דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אין לי זמן - גם לכם נמאס לומר את זה? חלק א 

מאת    [ 31/05/2015 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2729 פעמים ]

"אין לי זמן"

נכון שנמאס לכם להגיד את זה?! נכון שנמאס לכם לשמוע את זה?!

לי כן. למה? כי לי יש זמן...וזה לא שאני עושה פחות מאחרים, לעיתים אני אפילו חושבת שזה להיפך....אני שומעת המון "איך את מספיקה לעשות הכל???". התשובה פשוט- אני מנהלת את הזמן שלי נכון ואני לא נלחצת ממנו! 

הנה כמה טיפים כדי לנהל את הזמן שלכם אחרת ולפנות לעצמכם זמן לכל דבר:


    • קודם כל תאמרו לעצמכם- לכל דבר יש זמן! ואני באמת מאמינה לזה. אני יודעת שאם אני רוצה אני מוצאת זמן! ואם אין ברירה גם אז אני מוצאת זמן- אז תכלס זמן הוא משהו אנחנו שולטים עליו ולא להיפך!
    • 2.      תתחילו במה שיוריד לכם אבן מהלב. אני יודעת שכדי שיהיה לי זמן לעשות את כל מה שאני באמת רוצה לעשות, עליי לנקות את כל מה שמפריע לי בדרך ולכן אני עושה קודם כל פעולות שאני לא אוהבת לעשות. מורידה אותם מעליי. אחרת הם כל הזמן מטרידים אותי ומפריעים למחשבותיי או שאני מתחמקת מהם, דוחה אותם והמטלות האלה רק נערמות ויוצרות לי יותר עומס. נכון, זה מעצבן- לפעמים אנחנו דוחים את הדברים כי הם קשים לנו, לפעמים כי אין לנו מושג איך לעשות אותם, אז אנחנו מרימים ידיים ובורחים למוכר, הידוע, הפשוט...טעות! אין סיכוי שנרגיש משוחררים מכל המטלות שלנו אם נברח מהם.
    • תעשו לכם סדר בדברים, מה עושים מתי, ממש תגדירו זמן לכל דבר ביום- זמן לטלפונים , זמן למילים, זמן פגישות, זמן לילדים, זמן לבן הזוג, זמן לסידורים. ככל שתהיו קרובים ל- 100% עשייה ממוקדת בזמן שהגדרתם למשימות שהגדרתם לזמן זה כך תהיו יותר יעלים, כך תספיקו יותר דברים, כך תעריכו את עצמכם יותר. אבל יותר מהכל תרגישו הקלה- כי לא יהיו לכם בראש אלף ואחד בועות מקפצות של כל מה שיש לכם לעשות היום, בלי יכולת להבין מה? מתי ?ואיך?.
    • קורה שדברים אחרים נכנסים לכם לתוך ההתנהלות היומית כמו לדוגמה שיחת טלפון, אל תענו או שתענו ותגידו שתחזרו מאוחר יותר, אני תמיד ממליצה להגיד מתי בדיוק תחזרו, ככה זה נותן לאדם השני להרגיש חשוב וגם אנחנו מגדירים לעצמינו שעה שנוח לנו לחזור ונאמנים לה ולא מרגישים לחץ שטרם חזרנו למי שהתקשר אלינו. אל תתנו לדברים שלא קשורים למשימה השעתית שלכם לקבל מקום, טפלו בהם אחר כך- אלא אם כן זה מקרה חירום אמיתי. הכל יכול לחכות לשעה אחרת. באמת. תתפלאו...זה רק דורש שתרגילו אחרים לכך או שתתנו להם להבין מתי הדברים האלו יקרו.

כבר מעל 7 שנים שאני מלווה אנשים להצלחה וחלק חשוב ביצירת הצלחה הינו ניהול זמן נכון. בכל תהליכי האימון להצלחה הן במפגשים אישיים והן בסדנאות והרצאות  עולה העניין של ניהול זמן אפקטיבי. אז מתוך ניסיון של 7 שנים, אני יכולה להבטיח שלכם שיישום העצות שציינתי לעיל ישפר משמעותית את היכולת שלכם לנהל את הזמן שלכם במקום שהוא ינהל אתכם!

 

מור תמיר קדר - מאמנת אישית מומחית להצלחה, יועצת זוגית ומגשרת במשפחה, עובדת סוציאלית, מרצה ומנחת סדנאות לבני נוער והורים למתבגרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב