דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אכילת חמאת שקדים להורדת הכולסטרול 

מאת    [ 15/01/2015 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 3025 פעמים ]

רופאים רבים בישראל מלינים על הבעיות הרפואיות הולכות וגוברות בקרב הישראלים. בעיית ההשמנה, העישון ומהלך החיים הלא בריא של הרבה ישראלים מביע לבעיות רפואיות רבות. כולסטרול גבוהה הוא בעיה מאוד מוכרת שפוגעת מאחוז גבוה מאוד של הישראלים. רמות הכולסטרול הגבוהות יוצרות מגוון רחב של מחלות ועל מנת להרגיש טוב יותר יש לקחת פעולות להורדת הכולסטרול. גם לאנשים אשר לא סובלים כרגע מכולסטרול גבוהה מומלץ לפעול להורדת הכולסטרול למניעת מחלות לב שונות.

חשוב להביןשהכולסטרול מגיע דרך מה שאנו אוכלים, כך שאם אנחנו אוכלים מאכלים עתירי  כולסטרול רע אנו נסבול בעתיד הלא רחוק. לא סתם מומחים חוזרים ואומרים שמאוד חשוב לאכול בריא. הכולסטרול עובר דרך הדם והמטרה שלו בגוף היא לסייע בבנייה של מגוון פעולות בגוף. קח שאנו לא אומרים שאסור לאכול כולסטרול, והמומחים לא ממליצים להוריד את הכולסטרול לרמה של אפס, אך כמו כל דבר בגוף יותר מדי ממשהו זה לא בריא. כאשר הדם מתמלא ברמות כולסטרול גבוהות, הדם לא מספיק להעביר את כל הכולסטרול הזה והוא מתחיל לשקוע לדפנות הדם ולאט לאט מצר את היקף כלי הדם וגורם לחסימה, מה שרובנו מכירים כהתקף לב. התקף לב זה מצד שיש חסימה באחד מהעורקים בלב ודם לא יכול לעבור ואז הלב יוצר משיווי משקל. גם כאשר אין חסימה מלאה, הכולסטרול פוגע בגוף ויותר בעיות לב ומחלות לב שונות.

הדרך היחידה להתמודד עם הדברים הללו ולמנוע אותם זה להוריד רמות כולסטרול דרך שינוי תזונה. זה אומר לאכול יותר שומן מן הצומח, שיש בו כולסטרול טוב, ופחות שומן מהחי, שיש בו כולסטרול רע. גם מבחינת הבשר והדגים שאנו אוכלים אפשר להשתפר ולאכול יותר בשרים ודגים רזים שאין בהם הרבה כולסטרול. אבל הפתרון הכי טוב להיאבק בכולסטרול גבוה הוא מזון על.

מוצרי מזון על הם מוצרים מאוד עשירים בויטמינים ובערכים תזונתיים נוספים מאוד טובים. בגלל שהמוצרים הללו הם מוצרים מהצומח והם כל כך עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים, חומצות אמינו וכו', שילוב שלהם בתפריט היומי הוא מצוין ובעל השפעה בריאה חזקה מאוד. שאנו מדברים על הורדת הכולסטרול בגוף, אנו מדברים על חמאת שקדים. חמאת שקדים היא המזון הכי טוב להילחם ברמות כולסטרול גבוהות. נוגדי החמצון והויטמינים המיוחדים של השקד פועלים בצורה יעילה וחזקה על הכולסטרול, החומרים הטובים שיש בשקד מורידים את הכולסטרול. כאשר אוכלים חמאת שקדים, שזה חמאה המיוצרת על ידי טחינה דקה של שקדים עד לקבלת המרקם הנכון, אז אפשר מאוד בקלות להוסיף את החמאה לתפריט היומי. בין אפ זה למרוח על פרוסת לחם או בין אפ זה להוסיף את זה לעוגה, חמאת שקדים היא מאכל בריא להורדת כולסטרול, והכי חשוב היא מאכל טעים מאוד.

ערן רגב,
www.spirulina.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב