דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הדרכים לנפוש בסוף שבוע בצפון 

מאת    [ 18/01/2015 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 21433 פעמים ]

התשובה לשאלה, למה אזור הצפון הוא כל כך פופולארי? נובעת מכך שאזור הצפון הוא אזור כל כך גדול בעל אזורי טבע מגוונים ורחבים. באזור הצפון יש כל כך הרבה שמורות טבע ומקומות ייחודיים. ניתן למצוא גם נחלים, גם אגמים, גר הרים גבוהים או עמקים נמוכים, הכול בתפארת הטבע הישראלי והירוק עד. יותר מאזור המרכז והדרום, אזור הצפון מכיל בתוכו אזורי טבע מדהימים. כהמשך לכך שאזור הצפון מושך המון מבקרים, הוקמו אטרקציות שונות באזור למשפחות וזוגות צעירים. היום יש אפשרויות בילוי ולינה רבים באזור הצפון שהופכים אותו למוקד עליה לרגל לכל חופשה של סוף שבוע. כאשר יש לכם סוף שבוע פנוי, לבזבז שעות חופשה משמעותיות על טיסה לחו"ל היא לא רעיון כדאי, ואזורי בילוי בדרום כמו אילת כבר מאסו, מומלץ לבלות באזור הצפון. יש באזור מספר אפשרויות בילוי ולינה עיקריים.

הראשון בהם היא אפשרות הלינה בטבע. דרך מצוינת לייצר חופשה מיוחדת ושונה היא לבקר את אחת משמורות הטבע או הפארקים הלאומיים ולישון באזור השמורה. הקמת אוהל ולינה בטבע מחברת אתכם לטבע ומאפשרת לכם לחוות נופש שונה, נופש אתגרי. בנוסף לינה בתוך אזור הטיול לשכם מצמצם את הזמן הנדרש על הגעה לשמורה, כך שאפשר להתחיל לטייל כבר מוקדם בבוקר ולא לאבד שעות אור יום. חשוב מאוד שאם ישנים באוהלים בשטח שתהיו מצוידים בכל הציוד הנדרש כגון אוהלים, שקי שינה, גזיה, סכו"ם חד פעמי, קופסאות שימורים, תיק עזרה ראשונה וכו'. אם ישנים בשטח ישנים חכם. מומלץ גם לישון באזורים מסודרים ללינה בשטח ולא לבחור מקומות בתוך השמורה.   

אפשרות שנייה ומאוד פופולארית לחופשה בצפון בסוף שבוע הוא לקיחת חופשה בצימר. הצימרים מאוד פופולאריים בקרב הישראלים. האיכות הגבוה של חדרי הצימרים משוכת אלפי מבקרים במהלך השנה ללינה של יום או יומיים. בין אם אתם זוג או משפחה אתם יכולים למצוא צימר שמתאים לכם. צימרים בכפר תבור למשל, מציעים מגוון של צימרים למשפחות בצפון שבהם המשפחה יכולה לנפוש בצימר גדול שמתאים גם לילדים. כאשר מחפשים חופשה רגועה ונינוחה, אז אפשר להגיע לצימר בצפון. צימרים בצפון מציעים לינה ברמת איכות גבוהה מאוד. עם כל השירותים שמציעים הצימרים כגון שירותי ספא, ג'קוזי ובריכה, לא פלא שלינה בצימר היא הסיבה שרוב הישראלים מבצעים חופשה של סוף שבוע בצפון.

אפשרות שלישית היא לבצע נסיעה ליעד ספציפי בצפון ליום אחד. זה אומר שקמים מוקדם ויוצאים מהבית לבקר ביעד המסוים, ביחד עם כל המשפחה או עם בן הזוג, ובסוף היום חוזרים הביתה. כל סוף שבוע יש זוגות ומשפחות שנוסעים לצפון ליום אחד לטיול נחמד. ככה נהנים מנצלים יום מקסים וחוזרים בסוף היום הביתה למקום מוכר. בדרך כלל נוסעים לראות מקום ספציפי, בשמורת טבע או באזור טבע מפורסם, או נוסעים לאטרקציה ספציפית, כמו פארק שעשועים או פסטיבל. מומלץ תמיד לברר באינטרנט ובעיתונות לגבי המגוון הרחב של אטרקציות הקיימות בצפון במהלך השנה. גם בהקשר של אפשרויות הלינה ניתן למצוא מגוון רחב של צימרים בשרונה או בתי מלון שונים באזור הצפון.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב