דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בני האדם ראו חזון של מדינה ולאחר מכן במהלך חייהם הם מנסים ליישם חזון זה 

מאת    [ 22/04/2015 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2853 פעמים ]

בני האדם ראו חזון של מדינה ולאחר מכן במהלך חייהם הם מנסים ליישם חזון זה. אבל...אנחנו ראינו חזון של בריה"מ ואנשי הארץ ראו חזון של ישראל. כיוון שהפסיכולוגייה שלנו הינה מאד קונסרבטיבית ואין הרבה רגשות חדשים, ירצה האדם לחזור רגשית לחזון שראה בילדותו אודות המדינה המושלמת שאליה נולד. כיוון שבאנו לארץ והחזון המושלם שראינו היה מקומוניזם, לא פשוט ליישם את החזון בארץ. קצבאות המחיה הן ביטוי מסויים של זה, אבל אנחנו רוצים לעבוד ולכן - כסף חינם הוא לא מהות החזון. אלא עבודה בחינם, מתוך רצון טוב, וקבלה של כל מה שצריך מהמדינה, גם כן מרצון טוב. הארץ היא ארץ קפיטליסטית ושאובת תבונה מהמערב. במגרת זה, עולה התחרות החברתית והאנשים נבדלים זה מזה בהישגיהם וממונם. יש מעמדות חברתיים, בהתאם להישגים וחשיבות המקצוע. ההבדל הזה יוצר ניכור בחברה. זה לא החזון הצדק שראינו בילדותינו. יש התנגדות פילוסופית. סיכוי לחוות במקום זה את החזון של ישראל, קלוש כיוון שאף אחד לא יחלוק איתנו את הזכרונות הרגשיים שלו כי הם יקרים ולא רבים. מאבק תמידי להוכחת הצדק של השיטה הקומוניסטית הינו ברירה כמעט יחידה, מלבד יחסי מין עם אישה שהיא ישראלית. אז, תהיה תחלופה רוחנית והאדם יזכה חלקית לחזון של הארץ (גרסה נשית) והאישה תזכה לחזון בריה"מ (גרסה גברית). התחלופה חיונית לשם הבנה. אחרת נרצה לבנות בארץ מהפכה קומוניסטית .

המהפכה הקומוניסטית הינה קודם כל שיוויון בין כל הבני האדם וביטול מלא של המעמדות. המעמדות הינם פילוסופייה אגואיסטית פרטית השייכת בעיקר לאנשי המקצועות הגבוהים כגון אקדמיה והרפואה. הם נבדלים מכולם בתאריהם המגוחחים. הם קיבלו בחוק אפילו זכויות לשיפוט אופיים ומחשבותיהם של בני האדם האחרים ויכולת אישפוזם בבית חולים כראות עיניהם. הם מעמד מתנשא ומגעיל שמפריע וגורם לתחושות של קיפוח ואי צדק . בקומוניזם, אין מעמדות. כולם שווים וחשובים במידה דומה. כל המקצועות חשובים ולא ניתן לומר שרופא חשוב יותר מפועל תעשייה. למה שהרופאים והאקדמיה יתנשאו עלינו? מה עבודתם כל כך חשובה יותר משלנו ? במיוחד במדינה שלנו, שהמדד העיקרי בה הוא שירות צבאי שחיוני ביותר לקיום המדינה, לא מתאים מעמדות שמקפחים רגשית לוחמים ששירתו והגנו על המדינה . יש לציין שהמעמד איננו רשמי והינו המצאה ספרותית של האנשים שנחשבים לעליונים. שיוויון נחוץ. כל האזרחים שווים . הגיע הזמן לשבור את הגאווה של המתנשאים האלה ולבטל להם סופית את תאריהם המתווספים לשמם, כי בעקבותיהם, המדינה הופכת לבלתי נסבלת.

http://www.ldata.co.il/newsite/ViewArticles.aspx?ID=-8796245 פילוסופיה: מבט מודרני. כל הספר להורדה בחינם. לאוניד אסיפוב 2015




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב