דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארמון שנברון, הגנים וגן החיות 

מאת    [ 09/02/2015 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 6572 פעמים ]

וינה, בירת אוסטריה, מציעה חוויה ייחודית למיליוני התיירים שמגיעים לבקר ולטייל בה מדי שנה. יש בעיר למעלה מ- 800 גנים ואחת מאטרקציות החובה הוא ארמון שנברון המוקף בגנים מטופחים ומרהיבים ביופיים עם מזרקות עוצרות נשימה, בריכות מים קסומות ושפע פסלים, כמו גם מגוון אטרקציות לילדים, לרבות גן חיות, מסלולי מבוכים מהנים ומגוון פעילויות נוספות. ארמון שנברון נבנה בהדרגה על ידי קיסרי האימפריה האוסטרית ויש בו 1441 חדרים, מתוכם ניתן לבקר רק ב- 40 חדרים. בשנת 1996 הוכרז הארמון כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו.

סיור בארמון שנברון

כל מסלול מומלץ בוינה כולל ביקור בארמון שנברון הידוע, הארמון נמצא ברובע ה- 13, ומומלץ להצטרף לסיור מודרך. ישנם 3 מסלולי סיור מודרכים בארמון ובסביבתו-


    • אימפריאל תור- סיור עצמאי עם אוזנית בהן ניתן להקשיב להסברים בשפה האנגלית. הסיור אורך כ- 30-40 דקות ובמהלכו מבקרים ב- 22 חדרים, בין היתר בסוויטה ובחדר השינה המפואר של הקיסר יוזף פרנץ, בחדרי פגישות, ובגלריה הגדולה בה אוסף מרשים של ארונות שיוצרו בסין במיוחד עבור הקיסרים.
    • גראנד תור- סיור עם הסברים בשפה האנגלית ב- 40 חדרים, המסלול דומה לסיור אימפריאל תור אך במסלול זה מבקרים גם בחדר הטקסים המרשים ביופיו ובו נברשות עתיקות (שנדלירים), בחדרים של הקיסרית מריה תרזה בהם אוסף גובלנים מדהים וכמו כן מסיירים בגני הארמון ובגן התה הנודע. מסלול זה אורך כ- 50 דקות וניתן לבחור בין אוזניות עם מדריך קולי למדריך צמוד.
    • מסלול ילדים- במסלול זה הילדים מתחפשים לאצילים עם תלבושות אותנטיות ומסיירים בחדרים השונים ובגנים היפים.

גן החיות שנברון

כאמור, לצד ארמון שנברון העצום בגודלו שוכן אחד מגני החיות היפים באירופה, הלא הוא גן החיות שנברון. גן החיות הוקם בשנת 1752 ונחשב לאחד מגני החיות העתיקים בעולם. מומלץ לקנות ערכת ילדים הכוללת הפתעות ופעילויות מרתקות לילדים בגילאים השונים, כמו כן כדאי לצפות בסרטים קצרים על משפחות החתולים בקולנוע החתול. בנוסף, כדאי לרכוש כרטיס משולב הכולל כניסה לארמון, לגן החיות ולבית התמר- גן קסום בסגנון ג'ונגל עם צמחייה אקזוטית עשירה ומדהימה ביופייה.

גני הארמון ופעילויות לילדים

ארמון שנברון וגניו היפהפיים מופיעים כאטרקציה מרכזית בכל מדריך וינה. כאשר מחפשים מידע על וינה עם ילדים כדאי לכלול בטיול ביקור בגני הארמון ובהם נקודת תצפית מראש הגבעה (מרפסת התהילה) על הארמון הקסום שבנוי בסגנון הרוקוקו, מתחם מבוכים המתאים לילדים ולמבוגרים כאחד, גן התה, גן החיות, המעיין היפה, המזרקה של נפטון, חורשת הציד ואטרקציות נוספות. מומלץ לסייר עם הילדים במוזיאון הילדים ובו מגוון פעילויות כמו מפגש עם קיסרים, אולם ריקודים וכדאי לדעת כי הילדים מוזמנים להתחפש לנסיכים ולנסיכות וליהנות מטעימות משולחנו של המלך.           

 

 

שי קובי 


תיירות ונופש


shaykuby@outlook.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב