דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למתחילים: איך לקחת הלוואה חברתית בראש שקט? 

מאת    [ 16/11/2014 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 1829 פעמים ]

טיפים למתחילים: איך לקחת הלוואה חברתית בראש שקט?

 

הלוואה חברתית או הלוואת המונים – לא משנה איך תקראו לזה, מדובר בדבר הבא בענף ההלוואות. בלי צורך לפתוח חשבון בנק, לסכן חברים או בני משפחה כערבים להלוואה וכמובן, בלי לשלם את הריביות המטורפות שאנשים בישראל התרגלו לשלם עד עכשיו. עם זאת, חשוב להימנע מעיכוב ופיגור בהחזרים, לא בגלל שמדובר בשוק אפור, אלא מהסיבה הפשוטה שבפעם הבאה שתצטרכו הלוואה חברתית, תיתקלו בסירוב. אם אתם רק מתחילים את דרככם, הנה מספר טיפים יעילים.

 

לקחת הלוואה עם החזרים שתוכלו לעמוד בהם

הטיפ הראשון והמהותי ביותר של צוות eLoan הוא להימנע (מאוד) מלקחת סכום גבוה מדי שלא תוכלו לעמוד בו הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כמו בסוגי הלוואות אחרות, מבנקים או מחברות אשראי, פיגור בתשלומי ההחזר יגרום לכם לשלם יותר לזמן ארוך יותר ולהסתכן בכך שלא יאשרו לכם הלוואות בתנאים מצוינים כמו שאנו מציעים בפעם הבאה שתזדקקו לכך.

 

קחו הלוואות עם החזרים נמוכים

אם אתם יודעים שתתקשו לעמוד בהחזרי תשלומים גבוהים, עדיף לפרוס את ההלוואה לזמן ארוך יותר ולשלם החזר חודשי נמוך יותר. הריביות שלנו בכל מקרה נמוכות יותר, לכן אתם יכולים לפרוס את ההחזר לטווח ארוך מבלי להרגיש "פראיירים". בנוסף, בצורה כזאת, אתם לא מכבידים על התזרים הכספי החודשי שלכם. קחו הלוואה עם החזר נמוך יחסית שלא יפגע באיזון ההכנסות מול הוצאות שלכם על מנת שתוכלו ליהנות ממטרת הלוואה, בין אם זה כדי לכסות חוב, לממן לימודים, לשפץ את הדירה או לרכוש מכונית.

 

קראו על הלוואות חברתיות ברשת האינטרנט

כדי להיות בטוחים שאתם עומדים לעשות את הצעד המשתלם והטוב ביותר שלכם לפני לקיחת הלוואה דרך פלטפורמת eLoan, מומלץ להסתובב ברשת האינטרנט ולקרוא חומר באתרים ישראליים או מחו"ל על אופיין הייחודי של הלוואות חברתיות. המטרה שלנו היא שתיקחו את ההלוואה שאתם זקוקים לה בראש שקט כדי שלא תחיו בספקות יומיומיים. מידע רב אודות סוג ההלוואה שאנו מציעים תעניק לכם גם רווחה כלכלית וגם בטחון נפשי.

 

ערכו סקר שוק מול מקורות הלוואה מסורתיים

טיפ נוסף כדי שתבינו כמה ההלוואה דרך eLoan משתלמת יותר הוא לערוך סקר שוק בין מקורות מסורתיים שבדרך כלל מספקים הלוואות, למשל, הבנק שלכם, בנק אחר שאתם לא שייכים אליו, חברות אשראי (הימנעו כמה שניתן מהלוואות דרך השוק האפור!). קחו את סכום ההלוואה שאתם מעוניינים לקחת, למשל, 20,000 ש"ח ובדקו כמה תצטרכו להחזיר פר חודש, מהי הריבית וכמה בסופו של דבר שילמתם חוץ מהסכום המקורי. ברגע שכל המידע יהיה בידכם, השוו עם פלטפורמת ההלוואות שלנו ותגלו נתונים מפתיעים.

 

צרו קשר עם צוות eLoan

עדיין לא הבנתם איך זה בדיוק עובד? נותרו בכם ספקות מסוימים? לא רוצים "ליפול בפח"? בשביל זה הצוות שלנו כאן וזמין לענות על השאלות שלכם. נכון שקיים מידע רחב ברשת, אך אין ספק שתרצו לשמוע שאתם נמצאים במקום שיש לו "אבא ואימא", כלומר, לדעת שיש לאתר גב ותמיכה אמיתית. אנו מבטיחים שהפניה שלכם תתקבל בברכה ותיענה בהתאם לשאלות האישיות שלכם. טיפ לחיים, ובפרט בעניינים כלכליים - אל תעשו צעד לפני שתהיו בטוחים שאתם נמצאים במקום בטוח.

 

עקבתם אחרי הטיפים שלנו והחלטתם שאנחנו הפלטפורמה האידיאלית עבורכם? נהדר. מה עכשיו? קראו על תהליך לקיחת ההלוואה שלנו ותתחילו ליהנות מתנאים מצוינים. זקוקים לעזרה בבחירת סוג ההלוואה? מרגישים שאתם צריכים קצת סיוע להתחלה? פנו אלינו ונשמח לענות לכם על כל שאלה בהקדם.

 

 

הרעיון מאחורי eLoan פשוט – להקים זירה בה אנשים שצריכים הלוואה יכולים לבקש ולקבל הלוואה מאנשים אחרים שיש להם כסף ומחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב