דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפרת מקצועית עד הבית - במקבץ של טיפים של איפור מנצחים וקלים 

מאת    [ 23/03/2015 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3457 פעמים ]

מאפרת מקצועית עד הבית ממליצה - חברות יקרות חובבות איפור וגם מאפרות מקצועיות יש לי כמה טיפים חמודים בשבילכם בנושא האיפור שיעזרו לכם לעשות את מלאכת האיפור יותר קלה הטיפים האלה משדרגים כל מאפרת במקצועה והם מצוינים גם לרמה של מאפרת מתחילה , או סתם לחובבת איפור שמתעניינת בנושא, אני לא הולכת להסביר במקבץ הטיפים הבא את יסודות האיפור אלה רק כמה טיפים של איפור קטנים שהופכים את מלאכת האיפור להרבה יותר קלה נקיה ואסתי, את הטיפים האלה אספתי לאורך השנים והם על בסיס של ניסיון ושל הכרח בשימוש של אביזרים, וכלים שסייעו לי להגיע לרמת איפור גבוהה ככל שניתן , אז אני לא רוצה להרחיב יותר מידי והנה רשימה של טיפים לפניכם

1. שימוש באצבעות למריחת בסיס האיפור ( מייק אפ) - לא בושה להשתמש באצבעות הידיים למרוח את המייק אפ אולם הטיפ הזה לא נועד בכלל למאפרות במקצוע אלה , לחובבות איפור , בתור מאפרת את צריכה כן להפגין רמה של אסתטיות וכן להשתמש בספוגית , אבל אם את מאפרת את עצמך אין כל פסול ואפילו זה מצוין למרוח את המייק אפ בעזרת הידיים, בצורה הזאת לא תצטרכי כלל מברשת איפור או ספוגית ייעודית לכך , רק לפני שאת מורחת עם הידיים את המייק אפ ודאי שהם נקיות ויבשות מי מים או כל נוזל אחר.

2. הצללת גבות – את יכולה לחמם קצת בעזרת מקור חום כמו מצית , את הקצה של עיפרון האיילנר שלך ( לא לשרוף אותו !! רק לחמם קצת) ,ולהעביר מברשת על קצה העיפרון המחומם, לקחת קצת חומר בעזרת מברשת , ולתחם את הגבות בעזרת המברשת , הדבר ייתן מראה יותר כהה לגבות מראה יותר מלא ועשיר.

3.חידוש מסקרה – או זה טיפ עתיק יומין אבל אני חייבת לשתף אותו . קרה לך שהמסקרה שלך שקנית בכל כך הרבה כסף התייבשה אחרי שימוש אחד בודד ?. יש לזה פתרון מצוין , את משרה את המסקרה במים חמימים , והמסקרה חוזרת למצבה הקודם בצורה מצוינת.

4. מריחה יותר קלה של מסקרה על הריסים העליונים – כבר שמת צלליות איפור על כל העניים ונשאר לך רק לפדר מסקרה על הריסים ואת לא רוצה שהמסקרה תפגע בכל האיפור שעשית עד עכשיו. אז אין בעיה את לוקחת דף . שמה אותו בין הריסים למברשת , ואז את מאפרת את הריסים כאשר כל הזמן הזה הנייר נמצא מאחוריי הריסים

5. מריחה של מסקרה על הריסים התחתונים – בניגוד לריסים העליונים , ששם מבנה העין הוא אחר דף או כל דבר ישר לא יעזור , מה שכן יעזור לך לאפר את הריסים בצורה יותר נקייה או להשתמש בכפית , שימי פשוט כפית על העור ומרחי את הריסים שישענו על הכפית במסקרה כאוות נפשך, ואין מה לדאוג שאר האיפור בפנים לא ייפגע .

זהו זה היה קצר אני שוקדת על עוד מקבץ של טיפים כאלה , אם בא לכם לשתף אותי גם בטיפים מועלים אני מאוד ישמח .

אילה כהן מאפרת בירושלים - מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב