דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גינות מעוצבות עם בריכה 

מאת    [ 03/12/2014 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 5405 פעמים ]

גינה היא נכס חשוב, היא מפרץ של טבע ושקט בלב האורבניות, מקום בו ניתן להתרווח מלחץ היום ולחוש רוגע. על כן חשוב לוודא שהגינה תהיה נעימה לשהות, תהיה מזמינה והכי חשוב תענה על הטעם האישי של בעליה. יש המון דרכים בהן ניתן להשיג מטרה זו, כאשר אחת הראשיות שבהן היא להוסיף בריכה. בריכה זו יכולה להוסיף גיוון וקונטרסטיות נעימה לאדמה והצמחייה, יכולה לשבור את הרצף של המדשאה, יכולה להוות מוקד התאספות ואף להיות הלב של הגינה.

מגוון

בריכה יכולה להיות גדולה, יכולה להיות בריכת שחייה, יכולה להיות מקור נביעת מים, יכולה לעמוד בחזית הגינה, במרכזה או בסופה. בריכה יכולה להכיל מזרקה פעילה, יכולה להכיל דגי נוי, יכולה להיות מוארת באורות נעימים ועוד. כמו כן גם יש מגוון של תוספות שניתן להוסיף, כך שניתן להוסיף לה פסל ייחודי, ואף נחל קטן שיוצא ממנה וממשיך אל עבר שאר הגינה. כך שבאמת יש אינסוף אופציות, וכל היופי שתמיד ניתן להתאים את הבריכה בהתאם לאופי הגינה ולאווירה הרצויה.

יש לקחת בחשבון

עם כל היתרונות שבריכה מוסיפה לעיצוב גינה, יש לדעת שגם מדובר על מוקד שמצריך טיפול תקופתי, אחרת ממוקד משיכה נעים לעין, הבריכה תהפוך להיות מטרד. על כן למרות כל היתרונות שיש בתוספת של בריכה לגינה, יש לדעת שעליה להיות מתוחזקת. עובדה זו אומרת שני דברים. האחד הוא שיש צורך להיערך לכך בהתאם והדבר השני זה שיש צורך לבנות מראש את הבריכה כך שתצריך כמה שפחות תחזוקה, וזאת ניתן לעשות ע"י התחשבות בגובה, במיקום ובמוצרים הנלווים כגון משאבות שניתן להוסיף.

באופן מקצועי

כיום הרבה מקומות ציבוריים שמבקשים להרשים את קהל הלקוחות שלהם בוחרים לשלב בריכה בגינה, אך גם הרבה בתים פרטיים נוטים לבחור באופציה זו. כמו כן יש כאלו שיבחרו לבנות לבד את הבריכה, אך יחד עם את יש כאלו שיבחרו לגשת מראש לחברה שמציעה שירותי בניית בריכה. כאשר בוחרים להיעזר בשירותי מקצוען, יש לוודא שהוא לוקח בחשבון את התוכנית הכללית, כך שתיווצר הרמוניה והגינה אכן תזכה לערך המוסף לו היא ראויה.

 

טיפים נוספים

עוד טיפים לטובת עיצוב נכון של גינה קטנה יהיה לבחור בצמחים שאינם גבוהים ואף להקפיד על גיזום תקופתי, כמו כן מומלץ לבחור בצורות עקלקלות של ערוגות ולא בצורות הישרות הרגילות, ובנוסף מוטב לשקול משחק של גבהים ומפלסים. כמו כן יש לנצל כל שטח ריק, כך שגם אם מדובר על קיר ההפרדה בינכם לבין גינת השכנים, מומלץ גם בו לטפל, אם ע"י תליית עציצים ואם ע"י שתילת צמח מטפס. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב