דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרון בעיות לאייפון 5 - מטעינה ועד ריסטור חלק א' 

מאת    [ 14/12/2014 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2929 פעמים ]

יש לא מעט סיבות למדוע אתם סובלים מבעיות באייפון 5 שלכם. אך לפני שבכלל ניגשים למצוא פיתרון לבעיות הללו, חשוב למצוא את הסיבה לבעיה. פתרון בעיות למכשיר האייפון 5 איננה מלאכה מסובכת כמו שרבים חושבים, ובעזרת שורות אלה תוכלו להחזיר את המכשיר שלכם לתפקוד תקין כאילו הרגע יצא מהקופסא.

לרוב, בעלי מכשיר אייפון 5 פוחדים לטפל במכשיר שלהם כאשר מופיעה בעיה כזו או אחרת, ואלה בוחרים לפנות לאנשי מקצוע או למעבדות תיקון אייפונים בשביל לבצע את התיקונים הדרושים. במקרים מסובכים בהם דרושה התעסקות בחומרה של המכשיר (המרכיבים השונים שבאייפון) בהחלט רצוי לפנות לאיש מקצוע, ואפילו במקרים מסויימים בהם התוכנה (המערכת שמפעילה את המכשיר) גורמת לבעיות. אך מרבית הבעיות להם נחשפים בעלי אייפון, ואלה גם הבעיות הנפוצות ביותר, הן בעיות פשוטות אשר בעזרת מעט סבלנות וזהירות ניתן לפתור בכוחות עצמכם.

טעינה
ישנן הרבה סיבות למדוע אתם סובלים מבעיות סוללה במכשיר שלכם. לפני שאתם ניגשים למעבדת תיקונים להחליף את הסוללה, כדאי לוודא שאתם טוענים את המכשיר בצורה הנכונה. אפל מאפשרת לכם להטעין את האייפון דרך חיבור USB או דרך שקע החשמל באמצעות מתאם שהיא מספקת עם המכשיר. רק מקורות מתח גבוה מאפשרים להטעין את האייפון בצורה נכונה ומלאה, כך שאם אתם נוהגים לטעון את האייפון דרך שקע ה USB במקלדת או במחשב, סביר להניח שהסוללה לא תטען במלואה. לעיתים המידע שהאייפון מציג בנוגע למצב הסוללה, והמצב שלה בפועל, אינם מסונכרנים, ומומלץ לרוקן את הסוללה לחלוטין ולהטעין דרך שקע החשמל את הסוללה במלואה. כך תאפסו את הסוללה ותגיעו למצב של סינכרון נכון. כדאי לדעת כי אייפון 5 ודגמי אייפון נוספים הם בעלי סוללה חכמה שיודעת לנצל את מקור המתח בצורה כזו ששומרת על חיי הסוללה, אך מידי פעם כדאי לעזור לה על ידי ביצוע סינכרון זה.

איתחול
לעיתים רבות אייפון 5 קופא באמצע שימוש באפליקציה מסויימת או סתם במהלך שימוש רגיל במכשיר. לרוב הבעיה היא פשוטה למדי, אך במידה והיא חוזרת בתדירות גבוהה, יתכן כי הדבר מעיד על בעיות חומרה חמורות, ומומלץ לפנות למעבדת תיקונים בשביל למנוע נזק נוסף. בשביל לבצע ריסטרט ראשית צריך לסגור את האפליקציה שקפאה, על ידי לחיצה רצופה של 6 שניות על מקש הבית. לאחר שהאפליקציה נסגרה, לחצו ברציפות על המקש הכיבויהפעלה עד שתופיע לכם אפשרות לכיבוי המכשיר במסך. לפני שמדליקים בחזרה מומלץ לחכות 10 שניות, לאחר מכן ללחוץ שוב על מקש הכיבויהפעלה עד אשר מופיע הלוגו של אפל.

ריסט
לעיתים מערכת ההפעלה של האייפון תקועה גם היא, והמכשיר לא יאפשר לכם לבצע ריסטרט פשוט. אייפון 5 ודגמים ישנים יותר מאפשרים לבצע הארד-ריסט, ריסטרט למכשיר שעוקף את מערכת ההפעלה ומאתחל דרך החומרה עצמה. בשביל לבצע את הפעולה הזו לחצו על מקש הכיבוי/הפעלה יחד עם מקש הבית, עד אשר המסך כובה והתפוח של אפל מופיע על המסך. רק לאחר הופעת הלוגו ניתן לעזוב את הלחיצה.

טל אלקובי


ifix-phone.co.il


מעבדת סמארטפונים ניידת עד בית הלקוח!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב