דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי שיהיו לכם אופניים? 

מאת    [ 13/05/2015 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2958 פעמים ]

למה לכם בכלל אופניים?

הם יכולים להחליק, הם מצריכים מאמץ פיזי, כבר לא כזה פשוט להשאיר אותם קשורים ברחוב והם גם לא הכי נוחים. אז למה בכל זאת כדאי לרכוב על אופניים? למה יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות זוג אופניים ולהתנייד באמצעותם? תמשיכו לקרוא ואולי נצליח לשכנע אתכם שמדי פעם, אבל רק מדי פעם, כדאי לעזוב את ההגה ולהחליף את הרכב בזוג אופניים.  

למכורים לדבר, אופניים הם דרך חיים באמת. אבל בשבילכם, הם יכולים להיות לכל הפחות אמצעי תחבורה עירוני נוח וחסכוני ואולי אף תחביב בריא. התניידות באמצעות אופניים היא פשוטה בהרבה מאשר באמצעות מכונית בערים הגדולות. אמנם יש צורך להשתמש בכח השריר, אבל לפחות לא צריך לעמוד בפקקים ולחפש חנייה. למעשה, מדובר גם בזמן בו במקום לתת לגוף להתנוון ברכב ממוזג היטב, אתם נותנים לו את האפשרות לזוז ולעבוד קשה.

אופניים, מעבר לאמצעי להתניידות, הם גם דרך טובה לטייל ובזול. בארץ או בחו"ל תוכלו לארגן טיולי אופניים מכל הסוגים ולתור את השטח והנופים בצורה קצת אחרת. טיולי אופניים מאפשרים לכם לראות את המקומות אליהם אתם מטיילים מזווית שונה ולחוות מה שתפספסו בנסיעות ברכב. 

לא חייבים לעשות את זה לבד. קהילת רוכבי האופניים היא קהילה של ממש והיא פעילה מאוד גם בישראל וגם בעולם. חפשו קבוצות רכיבה באזורכם ותוכלו להצטרף לטיולי רכיבה כבר בסופ"ש הקרוב... אפשר למצוא גם קבוצות כאלה לטיולים בחו"ל ולאתגרים גדולים יותר.

עבור טיולים ישנם אופניים מיוחדים, אופני הרים שמאפשרים לחצות מסלולים שונים, ביערות, במדברות ובנופים בהם תבחרו לטייל. עבור טיולים במסלולים רגועים יותר, ניתן להסתפק בזוג אופני כביש שמיועדות לנסיעה על שטח חלק ומיושר ומתאימות גם למקצוענים שעורכים רכיבה תחרותית. ההבדלים בין סוגי האופניים הם מורכבים למדי ונוגעים למשקל, סוגי הבלמים ומספר ההילוכים, אם הדברים האלה לא אומרים לכם כלום, סימן שהם גם לא רלוונטיים.

למעשה, לא דרוש הרבה כדי להתחיל. כל מה שצריך זה להשתפשף טיפה ברכיבה על דו גלגלי, לרכוש בגדים נוחים, קסדה לאופניים וכמובן – זוג אופניים שיענה על הצרכים שלכם כרוכבים. ישנם דגמים רבים בשוק, לכן הבחירה היא קשה, חשבו היטב לפני שאתם מקבלים החלטה.

לסיכום, אופניים הם לא רק טרנד, הם אמצעי נהדר והם יוכלו להביא אתכם למקומות שאולי אחרת הייתם מפספסים... הם יכולים להיות אמצעי תחבורה זול וירוק והם גם אחלה תחביב ספורטיבי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב