דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלת פריטים כבדים באופן רך ונעים 

מאת    [ 07/05/2015 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2553 פעמים ]

משאית עם ברזנט או משאית ללאגגון בהובלת דירה ?

לפני 20-30 שנים ,הבחירה של תחבורה להעברת דירות לא היית בשילה לענות על שאלה זו . האפשרות הראשונה היא שימושי במצבי מזג אוויר קשים - גשם , אובך , רוחות חזקות , והשנייה - לכל תנאים אחרים . עכשיו הכול שונה . ראשית,ההעברה הרגילה לא יעלה על הדעת ללא טנדרי רהיטים מיוחדים . 

מבפנים, הם מכוסים בחומר מגן רך ועבה . גם אם פריט מסוים בזמן ההובלה פגע בקיר , הוא לא יפגע . שנית , יש לתוך המכוניות רתמות מיוחדות . אם בהובלה קטנה אתה צריך להעביר פסנתר,מקרר או רהיטים גדולים,המוצרים קבועים במקום אחד , כדי שלא יהיו"משוחררים" בתוך  הגוף של המכונית .

על מנת להקל על המסעת פריטים לתוך המשאית משתמשים ב  hydrolift - מכשיר מיוחד שמוריד את הפלטפורמה כמעט עד האספלט , ולאחר מכן מעלה את הפלטפורמה עד הגוף של המשאית . כתוצאה מכך ,הזמן הנדרש מופחת לפחות ב 5-10% .

קיבולת של המשאיות, בהחלט שונה ,והמגוון הוא רחב למדי . בהובלות קטנות כגון דירת חדר או הובלת מקרר למשל מספיק להזמין טנדר קטן,ולהובלת משרד או הובלת דירה גדולה (3-5 חדרים)- יש להזמין משאית של 5 או אפילו 10 - טון ! בונוס נוסף נחמד ( ללקוחות ) - מחיר השכרת טנדר פוחת בהרבה. זאת בשל תחרות גוברת :בתחום הובלות קטנות יותר ויותר ספקים מציעים תחלופות שונות של תחבורה .

קצת על הובלת מטענים

מובילים הטובים לא יכולים בביטחון לסמוך רק על הכוח הפיזי שלהם . הם הבנו את העבודה כך כדי להתעייף מעט ככל האפשר ולעשות - הרבה ככל האפשר. מה צריכים בשביל זה? כמה כלים מיוחדים ! ראשית, כמובן , חגורות . זהו המכשיר הפשוט המאפשר לך להרים יותר לאותו פרק הזמן . על פי הכללים של טיפול במטען - " על הידיים " מותר לשאת לא יותר מ 50-80 קילוגרם . פריטים כבדים יותר , יש לעלות באמצעות טכנולוגיה המיועדת לכך .

כדי למנוע נזק לריצוף יקר או כל כיסוי רצפה אחר , מובילים משמשים ב"סתומים" . זו פלטת עץ עם גלגלים רכים . משתמשים בטכניקה זו  להובלת פריטים כבדים כמו ארונות חסיני אש מתכת וכו. כמובן ,במדרגות היא לא תרד, אבל במסדרונות הארוכים הוא הכרחי - לא יהיה צורך לגרור על הידיים 10-20 מטר פריטים כבדים.

פתרון נוסף הוא לפשט את המהלך על ידי "מזחלת פסנתר". מאחורי הביטוי המוזר הזה מסתתרת פלטת עץ מלא שבירידה ובעלייה של מדרגות משכיבים עליה מקרר או הפסנתר . בחוכמה וצורה מסודרת באמצעותו, כמו גם בשימוש בחגורות , כלי נגינה או מקרר גדול ורחב ניתן להוציא כמעט מכל חדר , יחד עם זאת לא צריך להפעיל כוח מוגזם . אבל לעשות את זה בעצמם אינו אפשרי בדרך כלל .לעבודה עם "מזחלת פסנתר" דרושים ניסיון ומיומנות .

ללא כלים כאלו המעבר שלך היה יכול להתארך לכמה שעות ארוכות יותר. תארו לעצמכם שהמובילים היו נאלצים לעביר את כל הדברים "על הגב" שלהם ...

וכמה תעלה עבודה כזו? ברור שיותר יקר ממה שהיא עכשיו . משמעות הדבר היא כי מכשירים שונים משפיעים על המהירות הובלה ועל המחיר הובלה.

לסיכום: מהפכה - לא בהכרח חדשנות וננו טכנולוגיה . דברים רבים שיקלו על המהלך,די פשוטים . מהפכה - לא בהכרח מהפך גלובלי . חלק גדול מהרעיונות נלקחו לפעולה בהדרגה . עניין של מקצוען – להיות במעקב על המגוון ולבחור את הטוב ביותר .

 

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב