דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט עדיפה על מכירת כרטיסי נייר בקופות 

מאת    [ 22/01/2015 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3112 פעמים ]

אם עד היו על מנת להזמין כרטיסים להופעה או אירוע היה צורך למצוא חניה ולהגיע אל הקופות באופן עצמאי, או במקרה היותר טוב לחכות יותר מרבע שעה על הקו על מנת להשיג מענה אנושי, הרי שכיום בזכות הקדמה הליך רכישת הכרטיסים הרבה יותר מהיר ויעיל, לפחות כל עוד יודעים לנצל אפשרויות. מערכת למכירת כרטיסים דרך האינטרנט מציעה קיצורי דרך יעילים שמציעים מגוון יתרונות שאינם קיימים באופן הרכישה הרגיל והמוכר שהיה הדרך היחידה לרכוש כרטיסים עד לפני שנים לא מעטות.

במה מדובר? ובכן בזכות המערכת המקוונת ניתן לרכוש כרטיסים דרך האינטרנט באופן נהיר ומהיר כאשר אפילו אין צורך להוריד אפליקציה, אלא כל שצריך זה רק להיות מחוברים לאינטרנט. מה עוד לא צריך לעשות? ובכן גם לא צריך להדפיס שום דבר, לבזבז דיו, להטעין נייר או לזכור לקחת את הכרטיס בעת הגעה לאירוע- אלא כל שצריך הוא להגיע עם המכשיר הנייד כאשר בו כבר מופיע כרטיס דיגיטלי וכיוון שמכשיר סלולארי אינו דבר ששוכחים, הרי שמדובר בהתנהלות טבעית ונוחה שמאפשרת גם מצד רוכש הכרטיס וגם מצד המפיק יעילות שקשה להשיג בשיטות אחרות.

חשיבה מערכתית

מלבד קלות התפעול מדובר על עוד כמה יתרונות, כאשר ראשית יש להזכיר שמדובר על התנהלות מהירה בעת ההגעה לאירוע, כך שכבר אין צורך לעמוד בתור איטי, אלא בקופות מחכה סדרן עם מכשיר נייד, (שאינו מחייב חיבור לאינטרנט או לחשמל), שיודע לזהות באופן מהיר את בעלי הכרטיסים. חוץ מכך גם מדובר על פילוח שוק, כך שניתן לקבל סטטיסטיקות לגבי לקוחות ואופי הכרטיס הרצוי המועדף עליהם, כך שניתן ללמוד מהנתונים ולשפר את נתוני הכרטיסים לטוב הגדלת מחזור הרכישות הכללי ולשפר את חוויית הרכישה של הלקוחות שטרם הגיעו לדף הרכישה ורכשו.

מערכת למכירת כרטיסים באינטרנט שעובדת בשבילכם לאחר שמתחילים לעבוד איתה, מקבלים את נתוני הסטטיסטיקה ובוחרים את העיצוב, (ממשק פשוט ונוח ולא מצריך ידע מקדים), כל שנותר הוא לפרסם את דף המכירה בין קהל הלקוחות, אך מרגע זה אין צורך לעשות דבר נוסף, אלא לאפשר למערכת לעבוד בשבילכם. מה עושים לקוחות ללא מכשירים חכמים? ובכן הם יכולים להדפיס את הכרטיס הדיגיטלי. תוהים כיצד משלמים? ובכן ע"י אתר מאובטח, מה נותר? ליהנות מחוויית שירות חדשה, להגדיל את רווחיות האירוע באופן משמעותי ולהרשים את הלקוחות שמגיעים לאירוע בבקרת כניסה מהירה וממוחשבת שמאפשרת לשמור על רמת סדר וארגון גבוהה במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב