דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Nimble Storage חוצה את רף 5,000 הלקוחות 

מאת    [ 11/03/2015 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2858 פעמים ]

פלטפורמת ה-Adaptive Flash של Nimble Storage ממשיכה לצבור תאוצה בקרב לקוחות ארגוניים וספקי שירותי ענן. החברה, אשר הוקמה בשנת 2008 והציגה את הגירסה הראשונה של הפתרון שלה ב- 2010, הודיעה כי חצתה את רף 5,000 הלקוחות המיישמים את פתרונותיה. Nimble Storage הקימה לאחרונה סניף רשמי בישראל בהנהלת רפי שקולניק.

מאז השיקה את מערך פתרון אחסון הפלאש CS-Series הראשון שלה ב-2010, יצאה חברת Nimble Storage עם רצף של הכרזות חדשניות. במחצית הראשונה של 2014 הציגה החברה את פלטפורמת הקצה הגבוה CS700 ואת מדף הפלאש המלא (All Flash Shelf) כחלק מפלטפורמת הפלאש האדפטיבי. בכך מאפשרת החברה לטפל ביעילות בעומסי עבודה של All Flash על גבי פלטפורמה אחת, וכן בתפעול מערכי אחסון בהיקפים של פטה בייטים. במחצית השניה של השנה ריעננה החברה את כל מערך הפלטפורמות שלה כדי להגדיל את יחס הביצועים למחיר ביותר מ- 50%.  

"חצית קו 5,000 הלקוחות במהירות כה גדולה מייצגת את המחויבות למצוינות מצד עובדינו המסורים והנלהבים. אני רוצה להודות לכלל הארגון, וכן ללקוחותינו ולשותפינו", אמר סורש וסודוואן, מנכ"ל Nimble Storage. "פלטפורמת הפלאש האדפטיבי של Nibmle היא תוצר של הגישה שלנו למינוף שלושה שינויים רבי השפעה המתרחשים בשוק: פלאש, ענן ואיחוד תשתיות. אנו נמצאים בעמדה ייחודית למינוף שינויים אלה בארכיטקטורה כדי לצמוח לעמדת מובילי שוק. הצעת הערך שלנו לארגונים ולספקי שירותי ענן מציעה פלטפורמה לאיחוד עומסי עבודה לרוחב הארגון בצורה יעילה, ביצועים טובים משמעותית, הגנה עדיפה על נתונים ומורכבות נמוכה. היא מאפשרת לנו להמשיך ולהגדיל את אחוזי הזכיה הגבוהים שלנו מול הפלטפורמות המובילות של המתחרים".

"קלות הניהול והגמישות שאנו מקבלים מ-Nimble הן פשוט נפלאות. ברגע שהפעלנו את Nimble, זמן התגובה הממוצע עבור בקשות SAP ירד מיידית מ-1,400 מיקרו שניה על מוצרי NetApp לפחות מ-400 מיקרו שניה על פלטפורמת Nimble. משתמשי ה-SAP שלנו מודים לי על המעבר ל-Nimble Storage", אמר טום פטרסון, מנהל ה-IT ב-Cricut.

אודות Nimble Storage

Nimble Storage הנסחרת בבורסת נאסד"ק (סימול: NMBL) מגדירה מחדש את שוק אחסון הנתונים עם פלטפורמה היברידית מתקדמת שלה. פתרונות הפלאש של Nimble מאפשרים להשיג שיפורים משמעותיים בביצועי היישום ובנפח האחסון ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון. בה בעת, Nimble מספקת יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות. בליבת פלטפורמת הפלאש של Nimble נמצא ה-Cache Accelerated Sequential Layout (CASL) הרשום כפטנט ו-InfoSight, מערכת ניהול ותמיכה מבוססת ענן, אשר דואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון. למעלה מ-5,000 ארגונים, גופי ממשלה וספקיות שירותי תקשורת יישמו את פתרונות הפלאש של Nimble ב-38 מדינות. הסניף הישראלי של Nimble Storage הוקם בשנת 2015 והוא מנוהל על ידי רפי שקולניק. Nimble Storage פועלת בישראל באמצעות שותפיה העסקיים, ביניהם: וואן1 וטלדור. למידע נוסף: www.nimblestorage.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב