דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ובינוי ביתנים לתערוכות 

מאת    [ 13/11/2014 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 2688 פעמים ]

זמן רב והמון כסף מושקעים בתכנון ועיצוב הביתן לתערוכה. במקרים רבים מושקעת מחשבה מעמיקה בעיצוב המבנה של הביתן אך מעט מאוד מחשבה מושקעת בעיצוב הגרפיקה, בבחירת הצבעים ובסוג התאורה. התוצאה היא שהעיצוב הכללי לא ממצה את הפוטנציאל המקסימאלי שלו.

ברגע שסיימתם לעצב את המבנה של הביתן בדרך שתענה על כל הצרכים הפונקציונאליים והצרכים השיווקים שלכם זה הזמן למקד את תשומת הלב במספר אלמנטים:

גרפיקה - בעזרת הגרפיקה לביתן אתם יכולים להראות את מגוון המוצרים, להעביר מסרים שיווקים ולהזמין לקוחות פוטנציאלים להיכנס ולבקר בביתן שלכם בתערוכה.  הרעיון הוא שבעזרת הגרפיקה הביתן שלכם יבלוט ויהיה שונה משאר הביתנים בתערוכה כך שהוא יגרום ללקוחות הפוטנציאלים לרצות להיכנס לביתן שלכם. גרפיקה שמשרה אווירה של רעננות תוך שימוש בצבעוניות הנכונה ובמינון הנכון ישוו לביתן שלכם מראה של חיות וחיוניות. אלה הדברים שיגרמו לביתן שלכם לבלוט ולהיות ייחודי.  

צבע -  כשרוצים לבחור צבע לעמדה של תצוגת המוצרים כדאי להימנע מבצעים כהים ומומלץ להשתמש בצבעים בהירים שמבליטים החוצה את המוצר.

בתמונה שבלינק אפשר לראות את התצוגה של המוצרים בכוורת כאשר הכוורות השמאלית צבועה בצבע סגול ואילו הימנית בצבע לבן עם קונטור סגול. ניתן לראות בברור כי התצוגה של המוצרים בתוך כוורת לבנה "מקפיצה" את המוצרים החוצה. נותנת להם חיים ונראות טובה יותר.

תאורה - מומלץ בחום להשתמש בתאורה לבנה ולא בתאורה צהובה כדי להאיר את הביתן שלכם ואת המוצרים. האור הצהוב אומנם משרה אווירה חמה יותר אך כמו הצבעים הכהים הוא נותן אווירה "כבדה"  יותר ופחות נקייה. התאורה הלבנה לעומת זאת משרה אווירה של רעננות, ניקיון ואווריריות.

כמו שניתן לראות בתמונה שבלינק, בביתן של חברת גור-פילטר בתערוכת הרכב בגרמניה - התמונות של הביתן צולמו בשתי תערוכות כאשר המבנה בשתי התערוכות זהה לחלוטין. בביתן בצד ימין השתמשנו בגרפיקה אחרת - יותר צבעונית ויותר מחוברת לטבע. הצבעים שונו - בעיקר בכוורת המוצרים. השתמשנו בצבע לבן שמאיר יותר את תצוגת המוצרים. בחרנו בתאורה לבנה ש"מקצפיה" את הביתן ומעניקה לו מראה נקי יותר, רענון יותר וטעים יותר... ממש בא לאכול אותו :)

 
Verity Gilony
Associate, Production manager
Tell +972 (0) 73-7268891
Fax +972 (0) 72-2345438
Mobile +972 (0) 52-4313500
href="mailto:verity@2Design-pro.comverity@2Design-pro.com">">verity@2Design-pro.com
www.2Design-pro.com
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב