דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לאירועי קוקטייל 

מאת    [ 28/04/2015 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2726 פעמים ]

מטבע הדברים, המארח או המארחת אינם יכולים לדאוג לכל הדברים בעצמם ועדיין להיות זמינים כדי להתרועע עם האורחים, ולכן מומלץ להיעזר בשירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל, גם באירועי קוקטייל המתקיימים בבית.
אירועי קוקטייל מעודדים אינטראקציה וזרימה בין האורחים, שכן הסביבה באירועי קוקטייל היא מקרית, ללא מקומות ישיבה שהוקצו, וזרם בלתי פוסק של אוכל, שיחה, וכמובן, מצב רוח.  

באירועי קוקטייל לא מגישים רק קוקטיילים, אלא גם משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים אחרים. כמובן, שהמשקאות חשובים מאוד במקרה של מסיבת קוקטייל, אולם לא פחות חשוב מהם, הוא האוכל המוגש יחד עם המשקאות.  
אירועי ומסיבות קוקטייל מתאימים למגוון רחב יותר של מזון, אשר בתורו מאפשר קייטרינג יצירתי יותר גם ברמת התפריט וגם ברמת ההגשה.  
הקייטרינג לרבות מזון וחטיפי מסיבת הקוקטייל תלויים בדרך כלל בסגנון או הנושא של מסיבת הקוקטייל והרכבת התפריט עבור אירוע מסוג זה תעשה תוך התאמה לאופי האירוע שבו אורחים יכולים לעמוד במקום ולאכול, לרקוד או סתם להסתובב במהלך כל האירוע.

מסיבת קוקטייל היא מפגש חברתי הכולל משקאות, כיבוד קל, ורשימת אורחים אינטימית. על מנת לארגן אירוע קוקטייל מוצלח, חשוב ליצור סביבה שבה אנשים יכולים להירגע והדבר הטבעי לעשות הוא ליהנות. המטרה של אירוע קוקטייל היא ליצור אווירה המתאימה לפעילות חברתית המעודדת אינטראקציה בין האורחים. יש לדאוג למוסיקה מתאימה לאירוע, יחד עם שפע של הזדמנויות לישיבה נוחה ואכילה מזדמנת.
הדרך להפוך את האירוע שלך למסיבת קוקטייל של חמישה כוכבים היא להקפיד על ארבעת המרכיבים: שתייה, אוכל, מוסיקה ואווירה.
אירועי קוקטייל הן דרך מצוינת להפגיש חברים או עמיתים לעבודה עם סגנון ואלגנטיות. מסיבות קוקטייל נהדרות גם עבור קבלות פנים, אירועים משפחתיים ואישיים. האורחים יכולים להתערבב בחופשיות ולשוחח עם חברים וליהנות ממשקאות אקזוטיים וממנות מיוחדות.

קייטרינג לאירועי קוקטייל, בין אם בשרי או חלבי, עשוי להרנין את האורחים שלכם דרך הגשת גרסות זעירות ומפתות של המאכלים האהובים עליהם בדרך חדשה ומרגשת. האורחים שלכם ייהנו מטעמים יוצאי דופן שיהיו ערבים לחיכם וילהיבו את חושיהם בנועם ובאלגנטיות.

בעת הרכבת התפריט עבור האירוע, יש לחשוב גם על סגנון וצורת ההגשה. ישנן מספר אפשרויות, מקייטרינג המוצע במזנונים או תחנות אוכל ועד קייטרינג המוגש על ידי מלצרים מסתובבים. כמובן שניתן לשלב בין האפשרויות.
הקייטרינג של אירועי קוקטייל מאפשר להרכיב תפריט רחב ומגוון, כך שכל האורחים יוכלו ליהנות מאפשרויות רבות.
כמובן שאין סוף לאפשרויות הרכבת התפריט. הקייטרינג לאירועי קוקטייל עשוי לשלב מזון המוגש חם או על בסיס קייטרינג בשרי או על בסיס קייטרינג חלבי או צמחוני.  התפריט יכול לכלול מגוון של מזונות אצבע, חטיפים קלים, מנות ראשונות, ואף מנות עיקריות, אולם בין אם בוחרים בקייטרינג בשרי או בקייטרינג חלבי, חשוב להתאים את התפריט לאופי האירוע והמוזמנים, ואף להתאים את מרכיבי הקייטרינג, ובעיקר להתאים בין הקוקטיילים והאוכל המוגש. קייטרינג לאירועי קוקטייל אמור לספק את צורכי כל האורחים גם מבחינת המזון וגם מבחינת השתייה, ובכלל זה להציע מבחר של משקאות קלים וגם קוקטיילים נטולי אלכוהול לנהגים ולאלו שאינם נוהגים לשתות אלכוהול.

אם מדובר באירוע קוקטייל שאינו מלווה בארוחת ערב, מקובל להגיש לאורחים מתאבנים כבדים יותר המבוססים על קייטרינג בשרי הכולל מנות בשריות. אם אירוע הקוקטייל קודם לארוחת ערב, התפריט יהיה קליל יותר ויכלול ירקות ומטבלים.
אירוע קוקטייל עשוי להיות חלופה לקבלת פנים רשמית ואף לארוחת ערב מלאה, כזו המשלבת קוקטיילים, שיחה טובה, מוסיקה, ומזון מעולה. זאת ועוד, אירועי קוקטייל הם הבחירה המוצלחת ביותר ליצירת התכנסויות קלאסיות ומתוחכמות. יצירת התמהיל המושלם של משקאות, מזון ואווירה, יאפשרו לך לארגן אירוע ייחודי ובלתי נשכח.

מומלץ להשקיע מחשבה בעת תכנון תפריט הקייטרינג, ועיצוב התפריט, ולבחור בתפריט המשקף יצירתיות ומעוף. שכן, הקייטרינג באירועי קוקטייל, אינו רק אספקת שירותי הסעדה עבור האורחים, אלא עשוי לרגש ולבדר אותם, תוך הוספת רמה של תחכום ואלגנטיות למסיבת הקוקטייל שלך.

 

 

חשמלית ושמה אירה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב