דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיום ראשון דיאטה ובינתיים - יש מחטב! 

מאת    [ 16/12/2014 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3011 פעמים ]

האם הלבשה תחתונה יכולה לעזור בחיטוב הגוף? ומה לעשות כשהבגד לא יושב עלי כמו שאני רוצה? מדוע כדאי שיהיה לי אחד?

פרט חשוב בהיסטוריה של ההלבשה התחתונה - הידעת שהדור הראשון של המחטבים, הלא הוא המחוך המפורסם, משמש גם כטכנולוגיה רפואית שיקומית והוא עוצב בכוונה לסייע בשיקום בעיות יציבה כמו עקמת או ליקויים בעמוד השדרה?

לעומתו, המחוך האופנתי, היה פריט הלבשה תחתונה קשיח וללא ספק, פריט חובה בכל ארון, ובניגוד לאחיו הרפואי שעוזר בשיקום הגב, המחוך האופנתי יצר לא מעט השלכות בריאותיות על הלובשות אותו כתוצאה מהידוק יתר על המידה.

בימינו, אין צורך להתעלף על מנת להיראות רזה בזכות דור ההמשך של המחוכים הכולל בתוכו את כל סוגי המחטבים. הלבשה תחתונה המתאימה לאלף השלישי!

לא עוד בובת חוטים!

המחטבים של היום מיוצרים על ידי מגוון טכניקות מודרניות ולבישתם אינה כוללת משיכה בחוטים או שימוש בקרסים על מנת ליצור את התוצאה הרצויה. למעשה למחוכים של ימינו, המחטבים, אין סגירה כלל או אף זכר לתפרים. הבדים מהם המחטבים מיוצרים הנם בדי לייקרה נעימים למגע ונוחים ללבישה מה שהופך את המחטבים לפריט הלבשה תחתונה הכרחי, שיעניק לגופך מראה אופנתי וכל זאת בנוחות מקסימלית ואוורור מרבי.

מחטבים מכל מיני סוגים

ישנם סוגים שונים של מחטבים המיועדים לחיטוב פלגי הגוף השונים בנפרד וישנם אף מחטבים המיועדים לחטב את כל הגוף המגיעים כיחידה אחת. בנוסף בתוך שלושת הקטגוריות של מחטבים ישנם דגמים שונים מהם אפשר לבחור וביניהם:


    • מחטבי גוף עליון – בבואנו לבחור מחטב גוף עליון כדאי לדעת אם המחטב הנבחר יהיה מחטב גוף בעל קשת, מחטב גוף עליון בלי קשת, סטרפלס לחיטוב הגוף העליון או גופיה.
    • מחטבי גוף תחתון – ישנם מגוון סוגים של מחטבי גוף תחתון ביניהם מחטבים עם רגלית או בלעדיה כאשר ניתן לבחור אם המחטב שלנו יגיע לאזור המותניים או לאזור החזה.
    • מחטבי כל הגוף – גם להם ישנו מבחר רב של דגמים והם מגיעים עם קשת או בלעדיה וכן עם רגלית או בלעדיה, בגזרת סטרפלס או בגזרת גופייה כאשר טווח המידות נע בין S – XXXL  - ועל כן הם מתאימים לכל מבנה גוף ולכל אישה.

פריט הלבשה תחתונה שהינו חובה

הסיבה שמחטבים הפכו להיות פריט הלבשה תחתונה כל כך מבוקש הוא שיש להם יתרונות רבים לנשים באופן כללי ולנשים בעלות מידות גדולות בפרט. המחטבים מעצבים ותומכים בחלקי הגוף השונים במידה רבה, כאשר הנוחות משחקת תפקיד מרכזי, מה שמאפשר לנשים עם מבני גוף שונים להרגיש טוב יותר במלבושן. 

אדית לבני-נשים הוקמה כרשת חנויות ארצית להלבשה תחתונה החל בשנת 1980, וכאתר הלבשה תחתונה המסחרי הראשון באינטרנט בישראל, החל משנת 1996. כיום המכירה היא באתר האינטרנט לכל רחבי הארץ וגם בחו"ל.  www.edith.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב