דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בפנים 

מאת    [ 07/06/2015 ]

מילים במאמר: 724   [ נצפה 5204 פעמים ]

 6 שיטות עיקריות

ישנן שיטות רבות להסרת שיער בפנים כאשר הטופ 6 שביניהם הם:

* אלקטרוליזה

* הסרת שיער בלייזר

* שעווה

* מסירי שיער

* חומרי מעכבי צמיחת שיער

* פינצטה

גילוח כמובן לא נמצא ברשימה מאחר וגילוח יכול לגרום לזיפים שכמובן אצל נשים לא בא בחשבון, להלן סקירה קצרה של כל שיטה:

אלקטרוליזה

שיטה זו נחשבת לשיטה האמיתית והקבועה להסרת שיער בפנים לתמיד לא רצוי, שיטה זו מטפלת בכל זקיק שיער עם זרם חשמלי ההורס את יכולתו של הזקיק ליצור צמיחת שיער חדשה. ישנה אי נוחות קלה וללא ספק מקצוען יכול לעשות הרבה כדי להקל על החרדה והחשש ולמזער את הכאב. בדרך כלל תדרשנה 4-10 שעות לטפל בשפה העליונה ו 2-12 שעות לסנטר, תלוי כמה שיער צמיחה יש.

הסרת שיער בלייזר

שיטת הסרת שיער בלייזר נחשבת לרוב כשיטה קבועה להסרת שיער לצמיתות אם כי לא רצויה באזור הפנים. שיטה זו באמצעות פולסים של אור לייזר נמצא בשימוש לכיסוי אזור שיער רב במכת פולס אחת כך שהעלות ברורה לחלוטין נמוכה יותר מטיפול הסרת שיער בשיטת האלקטרוליזה. השפה העליונה יכולה להיות מטופלת בפחות מדקה אחת והסנטר ב 2-3 דקות. בין 3-8 טיפולים הכרחיים כדי להביא ליעילות מירבית ועלות הטיפול של הסרת שיער בלייזר נעה בין 1000-1800 ש"ח. התיעצות מעמיקה עם מומחה בתחום נחוצה כדי לקבוע אם שיטה זו תעבוד עבורך, מומלץ לעבור על חלק בגוף לא מרכזי כדי לבדוק את יעילות הטיפול בלייזר.

טיפול בשעווה/משחות סוכר

שיטה לא רוצויה זו של הסרת שיער פנים מאוד פופולארית מכיוון שזו שיטה זולה למדי וקלה לשימוש עצמי ביתי. ערכות שעווה רבות זמינות בשוק חלקם עם מרכיבים כדי להרגיע את העור ולצמצם אדמומיות ומיועד במיוחד לאזור הפנים. שעווה שומרת על השיער והעור ואילו משחות סוכר רק על השיער, כאשר פס התחבושת נמשכת לאחור ישנו פחות כאב כשמשתמשים במשחת סוכר, כמוכן משחות סוכר רבות הזמינות לעור לא יעילות כל כך כמו משחות כימיקלים שונים שקיימים בשוק. תוצאות מתקבלות בין 3-6 שבועות בהתאם לשורש וצמיחת השערה.

מסירי שיער

זוהי עוד שיטה מאוד פופולארית של הסרת שיער פנים שאינה מומלצת, שוב כי זה מאוד זול וקל לעשות בבית ולא תמיד נעשה כראוי. טיפול צריך להיות אפקטיבי ויעיל אולם כמסירי שיער המכילים כימיקליים חזקים אשר ממיסים את הישער וייתכנו תגובות עור שונות. יהיה נבון לנסות על חלק קטן בעור לראשונה כדי לבחון את יעילות ורגישות העור לחומר. היו זהירים והקפידו לקרוא את ההוראות המצורפות, במיוחד הזמן המומלץ להשאיר את החומר עלך העור כדי למנוע צריבה בעור. תוצאות יכולות להתקבל עד כשבועיים מסיום התהליך.

חומרים מעכבי צמיחת שיער

בעוד מעכבי שיער אינם מסירי שיער לצמיתת הם נכללים ברשימה זו כבעלי השפעה גדולה על קצב צמיחת השיער. שני מעכבי צמיחת שיער פופולאריים הם: Vaniqa, Kalo

Vaniqa הוא קרם מרשם שהומצא ומיוצר במיוחד עבור שיטה להסרת שיער פנים לא רצוי, כאשר המשתמש מעסה לתוך העור פעמיים ביום המשתמש יבחין בהבדל בצמיחת השיער בתוך כחודשיים. כאשר סך כל צמיחת השיער מתחילך לצמוח לאיטו הוא הופך להיות הרבה יותר קל להסרה עם שיטות אחרות כגון שעווה, משחת סוכר ועוד. Vaniqa צריך להיות בשימוש רק על ידי נשים ונערות מגיל 12 ומעלה, זה אינו עובד על כולם כ – 58% מהנשים בניסויים קליניים הבחינו בירידה בצמיחת שיער.

Kalo הוא קרם צמחים טבעי שיכול לעבוד עבור גברים, נשים ואפילו ילדים. כאשר מעסים את החומר לתוך העור הוא מתחיל להשבית את מנגנון צמיחת השיער בזקיק. השיער ששב לצמוח עדין וקל יותר להסרה, במקרים מסויימים לאחר כמה חודשים השיער כמעט ואינו שב לגדול כלל.

פינצטות

נדרש פינצטות איכותיות כדי לבצע הסרת שיער פנים לא רצוי כראוי מבלי לסכן צביטה ולקיחה של חלקי העור פנים. השתמשי במראה מגדלת במצב תאורה מכסימאלי ותבטיחי למשוך את השערה בכיוון צמיחתה, אם את מבצעת הליך זה לאחר מקלחת תוכלי לגלות כי יהיה לך הרבה יותר קל. פשוט קחי קוביית קרח ועברי על האזור לאחר התהליך כדי להפחית אדמומיות וגירוי.

הסרת שיער פנים עבור נשים שזקוקות לזה אינה צריכה להוות בעיה מרכזית, אם את מוכנה לשלם תשלום חד פעמי גבוה תוכלי לעבור טיפול להסרת שיער פנים באמצעות אלקטרוליזה או לייזר. מצד שני אולי שימוש באמצעות שעווה, פינצטה, משחת סוכר או מסירי שיער אחרים עשויים להתאים לכם ולהעדפותיכם האישית בשל הנוחות שלעשות אותם באופן פרטי בבית ובשל מחירם הנמוך יחסית. נוסף על כך שילוב של מעכבי צמיחה עם כל שיטה לא רצויה של הסרת שיער פנים יפחית את מספר הפעמים שתצטרכי לתת לו תשומת לב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב