דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על הונאת קישורים וקניית קישורים 

מאת    [ 26/04/2015 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2087 פעמים ]

אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל תהליך קידום אתרים אורגני הוא כמות הקישורים שיש לאתר. קישורים מאתרים איכותיים וכמות גדולה של קישורים יכולה לקדם מאוד את האתר שלנו בתוצאות הדירוג. הבעיה היא שלוקח זמן לאסוף קישורים איכותיים ולא תמיד אנחנו יכולים להגיע לכמויות הקישורים שיש למתחרים שלנו. מקדמי אתרים רבים מאבדים את סבלנותם ומחליטים לנהוג באופן לא חוקי, על ידי קניית קישורים מאתרים בינלאומיים גדולים. קניית קישורים היא בלתי חוקית בעיני גוגל והיא מהווה הונאה לכל דבר. גוגל מענישה אתרים שמוצאת בהם קישורים קנויים ויכולה אפילו להוציא אותם מתוצאות החיפוש. אתרים כאלו גם נכנסים לרשימה השחורה של גוגל.

למה אסור לקנות קישורים?

אסור לקנות קישורים כי גוגל החליטה שקניית קישורים היא לא חוקית, זה סותר את עיקרון האורגניות של החיפוש בגוגל מכיוון שכאשר אנחנו קונים קישור אנחנו למעשה משלמים עבור מה שאנשים אחרים צריכים לעבוד קשה בשבילו. כדי שלאתר תיהייה כמות קישורים מספיקה אנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד על שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים. לא ניתן להחליף את שיתוף הפעולה האנושי ואת החלפת הקישורים בינינו ובין אתרים איכותיים בקנייה של קישורים מארצות כמו סין, הודו, רוסיה, גרמניה ועוד. תופעת קניית קישורים ידועה בעיקר בקרב מקדמי אתרים חסרי ניסיון שרוצים להגיע לתוצאות מהירות ולא מודעים לכך שהם גורמים נזק לאתר לטווח הארוך.

מה זה קידום שחור?

קידום שחור זהו למעשה קידום אתר בשיטות שגוגל הגדיר כלא חוקיות, למעשה קניית קישורים נכנסת לתחום של קידום שחור. ניתן להכניס גם שימוש בתוכן מועתק או משוכפל בתחום של קידום שחור. לכל דבר שמופיע באינטרנט יש זכויות יוצרים וחשוב לשים לב שבעת קידום האתר שלנו אנחנו לא מפרים את זכות הקניין של בעלי אתרים אחרים. העתקה של תוכן מכל סוג שהוא מהווה עבירה חמורה על הקוד האתי של גוגל וכאשר היא מגלה את ההפרה היא מענישה בצורה חמורה מאוד את האתרים.

גוגל והדרך החוקית לקידום האתר שלנו

אם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו בצורה חוקית עלינו לעשות זאת לפי כללי המשחק של גוגל. קידום אתרים לפי החוק כולל קידום באמצעות תוכן איכותי, החלפת קישורים והרבה מאוד השקעה בעיצוב ובנראות של האתר. אחד המרכיבים הכי חשובים באתר שלנו הוא התוכן שיש באתר. אם נקפיד שבאתר שלנו יהיה תוכן איכותי אז הקידום שלו יהיה טוב והאתר יהיה ממוקם במיקום מרכזי בתוצאות החיפוש של גוגל. בשביל שהתוכן שלנו יהיה איכותי הוא חייב להיות מדויק, ללא שגיאות כתיב, מעניין וכמובן כתוב בצורה רלוונטית ועניינית לגולש.
ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר כך האתר שלנו יקודם יותר מהר ויגיע לתוצאות גבוהות יותר. השקעה בקידום האתר שלנו תאפשר לעסק שלנו להצליח ולהביא לקוחות חדשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב