דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט משיקה את Red Hat Enterprise Linux Atomic Host ומקדמת קונטיינרים במערכות הלינוקס בארגון 

מאת    [ 04/06/2015 ]

מילים במאמר: 894   [ נצפה 2498 פעמים ]

רד האט מספקת "שרת אטומי" ייעודי עבור "קונטיינריזציה" של יישומים ברחבי הענן ההיברידי הפתוח

 

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של RHEL 7 Atomic Host, מערכת הפעלה המותאמת להרצת הדור הבא של יישומים הרצים בתוך קונטיינרים בלינוקס (Linux containers), המאפשרים לנצל משאבים קטנים במיוחד בזמינות מידית.[1] 

 

RHEL 7 Atomic Host מספק את כל הרכיבים הדרושים לאריזה נוחה ופשוטה והרצה של יישומים הכתובים עבורRHEL6 ו RHEL7    כקונטיינרים.

 

ככל שמערכים מונוליטיים מפנים את מקומם ליישומים הבנויים ממיקרו-שירותים, ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים יכולה לעזור לארגונים לממש באופן מלא יותר את היתרונות של גישה זאת שהנה יותר קלילה וניתנת להרכבה. על בסיס פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם, RHEL 7 Atomic Host מאפשרת לארגוניים לאמץ ארכיטקטורה מבוססת קונטיינרים, הנותנת את היתרונות של גמישות פיתוח, הטמעה ותחזוקה פשוטה יותר, וזאת ללא הצורך להתפשר על  ביצועים, יציבות, אבטחה, או על ערך מערכת הסרטיפיקציות של רד האט.

 

ארכיטקטורת יישומים מבוססת-קונטיינרים, לא דורשת רק את הכלים לבניית והרצת קונטיינרים, אלא גם בסיס מאובטח, אמין וברמה ארגונית, עם מחזור חיים מבוסס שתוכנן לענות לדרישות המתפתחות של הארגון לטווח הארוך. דרישות אלה כוללות הפחתה של דאגות אבטחה, שיפורים מתמשכים במוצר, דיאגנוסטיקה פרואקטיבית, וגישה לתמיכה. רד האט מחויבת לספק לארגונים פתרון תשתית מבוססת קונטיינרים שהנה כוללת  ומשולבת. משלבת אריזת יישומים מבוססת קונטיינר עם תשתית מוצקה ומותאמת שתאפשר תנועה קלה של יישומים בדוקים ומוסמכים ל- RHEL על-גבי מערכות פיזית, וירטואליות ועננים פרטיים וציבוריים – כל אלה עם מחזור חיי המוצר והאבטחה אותם דורשים לקוחות ארגוניים. המהדורה של RHEL 7 Atomic Host מממשת את כוונתה של רד האט להפוך קונטיינרים  לרכיב יציב ואמין של IT ארגוני ברחבי הענן ההיברידי הפתוח.

 

בהיותו מתוכנן במיוחד להרצת קונטיינרים, RHEL 7 Atomic Host מספק  רק את רכיבי מערכת הפעלה הדרושים להרצת יישומים שעברו קונטיינריזציה, ועל-ידי כך מפחית תקורה ומפשט תחזוקה.

 

מכיוון ש- RHEL 7 Atomic Host בנוי מ- RHEL7, הוא יורש את היציבות והבגרות שלה, כמו גם את האקוסטיסטם של שותפי חומרה מוסמכים.

לטיפול בנושאי אבטחה ומחזור חיים מציע  RHEL 7 Atomic Host עדכוני אבטחה אוטומטיים לפי דרישה, ומביא ללקוחות ארגוניים את יתרונות התמיכה ומחזור חיים הבאים עם RHEL בגודל תמונה מוקטן. מ-  Heartbleed ו- Shellshock עד Ghost ומעבר לכך, לקוחות רד האט מקבלים התראות אבטחה ועדכוני מוצר כאשר אלה זמינים, ויש להם גם גישה לכלי אבטחה העוסקים באמינות ואבטחת קונטיינרים. זהו יתרון ייחודי שרד-האט מביאה להטמעות קונטיינרים עבור לקוחות ארגוניים.

 

RHEL 7 Atomic Host מספק יתרונות רבים, כולל:

  • Atomic updating and rollback  - דרך מנגנון עדכון דמוי תמונה – ניתן להוריד ולהטמיע עדכון Atomic בצעד אחד בעוד הגרסה הקודמת נשמרת, מה שמאפשר Atomic rollback קל, אם נדרש.
  • Container images in docker format - ניתן להטמיע ולהריץ תמונות קונטיינר בפורמט Docker כקונטיינרי יישום.
  • הסמכה ותמיכה, לצד שרשרת אמון עבור קונטיינרים הבנויה בשימוש בתמונות פלטפורמה המסופקות ע"י רד האט, כמו RHEL6  ו- 7, וקונטיינרים מוסמכים משותפי ISV של רד האט.
  • תזמור קונטיינרים בהיקף גדול דרך Kubernetes, היוצר יישומים עסקיים בהיקף גדול משירותים נפרדים המוטמעים בקונטיינרים ברחבי אשכולות (clusters) של Atomic.
  • אבטחה חזקה יותר כברירת מחדל דרך SELinux, Cgroups ו- Kernel namespaces, המבודדים כל קונטיינר בסביבה מרובת קונטיינרים.
  • תמיכה עבור קונטיינרים בעדיפות גבוהה מאפשרת ליישומי ניהול host לגשת ל- host ולקונטיינרים אחרים, באופן מאובטח. קונטיינר מיוחד זה מספק למשתמשים אמצעים להתקין תוכנות של צד שלישי, וה- Atomic command המוטמע של Atomic עושה יצירה והרצה של קונטיינרים בעדיפות גבוהה, לקלה יותר באופן דרמטי.
  • ניידות יישומים ברחבי הענן ההיברידי הפתוח ע"י מינוף האקוסיסטם המוסמכת הרחבה של רד האט, מאפשרת הטמעות קונטיינר מאובטחות ויציבות בחומרה פיזית, ב- Hypervisors מוסמכים כולל Red Hat Virtualization, VMware ו- MS Hyper-V, ובשירותי ענן ציבורי מוסמכים כמו Amazon Web Services ו- Google Cloud Platform.

 

ג'ים טוטון, סגן נשיא ומנהל כללי, יחידת עסקי פלטפורמות ברד האט, אמר "לפני 12 שנים סיפקה רד האט את המהדורה הראשונה של RHEL, כשלקחה טכנולוגיית תוכנה מתקדמת והלחימה אותה לתוך עמוד השדרה שמעצים את הארגון, מהשרת עד הענן. היום, עם ההשקה של Atomic אנו עושים אותו הדבר לקונטיינרים  בלינוקס, מגשרים טכנולוגיה פתוחה וחדשנית ועם היציבות והאבטחה הנדרשות ע"י הארגון. Atomic הוא יותר מאשר תוספת למערך RHEL, הוא מהווה את העתיד של היישומים הארגוניים – יישום רב עוצמה וגמיש שהנו גדול יותר מאשר סכום חלקיו, ומונע במלואו ע"י העוצמה של חדשנות פתוחה".

 

 

 

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 

 

 [1]בדוק מאיפה זה בא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב