת הפליטה של האוטו למערכת עם סירקולציה חלקה.

שדרוג למערכת מורכבת ביותר יכול להגדיל את כמות כוחות הסוס של הרכב שייתן בין 5 ל10 כוחות סוס נוספים לרכבים רגילים.

רכבים עם טורבו יכלו להגדיל את כמות כוחות הסוס אפילו לכיוון ה-20. ישנו מיתוס שאומר שככול שצינור הפליטה גדול יותר יש לאוטו פחות כוח במציאות רוב המנועים מעדיפים מערכת פליטה עם זרימה חלקה.

3. שדרג לפילטר אוויר עם זרימה חלקה - זה גם רעיון טוב לקנות פילטר אוויר שמתאים לרכב שלך ולהתקין אותו על מנת להגדיל בצורה קלה את כוחות הסוס של הרכב.

זה שיטה טוב לוודא שהרכב שלך יתפקד ברמה הגבוהה ביותר.

פתח את מכסה המנוע, חפש את התושבת של פילטר האוויר והסר אותו. הסר את הברגים, שי לב שלא נכנס לכלוך מבחוץ לפילטר האוויר. נקה אותו מבפנים עם בד לח והכנס את הפילטר החדש.

שים לב שאם אתה קונה את מסנני האוויר בחנות חלפים הם יבואו בדרך כלל עם חומרים נוספים שיכולים לעבור למנוע ופילטר השמן במיוחד אם אתה לא עושה את הדברים בצורה נכונה ויכול גם להכניס שמן למערכת הפליטה לכן לפעמים רצוי ללכת ל מוסך מורשה קיה.

השמן מהפילטר יכול להרוס הסנסור של פיזור האוויר המוגבר.

4. חקור את טעינת הטורבו ואת טעינת הסופר טורבו - התקנה של מגדשסופר טורבו במנוע מרובע גדול או מגדש טורבו במנוע קטן יותר. זה בעצם אומר שאתה בונה את המנוע שלך מחדש מה שיעלה לך עשרות אלפי שקלים.

דבר כזה זה כבר פרויקט ענק אבל זה השיטה הטובה ביותר להגדיל את כמות כוחות הסוס. אם אתה משוכנע שאתה רוצה להתקין מדגש סופר טורבו ברכב שקול את האפשרויות הבאות.

מגדש שורש סופר טורבו הוא הדגם הישן ביותר והוא בדרך כלל מאוד זול ומאוד פופולארי אצל נהגי מרוצים. הם עובדים על ידי העברה של כמות מאוד גדולות של אוויר לפתח הפליטה שמשחרר סטריפ מהירים של אנרגיה.

ברגים תואמים טוענים את האוויר דרך הצינור, שנלכד בתושבת הרוטר והופך לדחוס בצורה גביע גלידה. זה לא חוקי בכל המדינות וכמו כן המגדשים האלו נוטים להיות רועשים מאוד.

מגדשי טורבו שמבוססים על צנטריפוגות עושים שימוש בפעולת המדחף על מנת למשוך אוויר לתוך הקומפרסור ועל ידי כך להגיע ל 60000 סיבובים לדקה בקלות, מה שהופך אותו למגדש היעיל ביותר לרכב שלך.

איציק עומרי קידום אתרים ותוכן שיווקי חברת Creative Brilliance  מילים פשוטות - רעיונות גדולים טל: 054-5205985 www.creativebrilliance.co.il    




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב