דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם הלקוחות שלך נמצאים בפייסבוק? 

מאת    [ 31/03/2015 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1851 פעמים ]

רשת הפייסבוק הפכה מזמן מרשת חברתית לרשת עסקית. וזה גם מה שפייסבוק רוצה :)

היום, כאשר אנחנו כותבים פוסט חדש בפייסבוק הסיכוי שאנשים יראו אותו נמוך מאוד. על כן, עלינו להשתמש בשירותיו ה"אדיבים" של פייסבוק ולשלם לו על מנת שיראו אותנו. רשת הפייסבוק כבר מזמן אינה רשת חברתית "נקייה". היא פלטפורמה שיווקית לכל דבר.

בעלי עסקים רבים משווקים רק באמצעות הפייסבוק. זו אכן פלטפורמה מצויינת אם לקוחותיך מסתובבים בעיקר שם. אבל, לא כולם מסתובבים שם. ישנן פלטורמות רבות וטובות שניתן לעשות בהן שימוש יעיל אף יותר, כי שם באמת הלקוחות שלך מסתובבים.

אתן דוגמא:

נשות מקצוע העובדות עם הורים, פונות לקהל יעד מאוד מגוון.

הורים הם לא "קהל יעד". קהל יעד בתחום ההורות הוא למשל:

הורים למתבגרים, הורים לתינוקות בשנה הראשונה, הורים לילדים עם מוגבלויות, הורים חד מיניים, אמהות יחידניות וכד'...

האם כל אותם קהלי יעד של הורים נמצאים בפייסבוק? ממש ממש לא!

הורים למתבגרים למשל- מה מאפיין אותם? הם לרוב עובדים במשרה מלאה. הם חוזרים הבייתה בשעות הערב, עייפים. הם לא מסתובבים כל היום בפייסבוק. הם משימתיים. ולכן, עסק בתחום ההורות הפונה להורים למתבגרים- אל לא לבחור בפייסבוק כפלטפורמה העיקרית שלו. הורים למתבגרים כאשר הם נתקלים בבעייה כלשהי הם מחפשים את איש או אשת המקצוע בגוגל. לדוגמא:

"איך אני גורמת למתבגר שלי לסדר את החדר". מדריכת הורים אשר קהל היעד שלה הוא הורים למתבגרים צריכה לפרסם מאמר בדיוק בלשון זו באתר שלה או בבלוג שלה. הסיכוי לחשיפת אותה אמא למאמר מסוג זה נמוך מאוד בפייסבוק. ולכן, כדאי שתשקיע בפלטפורמה של אתר או בלוג על מנת להגיע ללקוחותיה.

דוגמא נוספת: אמא לתינוק בשנה הראשונה. היכן אמא זו מסתובבת? א. בפייסבוק- בכל קבוצה אפשרית בה חברות הקבוצה משמשות לה כחברות הכי טובות . ואיפה עוד? איפה עוד מסתובבת אמא לילד בשנה הראשונה לחייו? ב. בפעילויות מחוץ לבית המיועדות לתינוקות, בפסטיבלים לאמהות, במרכזי פעילות, עם אמהות חברות בפארק וכו'... ולכן- אותה אשת מקצוע הפונה לקהל יעד זה עליה להגיע לאותם מקומות ולפגוש את קהל לקוחותיה. כיצד? באמצעות הרצאה , פעילות או ייעוץ באותם ארועי אמהות תינוקות, באמצעות שיטוט בפארקים עם חומר פרסומי אטרקטיבי והיכרות עם האמהות שם.. ועוד...

פייסבוק היא אכן פלטפורמה מצויינת לשיווק ופרסום העסק שלכם. אבל היא לא היחידה ולעיתים היא אחרונה ברשימה. התאימו את השיווק שלכם ללקוחות שלהם. חישבו תמיד היכן הם נמצאים? איפה עוד אני יכול למצוא אותם? אל תלכו על המובן מאליו- "אפתח דף עסקי, זהו, עשיתי את עבודת השיווק שלי". זה לא מספיק.

רוב העסק שלכם מושתת על שיווקו. השקיעו בו.

אור קריבוס


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב