דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוחי פרחים ליום האישה - טיפים ומידע חיוני 

מאת    [ 08/03/2015 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2938 פעמים ]

חנויות פרחים במקומות מסוימים מאפשרים פריסה רחבה של משווקים למקומות שונים. עם זאת יש כאלה אשר החנות העיקרית שלהם היא החנות המקוונת, שבאמצעותה ניתן לבצע הזמנת כל סוג וכמות של פרחים ולייעד אותה למשלוח לכל מקום מבוקש.

לכבוד יום האישה רובנו מוצאים את עצמנו מבררים את הנושא ותרים אחר חברה או חנות באזור מגורינו שתסתפק את השירות בצורה הטובה ביותר וכל זה "בעיניים עצומות", מכיוון שאף אחד מאיתנו לא באמת רואה את הזר שנשלח ליקירים לו והדבר היחיד שנותר לנו לעשות הוא לסמוך על חנות הפרחים או נותן השירות...

על מנת להקל על עצמכם, רצוי לברר ולוודא מראש את האופן שבו מתבצע המשלוח על מנת להבטיח כי הנמען יקבל את פרחים במועד המתוכנן (מבעוד מועד...) כשהם טריים ורעננים. אני גר בעיר אשדוד ומספר פעמים בשנה יוצא לי לחפש אחר שירות של משלוחי פרחים ובמשך הזמן למדתי כמה דברים בסיסיים שיש לשים לב אליהם.

להלן טיפים אחדים שעשויים להקל עליכם לפני הזמנת משלוחי פרחים:

  1. על מנת להעצים את אפקט הפרחים רצוי לברר עם מי מהקרובים לנמען מה הוא הצבע האהוב עליו. לפרחים בצבע זה עשוי להיות אפקט מועצם.
  2. צרפו כרטיס ברכה מושקע, טבוע בחותם אישי. אל הפרחים תוכלו להוסיף איחולים חמים.
  3. אם מדובר במשלוח המתבצע על בסיס קבוע- חשוב ומומלץ לגוון הן בסוג הפרחים, הן בצבעיהם, הן במבנה הזר, ובמרכיבים נוספים. גיוון ניתן להשיג כמובן גם במקומות שונים שבהם ניתן להפתיע את מי שאמור לקבל את הזר.
  4. ניתן לשדרג משלוח פרחים על ידי תוספת של בקבוק יין, בונבוניירה וכמובן- לבחור לא רק פרחים אלא אגרטל מרהיב לשימוש רב פעמי.
  5. חשוב להגדיר ולייחד תקציב  סביר, במיוחד אם אתם נוהגים לשלוח פרחים לאנשים אחדים פעמים אחדות בשנה. באתרים המקוונים של חנויות פרחים ניתן להתוודע אל מחירים כך שניתן לתמחר את המתנה המיועדת מבעוד מועד.
  6. האפקט של הפרחים נמשך גם לאחר נבילתם. אף שלעצם המשלוח יש ערך ומשמעות, ראוי וכדאי לבחור את הפרחים בקפידה,  ולא להסתפק בברירת מחדל.
  7. פרחים לבנים תמיד ייראו חגיגיים ומכובדים, כך שאם חשוב לכם להביע ולבטא באמצעותם תודה, הערכה והוקרה- לבן הוא בהחלט צבע מתאים והולם. לבן משדר ומקרין חגיגיות, ניקיון, טוהר.
  8. אם אתם שולחים פרחים ליום אהבה או נישואין (אין סתירה אבל לא בהכרח יש הלימה...) צבעים עזים כגון אדום או בורדו עשויים להתאים. בבחירת משלוח פרחים ליולדת עשוי להקל עליכם הדימוי הרווח: כחול או תכלת לבנים, ורוד לבנות.
  9. חשוב לציין כי אין מתכון אחיד ואין מתכונת אחידה למשלוח הפרחים וכל רעיון ויוזמה מבורכים. פרחים תמיד יתקבלו ובהוקרה ובהתרגשות וייתפסו על ידי המקבלים כמחווה יפה של הנותנים.
  10.  אף שפרחים, כטבעם, נובלים-  להענקתם יש ערך שיורי וערך מוסף. לא מדוברה במתנה מתכלה, אלא במתנה שטובת חותם של נוכחות והשפעה עוד זמן רב לאחר שמעניקים אותה. אם אתם שולחים פרחים מכל הלב- עשיתם את שלכם. לעולם לא תוכלו להיכשל.

פרחים הם מתנה בעלת אפקט רגשי רב. הם עשויים להוות מתנה נפרדת או כתוספת. לפעמים די בפרט אחד כדי ליצור תגובה רגשית חמה ונרגשת, מה שמעיד על המשמעות ועל הסמליות הגלומה בו.

לכל הנשים שבחיינו, הנשים האימהות והבנות יום אישה שמח לכן :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב