דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שש טיפים (הפעולות) שיובילו אותך לבחירת חברת הובלות מקצועית ויעילה 

מאת    [ 17/04/2015 ]

מילים במאמר: 807   [ נצפה 2001 פעמים ]

מזל טוב לדירה החדשה, או יש למישהו כדור לכאבי ראש?

"הוא יודע את אשר לפניהם ואת אשר מעבר להם, והם לא יוכלו להכיל את מלוא הדעת על אודותיו, כי אם רק את אשר ירצה". פסוק הכסא, הקוראן, ( סורת הפרה : 255 ).

עשר שנים גרנו בדירה הזאת, עשר שנים. כאן נולדו הילדים, כאן חווינו שמחות וכאן חווינו עצב. עשר שנים מחייו של אדם בדירה אחת, הקירות נושמים איתנו בהרמוניה שלמה. עכשיו עוברים דירה, משאירים את הכול מאחור ועוברים לדרך חדשה, דירה חדשה, נוף חדש, קירות לא מוכרים. מעבר דירה היא חוויה מבלבלת, מצד אחד פנינו לחדש ומצד שני הפרידה מהשכונה, מהשכנים, כן! אפילו מהקירות היא לא קלה לנפש.

מספר ימים לפני המעבר, אנו מוצאים את עצמנו עומדים במרכז הדירה ומביטים בחפצים והם מביטים בנו בחזרה, מהיכן מתחילים? איך אורזים את העשר השנים האחרונות בתוך ארגזים חומים? ומהיכן הגיעו כמויות הזבל המטורפות האלה. כאילו שמהרגע שהחלטנו לעבור דירה והתקשרנו למובילי הדירות, החלו לצוץ כמויות של זבל ממקומות שונים בבית.

אריזת הדירה היא החלק הקשה ביותר במעבר ולכן הבנו שניתן להזמין מובילי דירות שידאגו לאריזת הדירה ולהובלת הדירה בתוך זמן קצר ובצורה מקצועית. מכאן, מתחיל מסע חדש ולא מוכר, למצא את מוביל הדירה האיכותי והאמין ביותר שידאג לאריזה של חפצינו היקרים ויעביר אותם בשלום למקומם החדש.

לאחר מספר שיחות טלפון הבנו מהר מאוד שמעבר הדירה יכול להיות מזל טוב או כאב ראש אחד גדול, בכדי לעזור לכם לעבור דירה בצורה הקלה ביותר, החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים למציאת מוביל הדירות הטוב, האיכותי, הזול, האמין והזריז ביותר.

 

  • טיפ ראשון -אריזת הדירה

ישנן חברות המספקות ביחד עם שרות הובלת הדירה, גם שרותי אריזת הדירה. השרות הזה חוסך זמן רב וחיטוט בפחי האשפה השכונתיים אחרי קרטונים לאריזה. דאגו מבעוד מועד לארוז את החפצים היקרים והאישיים שלכם, את יתר האריזה תשאירו למובילי הדירות.

  • טיפ שני- שיחה מקדימה עם מוביל הדירות

חיפוש אחר מוביל דירות מעלה מאות אם לא אלפים של תוצאות בגוגל, מובילי דירה, הובלת דירה, חברות להובלות ולאריזת דירות. תרשמו בגוגל את המילים הובלת דירה ומיד תקבלו תחושה שכל המדינה עוברת מדירה לדירה בערך כל יומיים. כולם זזים כאן, פלא שאנחנו עצבניים?. אז איך באמת מקצרים את חיפוש מוביל הדירות, אז הנה התשובה: לא מקצרים את החיפוש. כאן צריך להגדיש שעה לטלפונים , להתקשר למובילי הדירות השונים באזור שלנו כמובן ולהתחיל לשאול שאלות לגבי מחיר, זמן הובלה ועוד.

  • טיפ שלישי – המידע החשוב

בזמן השיחה עם מוביל הדירות, יש לדעת שקיימים מספר נקודות שאותם חייבים להעביר מוביל הדירות בכדי להימנע מאי נעימויות ביום המעבר. לדוגמא, הובלה של פסנתר כנף היא אינה הובלה רגילה. ואם נתברכנו בילד ממושקף המנגן את יצירותיו של בטהובן ביחד עם הקורנפלקס של הבוקר, כדאי לגלות למוביל הדירות שיש לנו פסנתר כנף בבית. דוגמא נוספת, היא הובלת מקרר. אם אנו משפחה שמוגדרת כמחסני הסניף של הסופר השכונתי ויש לנו ארבעה מקררים בבית, או מקרר אחד במידות לא סטנדרטיות, כדאי מאוד ליידע את מוביל הדירות מראש. 

  • טיפ רביעי- הכנת רשימה

נכון, כולנו שונאים להכין רשימות, במיוחד רשימות משעממות של ארגזים, חפצים וריהוט. אבל, אם אנחנו רוצים לדעת שכל הדירה אכן הגיעה ליעדה החדש. מומלץ להכין רשימה כללית של חפצים וריהוט ואפילו מספר ארגזים שיש להעביר.

  • טיפ חמישי-  אריזת הדירה

חברות הובלת דירות רבות מספקות גם שרותי אריזת דירות. זה שרות חשוב שיכול לחסוך לנו שעות רבות, ריבים עם בן או בת הזוג ובעיקר התעסקות מעצבנת עם חומרי אריזה. תחפשו מובילי דירות שגם מספקים שרותי אריזה בנוסף לשרותי ההובלה. אריזת הדירה על ידי מקצוענים היא מהירה יותר ואינה עולה סכומים רבים והיא בעיקר מורידה את עוצמת כאב הראש שכרוך במעבר הדירה.

  • טיפ שישי- חתימה על חוזה וביטוח

לאחר שבחרנו את מובילי הדירות שעונים על כל הדרישות שלנו, אנו צריכים לדאוג לפרט קטן והכי חשוב. ביטוח הציוד שלנו במעבר וחתימה על חוזה עם מובילי הדירות. נכון, אין צורך בחתימה מול עורך דין או בהבאת ערבים לחתימה מהצד של הדודה מוכבדת מראש העין, אך בכל זאת, כדאי להיות מוגנים למקרים של הטבע או טעות אנוש. תדמיינו שכל הציוד שלכם על משאית המוביל וחלילה קורה מצב שבו במשאית מתהפכת על כביש שש. הנהג והמובילים יוצאים ללא פגע, אבל פסנתר הכנף של הילד שלכם מפוזר בחלקים לאורך הכביש ונדרס שוב ושוב על ידי מכוניות חולפות. עצוב לילד ועצוב לארנק שלנו שהחסיר נשימה ברגעים אלה ממש. אז כן, צריך סוג של ביטוח. מובילי דירות מקצועיים יציגו בפניכם חוזה סטנדרטי של הובלת הדירה שמטרתו לבטח אתכם ואת חברת ההובלות.

 

לסיכום, עזיבת הבית בו גדלנו, פרידה מהחוויות הישנות ומבט קדימה אל החוויות החדשות, הוא תהליך שחווה בתוכו עוצמת ורגשות חזקים. חלקנו מגיבים לפרידות בלבד וחלקנו מגיבים להתחלות החדשות. מעבר הדירה מעבר להיותו תהליך של סיום והתחלה חדשה, הוא עוד משימה שיש לבצע בצורה הטובה ביותר. תיצמדו לאנשי מקצוע שיסייעו לכם לבצע את הובלת הדירה בצורה המהירה והבטוחה ביותר. אל תחסכו זמן על חיפוש שרות הובלת דירות ואריזת דירות איכותי ואמין. 

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב