דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות וטיפים להסרת שיער לנשים ולגברים 

מאת    [ 31/03/2015 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 3699 פעמים ]

יהיו הסיבות להסרת שיער אשר יהיו – רבים (כן, גם גברים) מתעניינים בשיטות שונות להסרת שיער - על עורית ותת עורית. יש שיטות הסרה המחייבות לחזור על הפעולה לעתים תכופות יותר ויש – שפחות. חשוב לברר לפני שמתחילים איזו מן השיטות מתאימה לכם ומועדפת עליכם. חשוב גם לדעת כי גם מי שמבטיחים לכן, גבירותיי, להיות חלקות לצמיתות, לא יכולים לערוב ל כן שאכן כך. ימים יגידו....

שיטות הסרת שיער בלייזר:

נשים רבות מזהות הסרת שיער עם מושג שכרוך בכאב. בעיקר מי שמסירות אותו באמצעות מריטה ואף גילוח. חסרונות הגילוח, על אף היותו קל לביצוע וזול, הוא במהירות הצימוח מחדש ובגירוי העור. מכאיבה ממנה היא מריטת השיער באמצעות שעווה, שבה משתמשות נשים להסרת שיער ממשטחים גדולים או בפינצטה, שבאמצעותה מתבצעת מריטה נקודתית.

שיטות נוספת להסרת שיער היא באמצעות מכשירים חשמליים, שבאמצעותם תולשים את השיער במהירות על-ידי ראש מסתובב במהירות רבה. בקבוצה זו ניתן לכלול גם את שיטת האפילציה – מחט ששולחת 'פולסים' חשמליים אל שורש השיער. זו שיטה ממוקדת שאינה גורמת הרס סביבתי, במידה שהיא נעשית על ידי מומחה מיומן.

קרן אור

עוד שיטה להסרת שיער היא באמצעות קרן אור - המכונה גם "אינפרא-אדום". במהותה, שיטה דומה ללייזר, בהבדל אחד - שימוש באורכי גל אחדים במקום גל באורך אחד. חשוב לציין, כי שיטה זו מתאימה ויעילה גם לבעלי עור כהה אך אינה מתאימה כלל לבעלי שיער בהיר. דומה כי אחת השיטות הפחות רווחות היא באמצעות טיפול תרופתי - על ידי שימוש במעכבי-צמיחה האמורים לגרום להיחלשות השיער לאורך זמן. מדובר בשיטה שאינה כרוכה בכל כאב שהוא אבל הפסקת השימוש בה גורמת לצמיחה מחדש של השיער.

השיטה האלופה:

בשנים האחרונות רווח שיטה נוספת, אטרקטיבית, הסרה בלייזר. מכונים שונים מבטיחים למי שבוחרים להסיר שיער באמצעותה כי מדובר בהסרה לצמיתות מאחר שהלייזר הורס את שורשי השיער. שיטה זו טובה להסרת שיער מאזורים גדולים ורחבים כגון חזה וגב ( עורו הגברים!). מדובר בשיטה יקרה - ביחס. יעילותה גבוהה אך היא מחייבת סדרה של טיפולים . היא אינה מתאימה לבעלי גוון עור בהיר מאוד.

בדיקת מחירים:
לאור הביקוש הרב של השנים האחרונות לטיפולי הסרת שיער בלייזר ופתיחתן של מרפאות ומכונים פרטיים רבים המתמחים בתחום, החלה תחרות על כיסם של הלקוחות הפוטנציאליים. דבר זה גרם לכך שניתן להשיג טיפולים להסרת שיער במחירים זולים במיוחד ובאיכות מעולה כל שצריך לעשות הוא לערוך השוואת מחירים מקיפה.

טיפול מהנה ומוצלח.

אסתטיק פור יו מגזין אסתטיקה וניתוחים פלסטיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב