דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות למשרד 

מאת    [ 23/11/2014 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 1848 פעמים ]

מעסיקים רבים עסוקים חדשות לבקרים בשאלה הבלתי נמנעת והיא איך להגדיל את תפוקת העבודה. זה הרי ידוע לכל כי בעולם העסקי, זמן שווה כסף ועל כן כדאי לנצל את הזמן העומד לרשותנו בצורה הנכונה. מעבר לימי גיבוש, בונוסים ועזרים טקטיים למיניהם תתפלאו לגלות, כי אחת הדרכים להגברת התפוקה בעבודה היא השקעה בסביבת העבודה כאשר הכוונה היא כמובן להשקעה בעיצוב. מחקרים רבים יעידו, כי עיצוב המשרד בצורה מזמינה וחמימה תשפיע על תחושתם של העובדים ותתרום להרגשתם הכללית ואף ליעילותם. אז איך אפשר ליצור אווירה מזמינה במשרד אתם שואלים? ובכן אחת הדרכים לעשות כן היא על ידי שימוש בווילונות המתאימים.

 וילונות למשרד

שימוש בוילונות למשרד זו שיטה אפקטיבית לגרום לכל משרד להיראות מזמין וליצור תחושה חמימה. ווילונות יוצרים תחושה של בית לאנשים רבים ולהשרות על העובדים במשרד תחושה ביתית זו החלטה עיצובית נכונה, במיוחד לאור העובדה, שעובדים רבים מבלים חלק נכבד מהיום שלהם בחלל המשרד.  לווילונות במשרד יש אפשרות לשדר את האווירה הרצויה לא רק לעובדי המשרד, אלא גם לקהל הלקוחות שפוקד את המשרד על בסיס יומיומי ואזי תחושה של בית יוצרת רושם ראשוני של חברה ביתית ואמינה.

 

וילונות למשרד – מניעים פרקטיים

מלבד יצירת האווירה הרצויה להגברת העבודה ומלבד הפן העיצובי, בל נשכח, שבראש ובראשונה לוילונות באשר הם וילונות יש שימוש פרקטי, כאשר במשרדים השונים, הפרקטיות הזו נחוצה. למשרדים רבים ישנם חלונות גדולים המשקיפים אל הרחוב וכן חלונות בתוך המתחם עצמו, המפרידים בין המשרדים השונים ועל כן, לא פעם נחוצה פרטיות. שימוש בווילונות למשרד הוא פתרון יעיל לכל הדעות מכיוון שעל ידי הסטת הווילון, ניתן להשיג את הפרטיות הרצויה.

 

סוגי הווילונות הפופולריים במשרדים

כמובן שבחירת הווילונות תלויה בטעמכם האישי ובאופי המותג שלכם. ברוב המקרים, כשמדובר בווילונות למשרד, הווילונות הפופולריים ביותר הנם וילונות נגללים. וילונות גלילה ישנם יתרונות רבים, ביניהם יתרון בולט אחד והוא הנוחות הטמונה במערכת ההפעלה. לרוב הווילונות ישנה מערכת חשמלית הנשלטת על ידי שלט או לחיצת כפתור ועל כן, במידה וישנו צורך בהסטת הווילון, או בוויסות האור, ניתן פשוט ללחוץ על כפתור אחד מבלי לעצור את רצף העבודה. השימוש בווילונות גלילה איכותיים הוא אידיאלי גם מהסיבה שווילונות אלו נגללים לתוך קופסה מובנית, הם אינם תופסים מקום בחלל ובעיצובם הניטרלי הם מתאימים לכל סביבת עבודה.

 

בחירת הווילון הנכון

לווילונות במשרד ישנם שימושים רבים ועל כן, לפני שבוחרים ווילון למשרד חשוב להגדיר את הצרכים המדויקים. הגדרת המטרות שלשמן יועד הווילון יעזרו להגיע לבחירה הנכונה, ואם אינכם יודעים באיזה וילון לבחור, אין זה מזיק לבקש עצה קטנה. על אף שבחירת ווילון נראית כפרט שולי, אין זה כך, הווילון משמש אלמנט עיצובי מרכזי ובחירה נכונה תגדיר את אופיו של המשרד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב