דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחים של מזון לכלבים 

מאת    [ 19/05/2015 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2849 פעמים ]


פעם היינו הולכים לסופר מרקט וקונים שקית של מזון לכלבים אחת לכמה זמן. היום תחום זה התפתח רבות ואוכל לכלבים אנשים קונים בעיקר בחנויות של חיות שכן קיים מבחר גדול ממנו ניתן לבחור.

משלוחים של מזון לכלבים כבר מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של בעלי החיות, אתם יכולים בשיחת טלפון אחת להזמין לעצמכם את המזון וכבר באותו היום יגיע אליכם שליח עד הבית (לרוב בחינם) וייתן לכם את מזון הכלבים. שירות זה הפך נוח ויעיל עבור רבים משום שחנויות החיות מציעות מבצעים כדאיים יותר עבור בעלי חיות והן חוסכות להם את ההגעה לחנות עצמה.

איך לבחור בין סוגי מזון לכלבים מבלי שראיתם אותו?

אנשים רבים חושבים שרכישת מזון לכלבים לא תהיה בטוחה אם לא תראו את המזון במו עינכם בחנות.

הרי גם אם תגיעו לחנות, עם מי תתייעצו לגבי טיב המזון, החברה המשווקת אותו וההתאמה שלו לכלב שלכם ? עם מוכר החנות ! הוא זה שגם ייתן לכם את הייעוץ בטלפון אז מן הסתם שמדובר על אותו שירות רק שהוא נעשה בטלפון ולא פנים מול פנים.

דבר נוסף שניתן לעשות הוא לגשת פעם אחת אל החנות כדי לראות את המזונות השונים במו עינכם וכמובן שגם את הציוד הנוסף אותו החנות מציעה, לקחת כרטיס ביקור ולהתחיל להזמין את השירות אך ורק באמצעות הטלפון.

על סוגי מזון לכלבים

כיום ניתן לרכוש סוגי מזון לכלבים מכל המינים ומכל הסוגים. יש תוספי מזון בחלק מהמאכלים, יש מזון קשה, מזון רך, קופסאות שימורים של בשר, מזון לכלבים זקנים, מזון לגורים, מזון לכלבים גדולים במיוחד, קטנים במיוחד, אוכל לכלבים בעלי רגישות וכן הלאה.

כאשר אתם מזמינים משלוחים של מזון לכלבים, עליכם לוודא כי בחנות יש מבחר גדול ממנו תוכלו לבחור את המזון המתאים ביותר לכלב שלכם. בכל חנות חיות שמכבדת את עצמה תוכלו למצוא מזונות לכלבים מסוגים רבים. כיום יש אפילו מזון לכלבות בהריון ואף לכלבות מניקות.

מה חשוב שתשאלו את המוכר טרם ביצוע משלוחים של מזון לכלבים?

לסמוך על המוכר זה בסדר גמור אך רצוי להיות בקיאים במידה מסוימת בכל מה שקשור להרכבים השונים של המזון אותו אתם רוכשים. חשוב לדעת שהיחס האידיאלי הוא 40% בשר ו – 50% צמחי ולוודא כי אכן מדובר בבשר אמיתי ולא רק בקמח עופות כמו שקורה לעיתים תקופות במזונות של חיות. אין גוף שמפקח על התחום ולכן חשוב שאתם תהיו חכמים מול המילים השונות הכתובות על גבי האריזות.

דבר חשוב נוסף אותו אתם צריכים לבדוק הוא אילו תוספי מזון לכלבים יש במזון והאם הם מועילים לכלבכם (רצוי לבחור מזונות עם ויטמין C ו – E). כמו כן, מומלץ לבחור מזונות להם תווית AAFCO שכן היא מבטיחה לכם שהמזון אושר בקבוצה בה הוא נבדק וכי הוא עומד בדרישות תו התקן האמריקאי).

ההתאמה לכל כלב צריכה להתבצע לאחר בחינת סוגי המזונות השונים ובחינת צרכי הכלב, גם לכלבים משתנים הצרכים מעת לעת ולכן יש לבחון אותם כל העת.

מיכאל רוזן   050-5654908 שילוב כלבים בחברה אימון כלבים ובעלי כלבים, אספקת מזון ואביזרים לחיות מחמד http://www.aldog.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב