דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל היתרונות של מכירת כרטיסים אונליין 

מאת    [ 20/05/2015 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2917 פעמים ]

שיטות מסורתית למכירת כרטיסים 

כל מי שאי פעם תכנן אירוע מכיר את סוגיית מכירת הכרטיסים. במידה ומחליטים לרכז את המכירה בקופות טרם האירוע, עלולות להיווצר מספר בעיות. 

סביב קופות מכירת הכרטיסים, עלולים להיווצר תורים מתישים ומבולגנים. העמידה הממושכת בתור תתסכל את הקהל, ואף תרתיע חלק מן האנשים מלהגיע- מחשש שלא יישארו עבורם כרטיסים.

מעבר לכך, מתכנני האירוע עלולים להיות מופתעים מכמות האנשים שמגיעה- והדבר נכון בין אם הגיעו יותר אנשים מהמצופה ובין אם פחות. בכל מקרה הדבר עלול להביא לתוצאה שלילית- אם הגיעו יותר מדי אנשים, הרי שלא יוותרו כרטיסים וחלק מהקהל הפוטנציאלי יחזור הביתה מאוכזב; אם הגיעו פחות מדי אנשים, ייתכן כי האירוע לא יהיה רווחי די הצורך. 

איך, אם כן, ניתן למנוע את הבעיות הללו מבעוד מועד?

מכירת כרטיסים מקוונת- השיטה הנוחה ביותר

מכירת כרטיסים אונליין היא שיטה שבהחלט עשויה למנוע את המצבים הללו. קנייה באינטרנט כבר מזמן נחשבת לנוחה ובטוחה, ורבים מהלקוחות כבר מכירים את השיטה וישמחו לקנות את הכרטיס לאירוע בשיטה זו. 

המכירה נעשית מהמחשב האישי או מהסמארטפון, כך שהלקוחות יכולים לרכוש את הכרטיסים מכל מקום. לאחר רכישת הכרטיס, נשלח אל הסמארטפון קוד, אשר מהווה את כרטיס הכניסה- כך שאין צורך אפילו להדפיס ולהגיע עם נייר פיזי. הלקוחות יכולים להיות בטוחים מבעוד מועד שהם כבר רכשו את הכרטיס, וכך לא יקרה מצב בו הם יגיעו ויהיו מאוכזבים. 

היתרון הגדול ביותר של מכירת כרטיסים אונליין עבור מארגני האירוע הינו האפשרות למעקב. ניתן לדעת לא רק את כמות הכרטיסים שנמכרו בכל רגע, אלא גם פילוח סטטיסטי מדויק של כמות הכרטיסים שנמכרה לפי תקופות ולפי סוג קונים. כך, ניתן יהיה לדעת האם יש להשקיע מאמצי פרסום נוספים והיכן, ובכך לוודא שכל הכרטיסים אכן יימכרו ושלא יהיו "הפתעות" בלתי נעימות באשר לכמות האנשים שתגיע לאירוע שיכולות לגרום לעוגמת נפש רבה הן למפיק והן למשתתפי האירוע השונים שמכירה מוקדמת תסייע להבטיח הערכות טובה יותר לכמות המשתתפים וכפועל יוצא מכך לאפשר רמת שירות טובה יותר.

לסיכום, שיטה של מכירה מקוונת של כרטיסים לאירוע יכולה להתאים לאירועים מכל הסוגים, ולשרת הן את האינטרסים של מתכנני האירוע והן את אלה של קהל הלקוחות. המכירה אונליין תאפשר למפיק להקים את האירוע במערכת בתוך מספר דקות ולרוכש לשלם ולקבל את הכרטיס מיידית במקום לאחר הזנת פרטי האשראי במערכת ללא תלות בקופת כרטיסים, מוקד טלפוני או כל אמצעי מכירה אחר המוגבל בזמן ומקום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב