דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יבוא אישי מסין - רק עם חברה ישראלית 

מאת    [ 10/02/2015 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2932 פעמים ]

יבוא אישי מסין יכול להיות קל ופשוט, אבל הוא גם יכול להיות מסובך וערוך בעלויות גבוהות. בסך הכול הרי מדובר בארץ רחוקה, לא מוכרת ואם אתה רוצה לעשות יבוא אישי לצרכים פרטיים, או שאתה בעל חברה ומעוניין להתחיל ולייבא מסין שורה של מוצרים, אף פעם לא תצליח, בתור יבואן חדש לראות ולהבין את המפה הכללית. לדעת מאיפה הכי כדאי לייבא, לעשות השוואות מחירים. למצוא את המפעל הכי איכותי, לאתר מפעל שיכול לייצר עבורך בדיוק את מה שאתה צריך. זה כרוך בהרבה שוטטות והתרוצצויות ברחבי סין, והרי סין זה לא ישראל, אתה עלול לבזבז הרבה זמן וכסף בניסיון להגיע אל המקום הנכון, כאשר בעצם הדבר הכי נכון שהרבה יבואנים מתחילים עושים, זה להשתמש בשירותי התיווך של חברה ישראלית, שיש לה גם נציגות בסין ושיש לה ניסיון והיכרות עם השוק הסיני.
חברה כזו עשויה לייעץ לך האם בכלל כדאי לך כלכלית לייבא את המוצר המסוים שאתה רוצה לייבא. האם לפי היכרותם יש שוק למוצר הזה ? האם השוק רווי ואתה בעצם ממחזר מוצרים שבמילא כבר מיובאים ויש עודפים מהם, ועוד כהנא וכהנא סוגיות שלך- בתור יבואן מתחיל לא תהיה תשובה עבורם אבל כשמדובר בחברה שמכירה את השוק הסיני "ושוחה" בו, לא רק שתקבל את הייעוץ הנכון ותחסוך לעצמך זמן וכסף, אלא שבסופו של דבר כנראה תייבא את מה שאתה צריך, ובייעוץ של החברה הזו גם תייצר את זה במקום הנכון ובעלויות הכדאיות.

זהו כוחה של חברה ישראלית שמדברת בשפה שלך, מכירה את השוק הישראלי ואת השוק הסיני, יודעת מי מוכר מה ולמי ? ומסוגלת לעזור לך לקבל את ההחלטה העסקית הכי נכונה.

סין ארץ הפטנטים- אבל האם לכל פטנט יש שוק ?

מרפרוף קצר במודעות של סטוקים באינטרנט תוכל ללמוד על טעויות שעשו אנשי עסקים כאשר חשבו שהם ממציאים את הגלגל, ולא ידעו שכבר המציאו אותו קודם. הרבה ישראלים מתלהבים נסעו לסין, ראו איזה פטנט, נעליים זורחות, כובעים שמחליפים צבעים, וחשבו שהם עושים את עסקת חייהם. מה שהתברר אחר כך שלמוצרים שהם רכשו ובכמויות עצומות, אין בכלל שוק בארץ, כי המוח של היצרן הסיני לא תמיד עובד כמו המוח של הצרכן הישראלי, ובסופו של דבר הם נתקעו עם הנעליים הזורחות ועם הכובעים שמחליפים צבעים, באין דורש, והיום תוכל למצוא את המודעות שלהם במודעות הסטוקים במחירי רצפה, העיקר להתפטר.

מה היתרון של חברת יבוא ישראלית מסין ?

אם אתה מתכנן לייבא איזה שהוא מוצר מסין, הדבר הראשון שכדאי לך לעשות זה להרים טלפון לחברה ישראלית מובילה המתמחה בתחום יבוא אישי מסין. החברה הזו כבר ראתה הכול בשוק הסיני והיא תדע לייעץ לך אם למוצר שאתה רוצה לייבא, יש סיכוי להימכר וגם יכולה לבחון את העלויות ולתת לך תמונה כלכלית של הוצאות והכנסות. חברה ישראלית שיש לה נציגות בסין תדע לשלוח את הנציגים שלה לכל מקום, כדי לברר עבורך היכן מייצרים באיכות גבוהה את המוצר שאתה צריך, ובכך לחסוך לך זמן ועלויות ולתת לך את הפתרון הכי מהיר והכי נכון.

לא כל מה שמלהיב אותך, מתברר כעסקה כלכלית כדאית, ולכן רצוי מאוד לבדוק את הדברים עם חברה ישראלית שיש לה ניסיון של יבוא אישי מסין ושהיא מכירה את רמת המוצרים, המחירים שלהם, היצרנים בסין ותוכל לנהל עבורך את המו"מ העסקי.


כנס לאתר של חברה יבוא אישי מסין ותחסוך לך זמן וכסף !

אם אתם למשל רוצים לייבא רהיטים ופריטי דקורציה מסין, יש בארץ חברה אחת מובילה של יבוא אישי בתחום ריהוט הבית, הגן, אולמות, מלונות וכו', שמחזיקה גם במפעל ייצור בסין, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט של החברה הזו, לבחון את שפע המוצרים שהם מייבאים ולעשות הזמנה דרכם. כל כך פשוט, כל כך קל ובלחיצת מקש.

 

מערכת y4u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב