דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן בארהב - מנוף לרווחה כלכלית 

מאת    [ 15/02/2015 ]

מילים במאמר: 792   [ נצפה 1002 פעמים ]

נדל"ן הוא אחד האמצעים במסע שלנו לעבר הרווחה הכלכלית. השקעה בנדל"ן עשויה להיסתכם במאות אלפי שקלים ויותר ולכן רק קומץ קטן מהאוכלוסייה שוקל לבצע אותה, רובם מעדיפים להחזיק את הכסף בבנק בתוכנית חיסכון כי אמרו להם ששם הכסף הכי בטוח בעצם הם לא מכירים משהו אחר וחושבים שהשקעה בנדל"ן הוא דבר מסוכן.  

מי שאין לו את הסכומים הנ"ל לא מבין איך בכלל אנשים מגיעים לסכומים כאלה ומרשים לעצמם "לסכן" (כך הם חושבים) סכום כל כך גבוה בהשקעה בנדל"ן במדינה כל כך רחוקה מכאן. מיד תראו איך כל אחד יכול לקחת אחריות על מצבו הכלכלי ולהתחיל להשקיע בנדל"ן וליצור לו ולמשפחתו עתיד כלכלי טוב יותר. 

מי לא חולם על חופש כלכלי, מי לא חושב איך זה יהיה ביום שבו הכסף לא יהיה הדבר המרכזי אלא דבר שיש לנו הרבה ממנו ובשפע.

בתור משקיע ומלווה משקיעים בהשקעות בנדל"ן בארה"ב אני נפגש כל הזמן עם אנשים ששואפים להגיע לרווחה כלכלית אבל עדיין לא התגברו על המחסום שמונע מהם לעשות משהו בנדון. תחשוב לרגע איזו תחושה נפלאה היא לקום בבוקר בלי לחץ להזדרז ולהספיק להחתים את הכרטיס.

הדרך שנצטרך לעשות עד שנגשים את החלום הזה היא דרך ארוכה ומלאת מהמורות אבל הדבר מחייב אותנו להיות דבקים במטרה ולעשות כל יום משהו קטן שיקרב אותנו אליה וככל שנתחיל ללכת בדרך הזו מוקדם יותר כך נגיע מהר יותר לחופש הכלכלי המיוחל.

תכנית כלכלית נכונה יכולה להביא אתכם לחופש כלכלי בתוך 5 עד 10 שנים. אתה לא צריך להיות גאון כדי להגיע לחופש כלכלי, כמעט כל אחד יכול להגיע לזה אם הוא רק יעשה מספר דברים בצורה הנכונה כפי שתקראו מיד במאמר זה, חלק מהדברים ניתנים לביצוע באופן מיידי.  

אם ניקח את המושג רווחה כלכלית ונתרגם אותו למילים פשוטות מדובר ברכישת מספר נכסים מניבים שיוצרים יחד הכנסה בגובה המשכורת החודשית שלך. לכן אם יהיה לך מקור הכנסה נוסף שמכניס לך בכל חודש הכנסה בגובה ההכנסה החודשית שלך מעבודה תוכל להחליט אם אתה ממשיך לעבוד שם בגלל ההיבט הכלכלי או בגלל משהו אחר.  

הכלל הבא הוא אחד הדברים המרכזיים שצריך להבין בתחילת הדרך:  חופש כלכלי תלוי בכמות הכסף שאנחנו מבזבזים ולא בכמות הכסף שאנחנו חוסכים.   זאת אומרת שהיכולת האישית שלכם להגיע לחופש כלכלי תלוי פחות ביכולת שלכם לחסוך כסף אלא ביכולת שלכם לעצור ולא לבזבז אותו על דברים שלא מייצרים לכם הכנסות, הרי כמות הכסף שניתן לחסוך היא מידתית ומחיסכון קטן לא תהיו חופשיים כלכלית לכן היכולת שלכם לעמוד בפיתויים ולרכוש עם הכסף הזה השקעות חכמות ונכסים מניבים שיכניסו לכם הכנסה חודשית היא הדרך הנכונה לחופש כלכלי.   זוהי הטעות המרכזית שכל מי שרוצה להגיע לחופש כלכלי מבצע במהלך החיים שלו, משכנתא ענקית עם החזרים חודשיים מטורפים, רכישת רכב חדש וטיולים לחו"ל כאשר הם נמצאים במינוס של עשרות אלפי שקלים.   

הצעד הראשון בדרך הזו הוא עשיית סדר כללי בהתנהלות הכלכלית המשפחתית. זהו הצעד המשמעותי והקשה ביותר שהמשמעות העיקרית שלו היא לקחת אחריות אישית על מצבנו הכלכלי. מעקב אחרי כל ההוצאות וההכנסות ושליטה בהוצאות יגלה לך את התמונה האמיתית. 

ישנם מספר תוכנות באינטרנט שבעזרתם תוכל לנהל את ההוצאות וההכנסות החודשיות ולהיות במעקב תמידי אחרי ההוצאות של.

בעצם המטרה המרכזית בצעד הזה היא להגיע למצב שבו ההכנסות עולות על ההוצאות זאת אומרת מאזן חיובי, אם הזנתם את כל ההוצאות וההכנסות שלכם והגעתם למאזן שלילי אתם חייבים קודם כל לטפל בהתנהלות הכלכלית שלכם ולקצץ בהוצאות. זה השלב הראשון והמשמעותי ביותר כי כאן אתם בעצם מתחילים לקחת אחריות על המצב הכלכלי שלכם.  

כל אחד מאיתנו חי ברמת חיים אחרת וגם מרוויח סכום שונה בכל חודש לכן כל אחד יצטרך לחשב לעצמו מהי רמת ההכנסה הדרושה לו, לצורך החישוב ניקח את המשכורת הממוצעת במשק כדוגמא, שעומדת היום על כ- 9,000 ש"ח בחודש. אם נהפוך את הסכום לדולרים נקבל 2,250$ לחודש. 

כדי ליצור הכנסה של 2,250$ לחודש נצטרך לרכוש 4 נכסים שכל אחד מהם יכניס לנו הכנסה נטו של 560$ לחודש. השלב של רכישת הנכס הראשון הוא השלב הקריטי במשוואה, כמה יעלה לנו הנכס ובאיזה מדינה כדאי לנו להשקיע. כדי לענות על השאלות האלה נצטרך לבצע עבודת מחקר קטנה וחישוב מתמטי פשוט. האינטרנט מלא במאמרים על השקעות נדל"ן בארה"ב לכן נצטרך להתמקד במאמרים הסוקרים השקעה במדינות ספציפיות ומהי התשואה הממוצעת שניתן להשיג במדינות האלה.


כדי להבין למה השקעה בנדל"ן בארה"ב משתלמת יותר מהשקעה בנדל"ן בארץ ניתן לקרוא במאמר הבא.

כדי לחשב מה סכום ההשקעה הנדרשת בנכס שייצר לנו הכנסה של 560$ לחודש, נכפיל את ההכנסה החודשית ב-12 כדי לקבל את ההכנסה השנתית מהנכס הנדרש. נכס בארה"ב בשכונה טובה יניב לנו 10% תשואה נטו לשנה, לכן את התוצאה נכפיל ב- 10 ונקבל את סכום ההשקעה הנדרש ואת עלות הנכס שלנו. לפי הדוגמא המוצעת לעיל סכום עלות הנכס הינו – 67,200$.   אם התכנית שלך לרווחה כלכלית בנויה ל-10 שנים, עליך לרכוש נכס כזה בכל שנתיים וחצי, ככל שתתחיל מוקדם יותר כך תגיע מהר יותר לרווחה כלכלית.


רוצה לדעת מהי ההשקעה האטרקטיבית ביותר שניתן לבצע באמצעות 200,000 ש"ח? לחץ לקבלת פרטים נוספים 

ליווי מקצועי להשקעות נדל"ן מוצלחות בשוק הנדל"ן האמריקאי.


6 שנות ניסיון ומעל 200 עסקאות נדל"ן בארה"ב.


 יריב גולן - מומחה להשקעות בנדל"ן בארה"ב טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב