דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך אחסון ריסלר ? 

מאת    [ 05/03/2015 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3989 פעמים ]

כל מי שמצויים בשלבים מתקדמים של בניית אתר האינטרנט החדש שלהם יודעים כי מגיע הרגע בו עליהם לרכוש שטח אחסון עבור האתר ההולך וקם. אחת הדרכים היותר נוחות היא להיעזר בחברת בניית האתרים ולרכוש באמצעותה שטח אחסון במסגרת חבילות ריסלר בהן היא חברה.

בניית אתר אינטרנט דורשת טיפול בפרטים רבים מתחילת הרעיון והמחשבה על האתר ועד לתוצאה הסופית של אתר אינטרנט פעיל ומתפקד ברשת העולמית עם נגישות לגולשים מכל העולם.

השלבים השונים של בניית אתר אינטרנט מבוצעים על ידי חברת בניית אתרים מקצועית אשר נישכרת לבצע את תכנון מבנה האתר, הגרפיקה שלו ואת התיכנות של שורות הקוד שיאפשרו לאתר לפעול כפי שבעל האתר רוצה וחולם עליו.

השלבים הבאים הם רכישה של דומיין לאתר ושכירה של שטח אחסון על מנת למקם את האתר על שרת פעיל המחובר לרשת האינטרנט העולמית וקישור בין שם הדומיין לאותו השרת על מנת שגולשים יוכלו להגיע אל האתר ולהינות מהשימוש בו.

בעוד שרכישת דומיין ושכירה של חבילת אחסון אתרים אפשרית גם ללא הקשר לחברת בניית האתרים, רבים בוחרים לעשות זאת דרכה והסיבות לכך רבות.

בנוגע לרכישת הדומיין מדובר בהליך בסיסי ופשוט אך יש לכוון את הדומיין לשרת ולוודא שהוגדר נכון ולכן טוב לדעת שאיש מקצוע מבצע זאת ובטח אם במסגרת חבילת השירות שסוכמה מראש.

אחסון אתרים הוא בכלל נקודה שעומדת לזכות חברות בניית אתרים. הסיבה לכך היא ששכירה של שטח אחסון לאתר בצורה עצמאית תחייב עמידה בחבילת מינימום כלשהי אצל ספק האינטרנט וכמובן ניהול עצמאי של הפעילות מול השרת במהלך התקופה ובעיקר במיקרה שתיתגלה בעיה כלשהי.

חברות בניית אתרים המספקות שירותי אחסון אתרים עושות זאת באמצעות חשבונות ריסלר שהן מחזיקות ברשותן מול חסרת אחסון אתרים כלשהי. אחסון ריסלר הינו שכירת שטח גדול מחברת אחסון האתרים וחיתוך שלו בהתאמה אישית עבור כל לקוח של אותה חברת בניית אתרים על פי הצורך. בדרך זאת אתם תשלמו רק עבור שטח שתיצטרכו ולא עבור חבילה גדולה מהדרוש לכם וגם המחיר סביר שיהיה נח יותר עבורכם שכן הוא ניגזר ממחיר כללי זול יותר שזכתה לו חברת בניית האתרים הודות להסכם שלה עם חברת האחסון על שטח גדול במיוחד.

 

כמו כן במסגרת אחסון ריסלר כל הטיפול בבעיות שרת או בתיקשורת מול חברת האחסון נימנע ממכם שכן חברת בניית האתרים עם צוות מקצועי תטפל בכך וסביר שכל בעיה אם תהיה כזו תיפטר במהרה וביעילות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב