עסקים קטנים - כך תפרסמו באינטרנט היום!
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עסקים קטנים - כך תפרסמו באינטרנט היום! 

מאת    [ 16/02/2015 ]
מילים במאמר: 891   [ נצפה 3255 פעמים ]

 
 

בעלי העסקים הקטנים הבינו את החשיבות של אתר אינטרנט בשנים האחרונות, חברות בניית האתרים שמציעות ללקוחותיהן "לבנות אתר אינטרנט לבד" הלהיבו את בעלי העסקים שחששו בשנים האחרונות מהכניסה לעולם האינטרנט וגרמו לבעלי העסקים הקטנים להתלהב בימים הראשונים מתהליך בניית האתר ו"שיווקו" בקרב האנשים הקרובים אליהם. מה בתכל'ס יצא לאותם אנשים שבנו לעצמם את האתר? כלום ושום דבר.

נכון, אתר אינטרנט הכרחי כמעט לכל עסק שמכבד את עצמו, הוא מהווה ככרטיס הביקור של העסק בקרב הלקוחות הקיימים אבל מי בדיוק רואה אותו כשאתם בונים בעצמכם את האתר? בדיוק כפי שהצורך באתר האינטרנט חלחל בשנים האחרונות לתודעת בעלי העסקים, כך גם תהליך הקידום והשיווק של אתר האינטרנט יחלחל בשנים הקרובות. במידה ובניתם לעצמכם אתר באחת מהמערכות השונות, נסו למדוד את כמות המכירות שהתבצעו בזכות אתר האינטרנט שלכם. איך עושים זאת?

אלו הדרכים בהן תוכלו לשווק את העסק שלכם באינטרנט:

 


    • קידום ממומן - רוב בעלי העסקים נרתעים מלהשקיע בקידום אורגני בשל "זמן ההמתנה" הדרוש עד לתוצאות. הדרך המהירה ביותר (שהיא גם זו שתעורר בכם את הרצון לקדם את העסק באופן אורגני) היא באמצעות פרסום ממומן. פרסום ממומן יכל להתבצע במספר מקומות שונים: מנוע החיפוש של גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אתרים ברחבי הרשת.
    מומלץ להתחיל להתנסות עם הממשק של Google Adwords. חברת גוגל מעניקה שירות טלפוני והדרכה בסיסית לבעלי עסקים המעוניינים לפרסם את עצמם לראשונה במנוע החיפוש. על מנת להשתמש במערכת הפרסום של Google Adwords עליכם להצטייד בחשבון Gmail בלבד. בלחיצה על "כלים" ו"מתכנן מילות המפתח" תוכלו להזין מילות חיפוש הקשורות לעסק שלכם ולקבל מידע על נפח החיפוש החודשי של אותן מילים ועל המחיר הממוצע המוצע להקלקה. במידה ובחרתם לערוך קמפיין על פי מילות מפתח, תשלמו אך ורק בעבור הקלקה של לקוח על מודעתכם ולא בעבור החשיפות. 
    טיפ: ראשית הגדירו "תקציב ניסיון" ותאריך סיום לקמפיין הראשוני. ברגע שאתם בוחרים במילות המפתח בהן תרצו שהמודעה שלכם תופיע, הקפידו לתחום את מילות המפתח במרכאות, במידה ולא תעשו זאת, בכל שילוב של מילות המפתח שלכם אתר האינטרנט יופיע. זכרו, נסו להיכנס לראש הלקוח המעוניין במוצר שלכם (אילו ביטוי בדיוק הוא יזין במנוע החיפוש). 

    במידה ובחרתם בקמפיין במדיה, תוכלו להציג באנרים באתרים שונים ברחבי הרשת. בחרו ב"קמפיין ברשת המדיה בלבד", הזינו משפט שיווקי או תמונה מעוצבת שתמשוך את קהל היעד ובחרו את אופן המיקוד על פיו תכוונו את המודעה. בקמפיין מסוג זה, תשלמו בעבור מס' מסוים של חשיפות.

    במידה ותרצו להופיע בעמוד הבית של אתרים ספציפיים, תוכלו לפנות לבעלי האתרים על מנת לקבל הצעת מחיר חודשית/שבועית או יומית.

    כלל לפרסום ממומן: בכל סוג קמפיין ממומן בו תבחרו היצמדו לכללים הבאים:
    * הקפידו שהמודעה תהיה שיווקית.
    * הקפידו שעמוד הנחיתה יניע את הגולשים ליצור קשר או להשאיר פרטים.
    * עקבו אחר ההמרות: כמות החשיפות, כמות ההקלקות, כמות הפניות וכמות השיחות.


    • קידום אורגני - קידום אורגני מטרתו להוביל את אתר האינטרנט לעמוד הראשון במילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם. מחיר קידום אתר האינטרנט נקבע על פי מידת התחרות בענף והתחייבות על ביטויים בהם תופיעו בעמודים הראשונים. לרוב, התוצאות יחלו לאחר מספר חודשים. 

    הקידום אתרים מתחלק ל-On-Site: השלב בו מבצעים אופטימיזציה באתר ומכינים את האתר לתהליך הקידום ושלב הOff-Site, השלב בו משווקים את העסק באתרים חיצוניים, בלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ובכל מקור רשתי כלשהו.

    במידה וקיבלתם הצעת מחיר מחברת קידום, תדאגו לברר את הפרטים הבאים:
    - כמות המאמרים שיכתבו באתר האינטרנט שלכם בכל חודש.
    - כמות המאמרים החיצוניים שיכתבו בכל חודש.
    - דרשו דו"ח שבועי/חודשי על הפעילות.
    - שימו לב לדו"חות אנליטיקס: האם יש שיפור בתנועה באתר? מהו אחוז הנטישה? 
    - דרשו דוח מיקומים חודשי.

    כלל לקידום אורגני: שם העסק שלכם אינו נחשב מילת מפתח! לעולם אל תתפתו למחירים נמוכים, ב-90% מהמקרים לא יהיו תוצאות לתהליך הקידום ("מי שמשלם זול, יוצא ביוקר"). דרשו תמיד הדרכה והסבר על התהליך.
    אתם מוזמנים לצפות בסרטון הדרכה קצר על הבסיס לקידום אתרים.


    • פרסום ברשתות החברתיות - הפרסום ברשתות החברתיות עשוי לשווק אתכם בקרב לקוחות חדשים, אך עלול לגרום להטרדה בקרב הציבור. המטרה בפרסום ברשתות החברתיות היא לערב את הגולשים (להפוך אותם למעורבים) ולא להטריד אותם. מומלץ לבחור בתדירות פרסום פוסטים פעמיים בשבוע והזהרו מלשלוח איוונטים בתדירות גבוהה.

    פייסבוק: הקידום האורגני קשה במיוחד בפייסבוק. בממוצע, הפוסט שתפרסמו בעמוד העסקי שלכם יגיע לפחות מ10% מהעוקבים בהתחלה. ככל שיותר אנשים מעורבים, מגיבים ועורכים שיתוף, החשיפה של הפוסט גדלה. תוכלו לקדם את הפוסטים שלכם בפייסבוק באופן ממומן. שימו לב כי הנכם מפלחים היטב את קהל היעד שיחשף לפוסט על פי איזורים, גילאים, תחומי עניין ומגדר. מומלץ לפרסם סרטונים ויראליים, סטטוסים מצחיקים, אוהבים ודברים שימשכו את הגולשים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלכם.

    יוטיוב - פרסום ביוטיוב יכל להשתלב היטב עם תהליך קידום אתר האינטרנט שלכם ותהליך הפרסום בפייסבוק. פתחו דף יוטיוב והעלו פרסומות שונות וסרטונים ויראליים שיובילו לשיתופים מצד הגולשים. נסו להכניס תוכן שיווקי מועט והרבה ויראליות בסרטונים.

    אינסטגרם - רשת האינסטגרם מתאימה בעיקר לעסקים בתחום הביגוד, התכשיטים, הפרחים והתיירות. ברשת תוכלו לתייג את התמונות והסרטונים על פי קטגוריות מתאימות.


    • דיוור אלקטרוני - הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הלקוחות שלכם. דיוור אלקטרוני הוא למעשה מאגר לקוחות שבאמצעות שליחת מייל שבועי תוכלו לשמור איתו על קשר. השתדלו לשלב כמה שפחות מסר שיווקי וליצור עניין בקרב הלקוחות שלכם. המטרה היא להישאר בתודעת הלקוח, כך שבעת הצורך הוא ידע למי לפנות.

    חבילות הדיוור זולות במיוחד והממשק בהן ידידותי. השתדלו לאסוף כמה שיותר מידע מלקוחות אשר יסייע לכם להרחיב את מאגר החברים של העסק.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולהינות מטיפים נוספים בנוגע לשיווק באינטרנט.
האינטרנט מאפשר לכל עסק להיחשף בקרב מיליוני גולשים - השיטה היא לעשות זאת בחוכמה.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב