דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות לחופשה משפחתית בצימר בצפון 

מאת    [ 18/12/2014 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 22022 פעמים ]

החלטתם שהגיע הזמן לקחת את כל המשפחה לחופשה בצימר בצפון. אתם עושים את הדבר הנכון כי בימינו הצימרים בצפון הם מקום שמאוד מתאים לקחת את כל המשפחה לחופשה שכולם ייהנו ממנה. אבל כל חופשה משפחתית יכולה להפוך לכאב ראש מאוד מהר. לרוב זה קורה שלא חושבים על מספר דברים ולא מתכננים בצורה אופטימאלית את החופשה. בין אם אתם נופשים בקרב צימרים בכפר תבור או בין אם בקרב צימרים בשרונה, התכנון זה חלק מאוד חשוב בהבטחת הצלחת החופשה המשפחתית. להלן מספר המלצות בעת קביעת החופשה המשפחתית בצימרים:

1. מומלץ שלכל חברי המשפחה יהיה חלק בהחלטה על החופשה – הרבה חופשות משפחתיות נקבעות על ידי ההורים. אבל ההורים צריכים להבין שלא רק הם יוצאים לחופשה אלא גם הילדים. אם הילדים לא רוצים להיות במקומות מסוימים בחופשה אתם מכינים את עצמכם לריבים וצעקות. מומלץ לשתף את הילדים ולגרום להם להרגיש שיש להם חלק בתהליך ההחלטה לאיפה יוצאים לחופשה, מתי יוצאים לחופשה ומה עושים בחופשה. ככה הם יהיו יותר בעלי מוטיבציה להתנהג יפה ולגרום לחופשה הזאת להיות חלקה ככל הניתן. אז מה עושים? מספרים לילדים איפה אתם חושבים ללכת לחופשה באזור הצפון, מספרים להם איזה אטרקציות יש שם, מראים להם תמונות של צימרים ומבקשים מהם לבחור איזה צימר נראה להם יותר טוב, שואלים את דעתם על איזה מקומות ואיזה סוג מקומות הם רוצים לבקר בחופשה. לגרום לילדים לחשוב שהם קבעו את החופשה בשיתוף אתכם.לא תאמינו כמה הם יתנהגו יפה במהלך החופשה. גם מאוד מומלץ לוודא שלכל חבר במשפחה, אבא, אימא וכל ילד יבחר משהו אחד שהוא רוצה. ככה דואגים שלכל אחד מחברי המשפחה יהיה לפחות משהו אחד שהוא בחר והוא יכול לצפות אליו. למשל, משפחה של 4 נפשות: האבא בוחר ללכת לרכיבה משפחתית על אופניים, האימא בוחרת ללכת לטעימות של יין, ילד אחד בוחר ללכת לקטיף דובדבנים וילד אחר בוחר ללכת למפל מסוים. ככה לכל אחד יש משהו לזכור בוודאות מהחופשה.

2. בחרו צימר למשפחות – הטעות הגדולה ביותר בעת בחירת צימר שיוצאים לחופשה משפחתית הוא לבחור צימר זול או צימר שהוא קרוב לאזור שאתם רוצים לבקר. שאתם זוג אז זה באמת לא משנה איזה צימר תבחרו, למרות שהמחיר לא צריך להיות הגורם המכריע אף פעם. אבל שאתם משפחה חשוב שאם אתם ישנים בצימר שהוא יהיה צימר הנופל תחת הקטגוריה צימרים למשפחות בצפון. צימרים המותאמים למשפחות הם הצימרים היחידים שאתם כמשפחה צריכים ללון בהם. בצימרים למשפחות בצפון מציעים מטבח גדול שניתן לבשל בו ארוחות לכל הילדים, חדרי שינה מותאמים לילדים אשר מופרדים מחדר השינה של ההורים. כל משפחה שלנה בצימרים שמותאמים למשפחות יגידו לכם שזה ההחלטה הכי טוב לעשות בעת חופשה בצימר בצפון.  

3. עשו רשימות של כל מה שאתם צריכים – זה בעייתי אם אתם שוכחים משהו, במיוחד שמדובר בילדים. מומלץ לבצע רשימות מפורטות יום לפני שמארגנים את המזוודות. ככה לא תשכחו משהו שאחרי זה תתחרטו. חשוב מאוד לשים לב אם יש תרופות מסוימות לילדים שצריך לקחת, מספיק חיתולים אם יש תינוק וכו.

4. עשו חיים – אל תשכחו שיצאתם לחופשה ואתם צריכים ליהנות.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב