דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מעשירים את העולם של האנשים שאתם רוצים להפוך ללקוחות 

מאת    [ 30/04/2015 ]

מילים במאמר: 774   [ נצפה 1545 פעמים ]

כאנשי עסקים אתם נמצאים בחברתם של אנשים כמוכם. אנשי עסקים. לכל אחד מכם יש מקצוע, יש תחומי עניין ויש עיסוק שממלא את יומו, יומכם, עד תום.

מעטות ההזדמנויות במפגשים או בתהליך נטוורקינג, שבהם יש לכם את היכולת להעמיק בדברים שאתם עוסקים באזני אנשים איתם אתם נפגשים, או להגיע למה שבאמת מעניין אתכם, בתוך תחום העיסוק שלכם.

הרבה פעמים אתם מבקשים מאדם שמולכם את כרטיס הביקור שלו, ומעטות הפעמים שבהם אתם מוציאים את הכרטיס לצורך יצירת קשר מעמיק וארוך טווח עם בעליו. לרוב בקשת כרטיס הביקור היא על מנת לקבוע מפגש נוסף,  ליצירת תקשורת מיידית, או למימוש עסקה. אמת?

אם המפגש מתקיים לצורך יצירת קשרים או עסקה בנושא ספציפי – הרי שכל הנושאים האחרים שבהם עיסוקכם – נעלמים מהעין. לא קיימים באותו מפגש או כנס.

העסק שלכם מתקיים ממכירות לכל רוחבו. לקוחות קיימים בכל מקום. לקוחות שכבר רכשו מכם הם הלקוחות שאתה יכול להחזיר אליך כי הם כבר מכירים אותך וסומכים עליך. עבורם משתלם ליצור חומרים מעניינים על  מוצרים תואמים, משודרגים יותר ואחרים, העשויים להיות לתועלתם.

כך שעכשיו מובן יותר מדוע לקשר ארוך טווח יש יתרונות, במיוחד עם בתחום העיסוק שלך יש מספר מגוון של מוצרים או שירותים.

את הקשר ארוך הטווח אפשר להזין בכמה אופנים:

  1. יצירת אינטראקציות חזותיות חוזרות
  2. הזמנה לכנסים נוספים באותו התחום
  3. שליחת מידע, באמצעות המייל, ממך שנוגעת לתחומים אחרים בחיים, ולאו דווקא לתחומי העיסוק והעבודה.

ברצוני להתייחס דווקא לנושא שליחת המידע:

המייל שלנו מוצף פרסומות ומיילים המגיעים אל התיבה שלנו בצורה אלקטרונית ממוחשבת. אנחנו מקבלים אותם כי נרשמנו לרשימת התפוצה של אותם הגורמים.

ברוב המקרים, אלו אינם אנשים שאנחנו מכירים באופן אישי, חלקם אנשים שאיתם אנחנו עושים עסקים ומרביתם אנשים שאנחנו רוצים ללמוד מהם או שהם בתחום העיסוק שלנו ואנחנו רוצים לדעת איך לשפר את השירות שלנו.

יצירת מאגר לקוחות שרכשו מאיתנו מוצר, או רשימת אנשי עסקים איתם כבר נוצר קשר - זו מאגר הלקוחות שעשויים לרכוש את מוצריכם או שרותיכם. כאן נוצר בסיס ליצירת קשר ארוך טווח, הנחוץ כחמצן ליצירת עסק משגשג.

משלוח חומרים בעלי ערך זה לתת לאנשים תזכורת על תחומי העניין שלהם וגם על קיומכם, לשפר להם את רמת ההבנה של השירות שלכם, ליצור אמון גובר במוצרים שיש לכם, למתג את עצמכם כבני אדם וכבעלי מקצוע מהימנים, ולעורר בלקוחות עניין במיוחד אם נכנס ליין חדש של מוצרים או שירותים.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

יצירת רשימת תפוצה:

במאמר הקודם דברנו על איך ליצור קשר שזוכרים בו אותנו. ולכן, במפגש הבא עם אנשי העסקים (במיוחד בנטוורקינג) כדאי להחזיק כרטיסי ביקור בהישג יד.  כשאתם שומעים מהדובר בקשה או אם אתם חושבים על יכולתכם לתרום לו – הציעו את כרטיס הביקור שלכם ואמרו שיש לכם רעיון איך לסייע לו. לא במעמד שאתם נמצאים בו, לא עכשיו. בקשו את כרטיס הביקור שלו והרי לכם שם להכנסה לרשימת התפוצה שלכם. מה תעשו עם מה שאמרתם והעזרה שהצעתם? תשלחו לאותו האדם מענה שהצעתם במייל הפותח את הדיוור האוטמטי שאתם מתחילים.

מה עניין המאמרים ומה ערכם?

מאמר, בשונה מבלוג הוא על נושאים הקשורים לעבודתכם בצורה קונקרטית. למשל אם יש לכם מוצר חדש או שירות חדש אפשר לספר על התוצאות שהוא מקנה. אם יש לכם ראש יצירתי אתם יכולים לכתוב מאמר על הקשר ביניכם לבין העסק שלכם מנקודת ראות הומוריסטית. ועוד.

ערכם של המאמרים הוא שאפשר לשלוח אותם לרשימת התפוצה. אולי הסיכוי שיפתחו ויקראו את המאמר קטן אך אם הכותרת מופיעה על המסך מזכירה לקורא מי אתה ועשויה למשוך צפייה נכונה עבורך.  בהרבה מקרים הכותרת הגיעה לאדם שבדיוק עכשיו מחפש את המוצר / שירות עליו אתם כותבים.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

כתבו מאמר קצר (עד 250 מילים) על הערך שמוצר הדגל שלכם מביא לו כלקוח. צרפו לזה רשימת מאמרים מדעיים או חוות דעת שקבלתם מלקוח מרוצה והרי לכם מאמר פשוט להפקה ולפרסום.

אפשר לפרסם את המאמר באתר של מאמרים מקצועיים בתחומכם או בדף העסק שלכם ברשתות החברתיות, כל זה בנוסף לפרסום המאמר באתר שלכם.

באופן כללי המאמרים אמורים לתת מענה מקצועי. יחד עם זאת – אם יש לכם נושא שקשור לתחום העיסוק יהיה לאנשים מעניין מאד לקרוא מהי השקפתך בנושא.

מה היתרון של פרסום מאמר באתר מאמרים מקצועיים?

אנשים נכנסים לשם כשהם מחפשים תשובות בתחום העיסוק הזה, שהוא גם תחום העיסוק שלהם. השימוש שם היא בשפה מקצועית ואין צורך לפשט דברים. פשוט להתמקד בנושא שמעניין את הלקוח, ביתרונות של המוצר ובתוצאות שהלקוח מקבל.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

חפשו ברשת מהן מילות המפתח של המוצרים או השירותים שלכם, ומהרשימה הזו התחילו לחפש אתרי מאמרים התואמים למקצועכם. בהנחייה מתוך האתר תפתחו שם על שימכם ומכאן הדרך ליצירת תכנים עשירים וכתובת אליה אתה יכול להפנות לקוחות  קצרה.

המאמר השלישי בסדרה ידון בנושא של יצירת אינטראקציה חופשית עם כל אחד.

 

מאבחנת דרך כף הרגל ושפת הגוף עפי שיטת א. גריברג. מלווה תהליכים של התפתחות וצמיחה אישית דרך מחשבת הגוף. מנחה מוסמכת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב