דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריירה בבניה בעץ 

מאת    [ 24/11/2014 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 3257 פעמים ]

לימודי בניה ועיצוב בעץ יקלו על אלו שיש להם כישרון וזיקה לתחום הטכני ועבודה באמצעות הידיים, כל פרוייקט בעץ יחייב למינימום ידע בסיסי בתחום העץ והמבנים. לפיכך רצוי שטרם הקפיצה לעבודה תובענית שכזו תיהיו סגורים מכל הכיוונים בתחום.

בתחום הבנייה בעץ ישנם תחומים, בניית פרגולות מעץ, בניית מבנים יבילים, בניה קלה ועוד ולכן חשוב שתכירו ותדעו איזה מהתחום מעניין אתכם והצד החזק שלכם כדי להתמחות בו.

לדעת כיצד לעבוד בתחום הבניה בעץ זה דבר ממש קל כל עוד אתה מגלה עניין, היו זמנים בהם אנשים למדו את המקצוע תוך כדי עבודה והתנסות במקצוע ואילו היום התחום נורא תובעני וישנם שכלולים שונים ולכן מחייב ללכת וללמוד את התחום באמצעות קורסים או אפילו הוצאת תואר טרם אתם צועדים לעולם האמיתי של בניה בעץ. לכן חשוב כי תבדקו ותשאפו ללכת ללמוד קורסים או תואר בתחום שאתם רוצים לעסוק בו.

זה תקף בייחוד למשרות ניהול ברמה שתדרושנה לא רק כישורים שונים אלא שיידרש מכם בנוסף לדעת את השיטה, הדפוס ואת כל רזי המקצוע השונים בכל פרוייקט בניה. לפיכך אתה חייב להיות בעל ידע של לא פחות מאדירכלות בניינים. תואר בתחום הבניה באמת עשוי להבטיח את מקומכם בתעשיית הבניה, עליך להיות בקיא בטכניקות בסיסיות בשימוש באתרי בניה. כיצד לעשות הערכות ויצירת לוחות זמנים וכו'.

דבר חשוב נוסף הינו שעליך לנסות ולעשות כמה שיותר התמחות ככל שניתן בזמן הקורס, מיותר לומר כי עבודות בתחום הבנייה כמעט ואף פעם אינם מתקיימים ומתקדמים בהתאם למועד שנקבע. ישנם עיכובים ובעיות שצצות באופן כמעט ובלתי נמנע ועלייך להיות מסוגל להתמודד אתם. ההתמחות תעזור לך לדעת, ללמוד ולהכיר כיצד אנשים נוספים בתעשיית הבנייה בעץ עובדים ומתמודדים עם בעיות ויעזור לך בנקודות זכות רבות כרזומה בקורות חיים שלך.

יתרה מכך אם אתה מחפש אחר עבודה מבוססת חשבונאות בענף הבניה, חשוב מאוד שתיהיה לך זיקה למספרים ולעשות חישובים מהר. יותר מזה עליך לעשות גליונות ראויים באקסל בו דוחות מפורטים על תקציב, הוצאות, מאזן והערכות שונות כאלה שהידע המעשי שצברת בהתמחות יעזור לך גם כן בתחום הפיננסי.

דבר חשוב נוסף הוא שעליך להיות טוב בשירטוטים במיוחד אם אתה חושק במשרת ניהול, מעבר לכך עליך לזכור כי לימוד עבודות בניה כקריירה יצרוך ממך מוטיבציה ומשמעת עצמית כך שתוכל להכנס לעבודה במהרה ולהתחיל ללמוד ולהתנסות בעצמך. חובה לדעת לקרוא שירטוטים בקלות וגם להבין את הקשר בין השירטוטים השונים ולאן הם משתייכים כדי שהעבודה תתקדם ללא מעצורים ובעיות בהבנת קריאת שירטוטים או דברים טכניים שונים נוספים שכרוך בזה ידע מקצועי.

בנוסף עליך להיות טוב בכל מיני תוכנות מחשב שונות לרוב עבודות הבניה השונות. מלבד כל זה עליך להבין שעבודה כזו מצריכה ממך להתאים פיזית ולכן נצל את זמן ההתמחות כדי לפתח קצת כושר גופני כזה שיעזור לך בתחום הבניה בלהרים ולהזיז דברים ללא כל קושי ובתנאי עבודה חיצוניים לא קלים. במקרים רבים ייתכן כי תדרש לשעות עבודה ארוכות יותר, דבר אחרון מרבית עבודות הבניה מצריכה אינטראקציה טובה ומיומנות תקשורת טובה ולכן אולי כדאי שתבחר בקורסים העשרה שילמדו אותך טקטיקות בתחום ויצירת קשרים טובים.

ברגע שאתה להוט לקראת עבודת הבניה ואתה מיומן, עם ידע ותשוקה יהיה קל למצוא עבודה בענף הבניה שיתאים לפרופיל שלך, כל מה שאתה צריך זה מסירות ולהט ללמוד גם כאשר זה אינו כרוך בצורה ישירה לעבודה שלך בלבד אלא מזמנך הפרטי לצורך המטרה לצליח ולגדול בתחום.

 

מוגש באדיבות ע.ב מסחר בעץ ענקית מבנים יבילים בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב