דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לקחת חופשה קולינארית בצימר ? 

מאת    [ 26/01/2015 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 21154 פעמים ]

יש הרבה ישראלים אשר מעונינים לבצע חופשה קולינארית, חופשה שבו אנו מכירים וחווים את המקום בצורה שונה דרך טעימת מגוון מאכלים מקומיים והכרת מטבחים שונים. בגלל שתיירות בעידן הגלובלי היא כבר לא כל כך מיוחדת, היום הישראלים יוצאים פעמיים ואף יותר בשנה לחו"ל והחופשה הרגילה כבר לא נחשבת לחופשה מיוחדת ומרעננת. מכאן החל טרנד החופשות הקולינאריות, שבהם חווים את האזור בצורה שונה מאוד, דרך הבטן. אם אתם לא מאמינים לנו שהתחום הקולינארי בתחום התיירות פופולארי, רק צריך להרים את שלט הטלוויזיה ולגלות שיש מגוון תוכניות הבישול ותוכניות שעוסקות בבישול קולינארי בארץ ובעולם. יש ערוצים שלמים שמוקדשים רק לטיולים ומאכלים שונים.

ברוב היעדים הפופולארים בארץ ובעולם, נוכל לקבל חופשה קולינארית ייחודית לאותו היעד. בבורגס נוכל לטייל בין הכפרים האותנטיים, לנפוש בחופי ים מדהימים ולהנות משפע של דגים טריים. ביוון נוכל ללמוד להכין קופטו או מלטיניה ומנות מקומיות מיוחדות תוך כדי ספיגת הנוף מסביב ונוכל גם להגיע לספרד ולטעום טאפאס מקומי אמיתי וארוחות צהריים קיציות נוספות. אם לא נרצה ללכת רחוק, מה לגבי החוויה הקולינארית בישראל? כמובן שאי אפשר בלי הארוחה החשובה ביותר ביום, הלא היא ארוחת הבוקר.

הביטוי "ארוחת בוקר ישראלית" נהיה חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אם זה בבתי קפה בשישי בבוקר או סתם ככה באמצע השבוע, ואפילו בשבת בבוקר עם כל המשפחה. גם צימרים בכפר תבור, צימרים בשרונה והסביבה, הבינו את חשיבותה של ארוחת הבוקר הישראלית ולכן דאגו לתת לאורחים שלהם את כל מרחב האפשרויות. את הביצה נוכל לבקש כחביתה, או אולי מקושקשת, עין או אפילו כביצה קשה. מבחר הגבינות הישראליות גם הוא לא נשאר מאחור, וממנו נוכל לבחור בולגרית, צפתית, צהובה וכמובן שאי אפשר בלי הקוטג' שארוחת בוקר ישראלית לא תהיה מושלמת בלעדיו. לצד כל זה כמובן יוצעו ירקות בכל הצבעים, ממרחים מתקתקים, מאפים ליד הקפה והתה וכמה טוב שיש גם מיצים סחוטים לאורך כל הארוחה. אין שום ספק שחופשה קולינארית לא תהיה שלמה בלי ארוחת בוקר ישראלית אמיתית.

אפשר לעשות חופשה קולינארית בישראל

גם בצימרים בכפר תבור והרבה בהרבה צימרים בשרונה, מוצעת האפשרות לקבל חופשה קולינארית בצפון בצימרים עצמם. דבר זה טוב לתייר הישראלי, שנוהג לחפש ולרצות לקבל את החבילה הכוללת כשהוא מתכנן חופשה, כזו שתשלב בין הרצון להתנהל באופן עצמאי בצימר בהכנת הארוחה, לבין העזרה בקבלת ידע על מסעדות מקומיות למי מאיתנו שמעדיף לקבל את החוויה הקולינארית היישר אל השולחן. למי שמעוניין קיימת גם האופציה להזמין ארוחות שף מקצועי, היישר אל החדר בצימר. ובשורה התחתונה, חופשה קולינארית בישראל היא הרבה יותר זולה. במקום לנסוע לחו"ל בכדי להכיר מטבחים חדשים, אפשר לעשות זאת כאן בישראל. המטבח הישראלי מושע מכל כך הרבה עדות שאתם יכולים לחוות חוויה קולינארית מגוונת מבלי לצאת מהארץ.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב