דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידוח אדמה סלעית 

מאת    [ 03/01/2015 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2405 פעמים ]

קידוח אדמה סלעית

קידוח יסודות מהווה את אחת הפעולות המקצועיות המרכזיות ביותר בכל אתרי הבנייה בישראל. קידוח היסודות הינה פעולה מקצועיות המיושמת על ידי חברות קידוח מקצועיות המתמחות במתן פתרונות קידוח בכל תוואי השטח במדינת ישראל ולכל צרכי הקידוח הקיימים.

קידוח יסודות מתבצע אך ורק לאחר קידוחי ניסיון אשר נועדו לצרכי בדיקת הקרקע, כאשר מטרת הבדיקה היא לאפיין את סוג הקרקע, וכפועל יוצא מכך, להתאים אות האופי הקידוחי לקרקע. במקרים בהם מדובר בקרקע חולית או בוצית מתקיימים פעולות קידוח עפר או פעולות קידוח המכונות: קידוח ספיראלי המיועד לצרכי קידוח באדמה בוצית או אדמה רווית מינרלים.

קידוח אדמה סלעית- כיצד?

במקרים בהם ממצאי בדיקות הקרקע המקדימות מזהים אדמה סלעית או אדמה חולית המורכבת מסלעים ואבנים בגדלים שונים, פעולת הקידוח המיושמת היא קידוח מיקרופייל. קידוח מסוג זה מיושם אך ורק במקרים בהם המבנה המיועד להיבנות יוקם על גבי אדמה סלעית, וכפועל יוצא מכך, פעולות הקידוח מיושמות ישירות בתוואי השטח, דבר החוסך לכם עבודות עפר ועבודות חפירה נוספות באתר הבנייה.

קידוחי אדמה סלעית המיושמים באמצעות מכונות מיקרופייל מתבצעים בקוטר קטן החל מ-35 ס"מ ועד 60 ס"מ, דבר המחייב את חברת הקידוח לשמור על רמת דיוק מרבית לאורך כל פעולת הקידוח לעומק. קידוחים באדמה סלעית חשוב ליישם באמצעות חברות המתמחות בקידוחי מיקרופייל, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם יסודות מבנה חזקים יותר ויציבים יותר. בחירת החברה לצורך ביצוע עבודות הקידוח באדמה סלעית אמורה להתקיים בהתאם להיקף עבודות הקידוח בשיטת מיקרופייל אשר בוצעו על ידי החברה ובהתאם למכונות הקידוח העומדות לרשותכם.

מספר מילים על חשיבות יסודות המבנה

קידוח יסודות חייב להתקיים בהתאם לסוג הקרקע ותוואי השטח בו אמור המבנה להיבנות. יסודות המבנה הנוצרות באמצעות פעולות קידוח, הם אלו אשר יקבעו בסופו של הליך את יציבותו של המבנה ואת עמידותו בפני רעידות אדמה ושינויים גיאולוגים בקרקע.

מכיוון שכל מבנה מגורים עומד על שטח קטן באופן יחסי, הלחץ על גבי הקרקע הינו עצום, וכפועל יוצא מכך, עבודות הקידוח מהוות את אחת  הפעולות המרכזיות ביותר לצורך הבטחת יציבות המבנה. בחירת החברה אשר תבצע עבורכם את עבודות הקידוח לצורך יצירת יסודות והנחת יסודות חייבת להיות מיומנת ומנוסה בתחומה, וכמו כן, היא חייבת להחזיק בכל המכשור המתקדם ביותר בתחום קידוחי הקרקע.

זכרו- קביעת האופי הקידוחי חייבת להתבצע בהתאם לסוג הקרקע, ולכן, קידוחי הניסיון ובדיקות הקרקע הן חלק בלתי נפרד מעבודות הקידוח המוענקות לכם על ידי החברה. 

טחבש קידוחים


http://hajjitahbsh.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב