דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת הדיברות להצלחה מפי נפוליון היל 

מאת    [ 08/04/2015 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 3196 פעמים ]

 

מחשבה+מטרה מוגדרת+דבקות באותה מטרה+שאיפה לוהטת+עשייה= הצלחה.

"איזה סיפור שונה יוכלו אנשים לספר, אם רק יאמצו מטרה מוגרדת ויישארו נאמנים לה עד שתהפוך לשיגעון לדבר אחד."

1) שאיפה לוהטת להיות ולעשות היא נקודת הפתיחה ממנה על החולם להתחיל. עליכם לבחור מטרה שברצונכם להשיג, ומרגע בחירת המטרה, לשרוף את כל הגשרים מאחוריכם כך שלא משנה מה יקרה בהמשך, אתם או משיגים את המטרה, או מתים.

"האדם אינו מובס, עד שאינו מקבל את התבוסה כמציאות."

2) אמונה: העלאה בדמיון ואמונה בהשגת השאיפה.

אמונה היא הלך רוח העשוי להיגרם או להיווצר ע''י אישור או ע''י הוראות חוזרות לתת ההכרה באמצעות עיקרון השכנוע העצמי. המטרה היא לשכנע את תת ההכרה שלך שאתה מאמין שתקבל את מבוקשתך.


כל המחשבות שנקשרו לרגש ועורבבו באמונה, מתחילות לתרגם את עצמן מידים למקבילה הפיזית שלהן.

3) שכנוע עצמי: באמצעות המחשבות בשולטות שאדם מתיר להן להשאיר בחשיבה המודעת שלו - ואין זה משנה אם המחשבות הן חיוביות או שליליות, מגיע עיקרון השכנוע העצמי מרצון לתת ההכרה ומשפיע עליה במחשבות אלו. כל הרשמים המובחנים על ידי חמשת החושים, נעצרים על ידי התודעה החושבת ועשויים להיות מועברים הלאה אל תת ההכרה או להידחות מרצון. כך, תת ההכרה משמש כשומר חיצון לגישה אל תת ההכרה.אם ברצונך להאמין במשהו, אמור אותו שוב ושוב לפני השינה ומיד כשאתה קם בבוקר, אלו הזמנים בהם גלי המוח הם גלי העבודה של תת המודע.

4) דמיון: "אם אתה יכול לדמיין את זה, סימן שאתה יכול גם לבצע את זה" - וולט דיסני. 

אגם יעול ליצור כל דבר שהוא יכול לדמות לעצמו. תכונת הדמיון פועלת בשתי צורות. אחת הידיעה כדמיון צירופי והשניה כדמיון יצירתי. להבין כל אחד מדמיונות אלו, ניתן ללחוץ כאן: http://pazoshran.ravpage.co.il/gift?ref=nir

כוח הדמיון שלנו נחלש מחוסר פעולה. תוכל להחיותו להופכו לערכי יותר על ידי השימוש בו. תכונה זו אינה נעלמת לחלוטין, אף כי היא עשויה לההפך לחסרת תנועה בשל חוסר השימוש בה.

5) תכנון מאורגן: הסיכוי להגיע לאן שאתה רוצה מבלי לדעת לאן אתה רוצה הוא כמו הסיכוי שמאחורי הקשת מסתתר סיר מלא זהב. ארגן תכנית פעולה מסוגרת על כל השלבים מהראשונה שבהן עד להשגת מטרתך. עצום עיניים, הרפא את הגוף ותשאל את תת המודע שלך שאלות. זה ייראה מוזר בהתחלה, עד שזרמים של תשובות יעלו לך למוח ויתנו לך תחושה של "גאון".

6) החלטה: ידידים ובני משפחה מכשילים לעיתים קרובות ללא כוונה את האדם על ידי דעות שלהם, ולעיתים באמצעות לגלוג כשכוונתם היא רק להתבדח. חכמה אמיתית בולטת בדרך כלל מבעד לצניעות ושתיקה. שמור על פה סגור, ואזניים ועיניים פקוחות. אמור לעולם מה אתה מתכוון לעשות, אולם תחילה הראה זאת.


בעולם, קיים הרגל בלתי מודע לפנות את הדרך לאדם שמילותיו ומעשיו מראים שהוא יודע לאן הוא הולך.

7) דבקות במטרה: דבקות במטרה הוא גורם חיוני בתהליך הפיכתה של שאיפה לשווה הערך הפיזית שלה. יסוד הדבקות במטרה הוא כוח הרצון. רוב האנשים רגילים להיפטר מיעדיהם וממטרותיהם ולוותר לנוכח הסימן הראשון להתנגדות. מעטים ממשיכים בדרככם מול כל התנגדות עד שהם מגיעים למטרתם.

8) תת ההכרה - חוליית החיבור: ראיית עולם חיובית ושלילית אינן יכולות להעסיק את המוח באותו זמן. האדח או האחר חייב לשלוט. אתה אחראי לוודא שרגשות חיוביים מהווים את ההשפעה השולטת במוחך. צור הרגל של יישום ושימוש ברגשות חיוביים.

9) המוח: כל מוח אנושי הוא תחנת שידור וקליטה לרטיטות המחשבה או גלי מחשבה. כאשר המוח מומרץ או מוגדר לתדירות רטיטה גבוהה, הוא הופך קולטני יותר לרטיטות המחשבות המגיעות אליו ממקורות חיצוניים דרך האתר. תהליך "הגדרה" זה מבוצע על ידי הרגשות החיוביים או השליליים. באמצעות הרגשות ניתן להגביר את גלי או רטיטות המחשבה.

10) בחינה עצמית ומשוב: עלינו לבחון את עצמנו בתשומת לב רבה, כדי לקבוע האם אנו פגועים להשפעות שליליות. אם לא נעשה ניתול עצמי זה, נאבד את זכותנו להשיג את יעד שאיפותינו. חפש את הפגמים האישיים שלך ועבוד את שתתקן אותם.

 

ניר הולצמן NLP


holtznir@walla.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב