דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימר עדיף על מלון כאשר נופשים בצפון 

מאת    [ 17/11/2014 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 6417 פעמים ]

אזור הצפון הוא אזור תיירותי מאוד. הנופשים באזור הצפון מחפשים מקום נוח ללון בו את הנופש שלהם. כאשר בוחנים את אפשרויות הלינה באזור הצפון מבחינים בשתי חלופות מרכזיות:

1. לינה בצימרים בצפון, כמו צימרים בכפר תבור, שמציעים נופש באווירה פרטית יותר בחיק הטבע.

2. לינה במלונות בתוך הערים הגדולות, המציעים אווירה יותר סטנדרטית של חופשה במלון.

על פניו שני האפשרויות מעניקות מקום נוח ובטוח לישון בו, אך במיוחד לאזור הצפון, הצימרים הם אפשרות הנופש הפופולארית יותר. התוצאה לכך שיותר ויותר נופשים באזור הצפון מעדיפים היא תוצאה של סיבות רבות. הסיבה הראשונה לכך היא שמרבית הנופשים באזור הצפון מעוניינים לנפוש בטבע. בשונה ממקומות כמו אילת בהם המלונות שולטים ביד רמה. בצפון יש מרחבים גדולים ולכן קשה לאכלס מקום ייעודי למספר מלונות. בעוד המלונות בצפון נמצאים בערים כמו טבריה וקריית שמונה, הצימרים מפוזרים לכל אורך אזרו הצפון בתוך הטבע. לינה בתוך המושבים והכפרים באזור הצפון הוא בעצמו מוקד משיכה לנופשים בצפון וזה הרבה יותר מושך מאשר לינה במלון במרכז עיר, לפחות באזור הצפון.

סיבה נוספת לכך שצימרים עדיפים על מלון הוא הפרטיות. בשונה מאזורים אחרים בארץ, מרבית הנופשים באזור הצפון מחפשים פרטיות, והיא מאוד חשובה להם. צימרים מעניקים הרבה יותר פרטיות מאשר מלונות, ללא ספק. תנועת התיירים הגבוהה במלונות מאפשרים פחות פרטיות, בהשוואה לצימרים בהם לרוב לא תראו עוד אדם אחד במהלך החופשה, למעט בעל הצימר שתבואו לקחת מפתח. צימרים שונים בצפון כמו צימרים בשרונה או צימרים בכפר תבור, מאפשרים להתייחד כזוג או להתייחד עם המשפחה בפרטיות ללא רעשי סביבה מיותרים. בכלל מרבית הנופשים בוחרים ללון בצימר על פני מלון בשביל החוויה הייחודית שנותן הצימר, הרגשה ביתית. אם אתם מעוניינים במגע אישי, כמו מרבית הנופשים באזור הצפון, צימרים הם התשובה.

בהמשך לפרטיות, גם מבנה הצימר מאוד מושך לעומת חדרי מלון. העיצוב הסטנדרטי של בתי המלון לא משתווה לעיצוב ייחודי וביתי של צימר. לרוב הנופשים בצימר מחפשים משהו שונה מסתם עוד נופש במלון בעיצוב המוני ורוצים משהו פרטי ומיוחד. בנוסף הרבה מהצימרים מצוידים עם חדר ג'קוזי או בריכה פרטית, שזה יתרון רב על מלון שבו צריך להתחלק בבריכה ובסאונות.

צימרים בצפון ידועים ביחס האישי של בעלי הצימרים. יחס אישי כזה לא מקבלים בשום מלון. בין אם זה מידע על האזור והאפשרויות בידור או בין אפ זה מידע על המקומות המקומיים לקנות ציוד או מזון, בעל הצימר הוא שם בשבילכם. הזמינות שלהם היא מסביב לשעון ומרבית הנופשים בצפון ממליצים לחברים ומכרים על השירות בצימרים.

גם מבחינת המחיר, במקרים רבים הצימרים בצפון זולים מבתי מלון. הרבה אנשים חושבים שחדר במלון הוא הרבה יותר זול משכירת צימר. אך זה לא תמיד נכון. ובחבילה הכוללת, שבה הצימר מציעה הרבה יותר ממלון, הצימרים הם זולים יחסית לשירות הטוב שהם נותנים.

אז כפי שאתם רואים ישנם סיבות שונות ומרובות לכך שמרבית הנופשים באזור הצפון מעדיפים לנפוש בצימרים על פני מלונות. אווירה ייחודית, פרטיות, חדרים באיכות גבוה ועוד, הם רק חלק מהסיבות שבצפון צימרים עדיפים על מלונות.

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב