דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על ייעוץ מס 

מאת    [ 22/12/2014 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 3344 פעמים ]

כאשר יש לנו עסק יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לדאוג להם. אנחנו צריכים לדאוג שיהיה לנו איך לשלם לעובדים, שהעסק שלנו רווחי ושאנחנו פועלים בצורה חוקית. אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו צריכים לדאוג להם כבעלי עסק ובמיוחד כבעליו של עסק ריווחי הוא שנשלם את המיסים שלנו כדת וכדין בזמן. כאשר אנחנו לא משלמים את המיסים שלנו בזמן או לפי הסכום שנקוב בחוק אנחנו עוברים על החוק ופוגעים בעסק שלנו ובאינטרסים האישיים שלנו. ייעוץ מס איכותי אם כן הוא צורך הכרחי לעסק שלנו ולנו.

מה זה ייעוץ מס?

מה זה למעשה ייעוץ מס? ייעוץ מיסים הוא תהליך בו רואה חשבון או יועץ מס עוברים על ההכנסות וההוצאות של העסק שלנו ולפי זה משלמים למדינה את המיסים שאנחנו חייבים לה. תהליך זה יכול להיות מסובך מאוד ולא כדאי לנו להתמודד אתו בכוחות עצמנו. יועץ מס איכותי ידע לטפל במיסים שלנו בשבילנו ולדאוג לכך שנשלם תמיד לפי החוק ובזמן. ישנם עסקים אשר יכולים ליהנות מהקלות במס לפי קהל העובדים שלהם, המיקום בארץ בו העסק יושב ואפילו לפי המצב הביטחוני או תחום העיסוק של החברה שלנו. הקלות מס יכולות להיות גם מנת חלקנו ויועץ מס ידע לבקש בשבילנו את ההקלות המתאימות ולהשיג לנו אותן במידה והן אכן מגיעות לנו כחוק.

איך מבצעים ייעוץ מס?

אז איך בדיוק מבצעים ייעוץ מס? בשביל לבצע ייעץ מס איכותי ומדויק יועץ המס שלנו או רואה החשבון צריך לקבל גישה חופשית לספרי החשבונות שלנו. על כל הוצאה או על כל רווח של העסק שלנו עלינו לדווח לאיש שאחראי על ייעוץ המס שלנו. בכל חודש עלינו לאסוף את הקבלות שלנו ואת החשבוניות שלנו ולהעביר אותם ליועץ המס שלנו. יועץ המס יחשב מול רשויות המס והמע"מ של המדינה מהו הסכום של החזרי המע"מ שמגיע לנו, איזה הקלות מס מגיעות לנו ואיזה סכום עלינו לשלם כמס למדינה. בסוף כל רבעון ובסוף כל שנה אזרחית נבדקים חישובים אלו ומתאזנים על ידי היועץ שלנו והמדינה (אם מגיע לנו לקבל החזר נקבל ואם אנחנו חלילה בחוב נאלץ לשלם אותו). מתי עלינו להשתמש בעורך דין לשם ייעוץ מס?

מתי עלינו להשתמש בשירותים של עורך דין מס?

כאשר אנחנו רוצים להיות בטוחים שלתהליך ייעוץ המס שלנו יש תוקף חוקי כדאי לנו להתייעץ עם עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא ייעוץ מיסים. עורך דין זה יוכל לסייע לנו גם במקרה שבו אנחנו רוצים לתבוע החזרי מס או הקלות מס מן המדינה בגין מיסים שהיא גבתה מאתנו לא לפי החוק. גם במקרה שבו אנחנו ניצבים בפני האשמה של אי תשלום מיסים, הלבנת הון או העלמת מס עלינו לשכור עורך דין מומחה שיגן עלינו ויטען לחפותנו בפני בית המשפט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב