דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחסנים להשכרה - היתרונות הבולטים 

מאת    [ 17/02/2015 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 3023 פעמים ]

במקרה שיש לכם סחורות או חפצים אותם אתם צריכים לאחסן לתקופה קצרה או ארוכה, ברוב המקרים מומלץ לכם לחפש שירותים של השכרת מחסנים. ישנן חברות רבות המציעות שירותים של מחסנים להשכרה ונראה שזהו שוק פורח עם ביקוש רב. אז מדוע בעצם עסקים רבים בוחרים לחפש מחסנים להשכרה? ולא רק עסקים, אלא גם אנשים פרטיים. מדוע?

 

להשכרת מחסנים ישנם מספר יתרונות אשר הופכים אותם לאפשרות המועדפת עבור רבים. ראשית כל מחסנים להשכרה נותנים לכם פתרון מיידי ומהיר, אפשר להשכיר אותם מהיום למחר ואפילו מהיום להיום. מהי האלטרנטיבה? להתחיל לבנות מחסן, זה יקח זמן ומה תעשו בינתיים עם הסחורה? ברוב המקרים בניית מחסן היא אינה משתלמת. קחו בחשבון שיתכן שהשימוש שלכם הוא זמני. ישנם מקרים בהם אנשים מקימים עסק חדש אשר בדרך כלל כרוך בהוצאה כספית על רכישת סחורות. במקרים כאלו כאשר מדובר בעסק חדש ואתם עדיין לא יודעים אם הוא יצליח או לא אז חבל לקנות או לבנות מחסן. השכרת מחסנים תיתן לכם יותר גמישות.

 

כאשר מאחסנים סחורות במחסנים ישנה תמיד סכנה של גניבה. אם יש לכם עסק המחזיק סחורות יקרות במחסן אז אתם חשופים לסכנה של פריצה חס וחלילה. על פי סטטיסטיקות הדברים הללו קורים במוקדם או במאוחר. אך כאשר אתם פונים לשירותים של השכרת מחסנים אתם יותר מוגנים, רבים מהם כוללים שירותים של שמירה ולפחות נערכת אזעקה. לעסקים המציעים מחסנים להשכרה ישנו יתרון לגודל ולכן הם יכולים להרשות לעצמם את הוצאות השמירה והאבטחה של המחסנים.

 

יתרון נוסף של מחסנים להשכרה הוא מיקומם של המחסנים. העסק שלכם נמצא הרבה פעמים במרכזי הערים, מקום בו השכירות היא יקרה אך אתם נמצאים שם מכיוון ששם נמצא קהל הלקוחות שלכם. הקמת מחסן בצמוד לעסק היא הוצאה יקרה בגלל השכירות הגבוהה ושלא לדבר על מרכזי הערים הצפופים בהם זה כמעט בלתי אפשרי לפרוק סחורה. מחסנים להשכרה נמצאים בדרך כלל באזורי תעשייה והם בנויים במיוחד לפריקה והעמסה של סחורה.

 

מחסנים להשכרה קיימים בגדלים שונים המתאימים לשימושים שונים, זהו יתרון מכיוון שלא חשוב מהו גודל העסק שלכם, תמיד תוכלו למצוא מחסן מוכן לשימוש בגודל המתאים למידותיכם. ישנם מחסנים בגדלים המתאימים לאחסון מסמכים, או מחסנים גדולים יותר לאחסון תכולת דירה ויש גם מחסנים בגודל המתאים לפעילות עסקית שוטפת.

 

מחסנים עושים בדרך כלל שימוש בעגלות ומלגזות לשינוע סחורה, זהו יתרון של השכרת מחסנים. במקרים רבים כלים אלו עומדים לשירותכם במסגרת העסקה. 

http://www.archineto-storage.co.il

בברכה,
ניר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב